loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 782 پنجشنبه 27 اسفند 1394 نظرات (0)

از نظر دین اسلام کدام یک از ویژگیهای تفریح سالم است؟تفریح فعال و پرتحرک یا تفریح طولانی مدت|پاسخ

سوال خندوانه از نظر دین اسلام کدام یک از ویژگیهای تفریح سالم است؟تفریح فعال و پرتحرک یا تفریح طولانی مدت|پاسخ

پرسش خندوانه 27 اسفند 94 از نظر دین اسلام کدام یک از ویژگیهای تفریح سالم است؟تفریح فعال و پرتحرک یا تفریح طولانی مدت|پاسخ

تفریح سالم - زنــدگــی آرام

zndgiearam.persianblog.ir/tag/تفریح_سالم
هر تفریحی که انسان را یک پله از رشد الهی پایین آورد مذموم (حرام یا مکروه) است؛ 9. فعال و پرتحرک بودن مثل اسب سواری، کشتی و . ... نکته: با توجه به ویژگی های تفریح اسلامی باید متذکر شویم که اسلام ما را در تفریحات محدود .... با توجه به مطالب گذشته باید بگوییم بهترین تفریح از نظر اسلام این است که سنین مختلف در آن رعایت شود.

اهتمام اسلام به تفريح - اندیشه قم؛ تنها مرکز حوزوی ...

www.andisheqom.com/public/application/index/view?c=10241&t...
هر تفريحي که انسان را يک پله از رشد الهي پايين آورد مذموم (حرام يا مکروه) است؛ 9. فعال و پرتحرک بودن مثل اسب سواري، کشتي و . ... نکته: با توجه به ويژگي هاي تفريح اسلامي بايد متذکر شويم که اسلام ما را در تفريحات ... کشتي:[12] در متون ديني داريم که پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم از امام حسن و امام .... نظر شما درباره این مطلب.

اسلام وتفریح [بایگانی] - گفتگوی دینی

www.askdin.com/archive/index.php/t-213.html
هر تفريحي که انسان را يک پله از رشد الهي پايين آورد مذموم (حرام يا مکروه) است؛ 9. فعال و پرتحرک بودن مثل اسب سواري، کشتي و . ... نکته: با توجه به ويژگي هاي تفريح اسلامي بايد متذکر شويم که اسلام ما را در تفريحات محدود نمي کند، امّا آن چه .... مسافرت هاي کوتاه و بلند مدت، رفتن به پارک و مناطق سرسبز، ديدن جريان آب رودخانه، دريا و .

ویژگی های تفریح و شادی در اسلام - كانون گفتگوی قرآنی

www.askquran.ir › انجمن › اخلاق و عرفان › اخلاق
۱۲ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 8پست - ‏2 نویسنده
ویژگی های تفریح و شادی در اسلام تفريح در لغت: در لغت تفريح به معني شادماني ... به آن ها و تأييد افرادي که به تفريحات سالم مي پرداختند) بوده است. ... فعال و پرتحرک بودن مثل اسب سواري، کشتي و . ... و يا عقل را تعطيل کند حرام است (توجه به عقل و تفکر در نظام اسلام) مثل شرب ...... گفتگوی دینی · سایت پاسخگو.
۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - فعال و پرتحرک بودن همچون اسب سواری، تیر اندازی و شنا و. ... نکته: با توجه به ویژگی‌های تفریح اسلامی باید متذکر شویم که اسلام ما را ... مسافرت کنید تا سالم و شاداب شوید. ... تفریح یک کودک هفت ساله با نوجوان هجده ساله و یا یک فرد میانسال یا ... بهترین تفریح از نظر اسلام این است که سنین مختلف در آن رعایت شود.

فراغت یا بطالت دبستان انه - درباره ی ما

birdir041.ir/فراغت-یا...انه-/t_f73ad8b5404006178e44531fdc9986be/
منظورم تفریح سالم است. ... هر تفریحی که انسان را یک پله از رشد الهی پایین آورد مذموم (حرام یا مکروه) است؛ 9. فعال و پرتحرک بودن مثل اسب سواری، کشتی و . ... که مهم است باید خارج از مسیر بندگی نباشد و ویژگی های تفریح اسلامی مذکور در آن رعایت گردد. ... کشتی:[12] در متون دینی داریم که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از امام حسن ...

تالار گفتگوی بیداری اندیشه - تاپیک جامع تفریح به سبک ...

forum.bidari-andishe.ir › ... › سبک زندگی اسلامی-ایرانی › سبک زندگی
۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در این تاپیک قصد داریم نظریات خود را درباره تفریح در سبک زندگی اسلامی ارائه دهیم. ... ولی در کل وضع همینطور به نظر میرسه مثلا خود من بعد اطز مدت ها فیلم دیدن به این ... چیزی که در مورد تفریح سالم و اسلامی واضحه اینه که تفریح نباید صرفا ... شبانه روز، حد متعادلی از خواب، تغذیه و فعالیت کاری یا درسی کافی است.

خانه | ورزش به عنوان تفریح سالم | جستجو | - آخرین مطالب

9229.tk/list/ورزش+به+عنوان+تفریح+سالم.html
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر ورزش جزئی از زندگی شما است، چه به طور تفريحی چه بصورت حرفه ای، بدن ... تاریخچه شنا به عنوان یک ورزش، در ایران، بسیار کوتاه است ولی به طور کلی هم ... و شهر سالم در شهرجدیدسهند با اشاره به موقعیت ممتاز شهرجدیدسهند از نظر زمین .... توی ورزش های پرتحرک و پرشیه و توی طولانی مدت (دو سه سال) خوب خوب میشه.

روان شـناســی كودك

psychologic.persianblog.ir/
یک نوجوان نمی داند کاری که انجام می دهد درست است یا خیر؟ ... در حالی که گوش دادن فعال،می تواند کودک را تشویق به یافتن راه حل مشکل کند و ارزش ها یی مانند، ... شمالی می گوید: "کودکان نوپا اصولاً نمی توانند برای مدت طولانی به تنهایی بازی کنند". ..... در اسلام به تفریحات سالم متعددی اشاره شده است که می‌توانند نقش موثری در روح و روان فرد ...
۲۳ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بي ترديد يکی از نيرومندترين غرايز، نيروي شهوت و غريزه جنسی است. ... مؤثر است شايد براي برخی از نوجوانان يادآوری و تذکر مسايل دينی و اخلاقی چيزی ...... به نظر شما با اینکه همه غذا ها و میوه ها اب دارند کدومشون برای مدت طولانی می تونن ..... (اضطراب - ورزش یا تفریح سالم، تنفس عمیق، رفتن به سر یخچال و آب خوردن و.
اضطراب‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ احساس‌ ناراحت‌کننده‌ و مبهم‌ ترس‌ ، وحشت ، یا خطر با ... اضطراب‌ از نظر علمی‌ چندین‌ نوع‌ دارد: اضطراب‌ حاد ناشی‌ از موقعیتی‌ خاص ، اختلال‌ ..... ﺩﺭﺩ ﺷــﻜﻢ، ﺳﺮﺩﺭﺩ، ﺍﺯ ﺩﺳــﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ ﺗﻔﺮﻳﺢ ﻳﺎ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻫﺎﻱ ﮔﺮﻭﻫﻲ ﺑﺎ ...... آمفتامین ها آثار مصرف و عوارض مصرف طولانی مدت آنها: ..... افسردگی، داشتن ویژگی‌های زیر در طی دوره طولانی است؟

گذراندن اوقات فراغت به بهترین شکل ممکن | سایت تفریحی ...

3pide.ir/گذراندن-اوقات-فراغت-به-بهترین-شکل-ممکن/
است ! اما بعد از مدت زیادی کار و دغدغه آن گذارندن اوقات فراغت و داشتن تفریحات عالی ... در دین اسلام به مساله «وقت » توجه زیادی شده، تا جایی که خداوند در قرآن به مفردات و ... ویژگی های تفریح اسلامی ... ۸٫ هر تفریحی که انسان را یک پله از رشد الهی پایین آورد مذموم (حرام یا مکروه) است . ۹٫ فعال و پرتحرک بودن مثل اسب سواری، کشتی و …
جالب است که ایرانیان عهد باستان معتقد بودند اوقات فراغت و تفریح شرط اولیه و لازمه ... حتی در این دوران برای زنان باردار مرخصی طولانی مدت وجود داشته و این در صورتی بوده ... در دین اسلام به مساله «وقت » توجه زیادی شده، تا جایی که خداوند در قرآن به مفردات و ... هر تفریحی که انسان را یک پله از رشد الهی پایین آورد مذموم (حرام یا مکروه) است .

انجمن علمي روانشناسي باليني ایران - iran cpa

www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=2&type=archived
انجمن روانشناسی بالینی ایران در نظر دارد کارگاه های زیر را با اخذ مجوز از سازمان نظام ...... در مواردی موسیقی تنها ابزار و وسیله ارتباط فعال کودک با محیط است، مثلا یک ...... به نظر می‌رسد با نگاه کردن طولانی‌مدت در آینه نواقص ظاهری بیشتر به چشم افراد ...... که با چه کسی دوست شوند و یا چه تغذیه‌ای در زنگ‌های تفریح مصرف کنند، بگیرند.
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حجاب از مسائل ضروری و غیرقابل انکار دین اسلام است که با عقاید و باورهای مسلمانان ... غريزه جنسي، قوي ترين غريزه انساني است كه زندگي انساني را از نظر كمي و ... زیرا از یک سو نزدیک به نیمی از نیروهای فعال و کارآمد جامعه را قشر زنان و .... هر تفريحي كه انسان را يك پله از رشد الهي پايين آورد مذموم (حرام يا مكروه) است؛ 9.
اما دوره‌های افسردگی یا شیدایی در BPD از چند ساعت تا یک روز است. ..... این سوال را اکثر کسانی که کودک بیش فعال یا پر تحرک دارند می پرسند. .... سکوت، خسته شدن از اجبار به نشستن و توجه طولانی مدت به یک شی یا موضوع، اهمیت ندادن به عوامل مزاحم .... گاهی وقت ها، بعضی از ما به دلیل زندگی با افرادی که از نظر این ویژگی شخصی با ما ...
داروهای آرامبخش داروهای ضد اضطراب هستند که خاصیت آرام کننده و یا خواب آور دارند. ... تخمین زده می شد که از هر 50 نفر یک نفر به صورت شبانه روز و برای تمام مدت سال داروی آرامبخش .... اغلب اوقات مزایای مصرف دارو بلند مدت است و دور از دسترس به نظر می رسد. ..... نکته: با توجه به ویژگی های تفریح اسلامی باید متذکر شویم که اسلام ما را در ...

مزاج شناسی

mazaj.blogfa.com/
مثلاً فردی دارای مزاج جبلی گرم و خشک، ممکن است دارای غلبه بلغم در سر یا معده گردد. ... حال با توجه به ويژگي هاي شخصيتي صفراوي مزاج ها و بلغمي مزاج ها تصور کنيد اگر .... پ - از نظر سازگاری با غذاها: سازگار با غذاهای سرد و اندكی مایل به خشكی چون غوره، ..... این افراد بیشتر از هر مزاج دیگری در کنار درس و مشق به تفریح شاد و سالم نیاز ...
۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در غیر این صورت ممکن است از نظر سلامت دچار مشکلاتی شوند. ... در صورت تشخیص کمبود ویتامین یا یک ماده معدنی بخصوص،استفاده از مکمل در .... فرهنگ حاکم در یک جامعه به مدت کوتاهی ساخته نشده بلکه دوره های مختلف طولانی متعلق ..... 4- کنترل بیشتر روی وقت تفریح ... آرامش ضمیر ناخود آگاه را پویا و فعال می کند».
۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بسته به دما، رطوبت و میزان مایعات بدن شما، ممکن است به یک یا چند لیوان آب ... کنیذ به نظر شما شذنیست من که ادم بد بینی نیستم و میشه گفت کمی هم با ... سومین همایش ملی علم و ورزش – دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ... طولانی مدت نامید از دیر باز جزء لاینفک ورزش های رزمی بوده است. .... برای دین خبر به ادامه مطلب بروید
تعلیم و تربیت فرزند - از دیدگاه اسلام. ... امروزه دنیای کفر و استکبار جهانی بودجه زیادی برای بد جلوه دادن دین در ذهن کودکان و نوجوانان ..... در یک تعریف جامع، این اختلال عبارت است از «الگوی پایدار بیش فعالی یا نقص توجه، به ..... اگر کودکی یاد گرفته باشد برای رسیدن به هدف (اسباب بازی، شکلات، تفریح و بعدها رایانه و خودرو و .
۱۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دین اسلام و روان شناسی نوین اهمیت فوق العاده ای به دوران کودکی و طفولیت داده اند ... تا به جامعه ای سالم و نیرومند از لحاظ فکری و جسمی دست یابیم و این هدف طولانی مدت ماست . ... بازی : فعالیت جسمی یا ذهنی برای سرگرمی یا تفریح ۲- فعالیت ورزشی ۳- قمار ۴- ..... کودک یک موجود زنده است و هر موجود زنده ای ، باید فعال باشد .
۷ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آقایان مسئول در پایتخت، به والله اگر نصف این ریزگردها یک هفته .... جامعه است و نباید فراموش کنیم که وظیفه نیروی انتظامی حضور فعال در تمامی صحنه هاست. ... قسمتی از متن سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر دزفول بدین شرح است: ...... اماکن تفریحی برای مردم فضایی سالم جهت تفریح سالم در این شهرستان به وجود آید.

ورزش و تندرستی - ورزش بـانـوان

www.varzeshnatanz.blogfa.com/post-9.aspx
درجامعه اسلامي ايران هم به تربيت بدني و ورزش بويژه ورزش همگاني اهميت زيادي قائل مي ... لزوم آمادگي رزمي و بنيه دفاعي لازم در برابر دشمنان اسلام يك اصل مسلم و قطعي است كه ... چون عقل سالم در بدن سالم است و نوع ورزش و مسابقاتي كه موجب فعال شدن ، سرعت .... است تفريح كنيد و بازي كنيد زيرا دوست ندارم كه در دين شما خشونتي ديده شود .

تفریح | داورنیوز - laserland.ir

astaranewsa.web.laserland.ir/list/تفریح.html
سرگرمی داشته باشید و تفريح کنید؛ چراکه خوش نمی‌دارم در دین شما درشتی و سختی دیده شود. ... لذا عکسهایی هم از تفريحات سالم وی در این زمان خالی ِ استراحت مطلق داریم. ..... مجموعه چشمه علی که یک فضای محصور شده برای تفريح تابستانی شاهان قاجار بوده . .... معیار اسلام سازگار است یعنی آیا کمال آور، لذت آور و آخرت آور هست یا نه، هر چه

[DOC]اختلالات سالمندان - معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشكي تبريز

eazphcp.tbzmed.ac.ir/uploads/26/CMS/user/file/90/.../book1392.docx
بهتر است ورزش با مدت زمان کم شروع شود و بتدریج مدت زمان ورزش در عرض چند ماه حداقل به ... اضطراب و استرس یک مسئله شایع در دوره سالمندی است، زیرا این دوره مملو از انواع .... تاثیر و نقش سالمندان در خانواده، انکار ناپذیر است ، حضور یک سالمند فعال، ..... يا عدم‌علاقه به سرگرمي‌ها و تفريحات پيشين، گوشه‌گيري و کناره‌گيري از اجتماع و ...

مجموعه آثار شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی +دانلود - تریبون ...

www.teribon.ir/archives/.../مجموعه-آثار-شهید-مظلوم-آیت‌الله-بهشتی.html
۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به مناسبت بزرگداشت شهادت سید‌الشهدای انقلاب اسلامی آیت‌الله سیدمحمد حسینی ... عالمان‌ و روشنفکران‌ دینی‌ است‌ که‌ هر کدام‌ در زمینه‌ یا زمینه‌هایی‌ صاحب‌نظر بوده‌اند. .... کتاب‌ “سرود یکتاپرستی” مجموعه‌ چهار گفتار و یک‌ نوشتار است‌ از شهید ...... گفتار دوم درباره تفریح از دیدگاه اسلام است که بین سال‌های ۱۳۴۹ تا ۱۳۵۷ در ...
در کل به نظر می‌رسد که افسردگی بدون یک علت تعیین شده مشخص و به طور خود به خودی روی ... از واژگان تک‌سیلابی و صدای آهسته و یکنواخت از ویژگی‌های گفتاری معمول است. ... داروها : استفاده طولانی مدت از برخی داروها مانند داروهایی که جهت کنترل فشار خون .... رفتن علاقه و تمایل نسبت به انجام فعالیت های معمولی و تفریحات و سرگرمی ها .
۲۷ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عده‌اي ممكن است بر اين باور باشند كه اوقات فراغت مدت زماني است كه پس از انجام ... در نتيجه فراغت، كار يا بيكاري نيست، بلكه يك تجربه با ارزش زندگي ... اوقات فراغت به نظر بعضي از والدين و مسئولان چيزي زايد است . ... ها و كمبودهاي جسماني و رواني را رفع و درمان كند، ورزش و تفريحات سالم است. ..... روانشناسی اسلامی.

دانلود کتب استاد شهید بهشتی - کتاب های الکترونیکی ...

www.andishe-basirat.ir/...الکترونیکی/دانلود-کتب-استاد-شهید-بهشتی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 7 - موسیقي و تفريح در اسلام؛ دو گفتار از شهيد آيت‌الله‌ دكتر بهشتي‌ ... اگر عبادت را بر دو پايه نظر و عمل استوار بدانيم، (ايمان و عمل صالح) نتيجه آن خواهد بود ... عالمان‌ و روشنفكران‌ ديني‌ است‌ كه‌ هر كدام‌ در زمينه‌ يا زمينه‌هايي‌ صاحب‌نظر بوده‌اند. ... كتاب‌ “سرود يكتاپرستي” مجموعة‌ چهار گفتار و يك‌ نوشتار است‌ از شهيد آيت‌الله‌ ...

روانشناسی معلولین ذهنی [آرشیو] - انجمن معلولین اسپیشال

forum.special.ir › ... › سالن اجتماعات Special › انجمن معلولين
۱۷ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - یك روانشناس یا مشاور حوزه توانبخشی به فرد معلول می آموزد كه با توجه به شرایط ... وی همچنین نیازمند آن است تا بر اساس علائق و ویژگی های شخصیتی ... توجه به تفریح و ورزش، باعث سلامت جسمی و روانی معلولان می شود. ..... از نگاه دینی در اسلام هم توجه خاصی به توانایی های فردی شده است، ..... كودكان بیش فعال ، پرتحرك

قرآن - مطالبی در مورد قرآن کریم

matalebe-ghorani.persianblog.ir/tag/قرآن
۱۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک حمد و سوره هم پیش یک معلم قرآن یا مثلاً کسی که تجوید بلد باشد، یاد بگیرد. .... جوانان به محبت، برقراری صمیمیت، تنوع، تفریح و هر چیزی که شور و .... نشانه هلاک است؛ زیرا هر اندازه گناه در نظر بنده کوچک آید نزد خداوند متعال سنگین و بزرگ می باشد ..... اگر اسلام دین تفکر و تعقل و پذیرش است پس تعبد یعنی چه؟
۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - -به منظورایجادهماهنگی بین زندگی واقعی وسفر باابعادمختلف تفریحی .... هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه ... ساده ترین تسهیلات بین راهی قهوه خانه یا رستوران است که گاه تخت ... متل حتی از نظر شکلی هم شباهت بسیار زیادی به کاروانسراهای قدیمی دارد. ... 5 - از نظر مدت اقامت
و به همین دلیل نگاه دین به کانون خانواده یک نگاه تکمیلی است که در آن زن، مرد و فرزند، رشد ... امور جنسی، عقلانیت، دین، خانواده، آموزش، هنر و فرهنگ، اوقات فراغت و تفریح و ... ازدواج در نظر گرفته شده که در سایه این رهنمود ها می توان به خانواده و جامعه ای سالم .... را سمبل و الگوی یک جوان فعال و تلاشگر و پرتحرک معرفی می کند که بدون سرمایه و ...

علمی ترین روش ورزش تمرینات تناوبی شدید کوتاه مدت یا غیر ...

hanitor-ba.sirindex.ir/.../علمی+ترین+روش+ورزش+تمرینات+تناوبی+شد...
سومین همایش ملی علم و ورزش – دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ... با توجه به استقبال پرشور محققین علوم ورزشی از دومین همایش ملی علم و ورزش در نظر دارد در .... ورزش و ورزش کردن طی ساليان طولانی از قالب یک تفریح و سرگرمی به قالب یک ... همیشه باید به خاطر داشته باشید که سلامت طولانی مدت، مستلزم پیروی از یک شیوه زندگی سالم است.
بله، ولي با در نظر گرفتن درک و فهم کودک در اين سن و همين طور ويژگي‌هاي روحي‌اش. ... سه تا چهار سالگي به بعد، سن سوال کردن است و يک طيف سوالات بچه‌ها همين سوالات جنسي است. ..... داروهای‌ ضدافسردگی‌ برای‌ بعضی‌ از افراد که‌ افسردگی‌ طولانی‌مدت‌ یا نسبتاً شدید دارند. .... خستگی‌ دایمی‌ ناشی‌ از استراحت‌، خواب‌ یا تفریح‌ ناکافی‌.

سه فعل حرام شرعی در اسلام. | داورنیوز - lasernews.in

taghcheh-sky.web.lasernews.in/.../سه%20فعل%20حرام%20%20شرعی%2...
سؤال: آیا هر گونه رابطه(دوستی) دختر و پسر با یکدیگر از نظر شرعي و اسلامی .... به آنها لذتهای حرام را به بار می‌آورد؛ برای مثال گوش دادن به موسیقی های سالم را حرام ..... مال و ثروت از نظر دین اسلام ... هر تفریحی كه انسان را یك پله از رشد الهی پایین آورد مذموم (حرام یا مكروه) است. ۹. فعال و پرتحرك بودن همچون اسب سواری، تیر اندازی و شنا و.... ۱۰.
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصرف مواد مخدر صنعتی، جرم و خشونت را در جامعه افزایش داده است/ جوانان از نصیحت اشباع شده‌اند ... را در نظر گرفت و نهادهای فرهنگی کمک و همیاری کنند تا تفریحات ارزان ... ها و اعتقادات دینی باعث افزایش آسیب های اجتماعی و زنانه شدن آن شده است، .... سوء مصرف مواد روان‌گردان یا الکل داشته (حداقل یک ماده و به مدت بیش از ۶ ...
اين محتوا توسط متوليان فعال امور ديني و فرهنگي كشورهاي اسلامي با هدف ترويج و ..... ازحد و علاقه مندي بچه ها به بازي رايانه اي، آنان را از اين تفريح سالم و مفرح محروم كرد. ... تصاویر یک بعدی و بهره گیری از گرافیک رایانه ای، ویژگی مهم این بازی هاست. ... شدن گردن، کتف ها و مچ دست، از دیگر عوارض کار ثابت و طولانی مدت با رایانه است؛.

همه چيز ورزش بسكتبال - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

m.safidantabriz-ba.atrimblog.ir/ogle/همه+چيز+در+مورد+ورزش.../0
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سومین همایش ملی علم و ورزش – دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ... خانم حامله در ابتدای حاملگی برای پیشگیری از تهوع، از ۵ یا ۶ وعده غذایی ... ورزش و ورزش کردن طی سالیان طولانی از قالب یک تفریح و سرگرمی به قالب یک ... کودک، بازی و تفریح فعال ..... که سلامت طولانی مدت، مستلزم پیروی از یک شیوه زندگی سالم است.

آشنایی با بازی کودکان | ستاره مستور

setaremastoor.com/2015/08/02/آشنایی-با-بازی-کودکان/
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسؤولیت والدین را در زمینه بازی کودک از نظر اسلام ، ارزش های بازی و … ... ج) فعالیت یا تمرین برای سرگرمی ، تفریح یا ورزش . .... وقتی پیامبر صلّی الله علیه و آله و سلّم به نماز ایستاد، سجده اش طولانی شد. من سراز ..... کودکان باهوشتر مدت کمتری به یک بازی مشغول می شوند؛ زیرا خواهان تنوع اند و از تنوع لذت می برند.
۲۶ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بی شک داشتن یک شروع خوب و صحیح در میزان موفقیت نهایی موثر است. ... ویژگی شما در نگرش و رفتار شما در ارتباط با غذا خوردن موثر است. ... _ افراد معاشرتی : بنا به نظر برخی متخصصین افراد معاشرتی و اجتماعی احتمالاً .... به عنوان مثال می‌توانید یک غذای سالم سفارش دهید یا این که با افرادی رفت و آمد بیشتری ...

کانون سایبر - جنگ نرم

kanone-cyber.persianblog.ir/page/jangnarm
بنابراین شاخصه جنگ نرم، استفاده از ابزارهای فکری و فرهنگی است. ... دشمنان از این طریق می‌توانند اهداف مورد نظر خود را به مخاطب تحمیل کنند. ... بنابراین در کنار موارد پیش‌گفته و شاید به‌عنوان یک محور اساسی، باید مقابله به مثل ..... از ویژگی های دیگر این شبکه پخش سریال های طولانی مدت و دنباله دار خانوادگی و تفریحی معمولی است که ...

روانشناسی بالینی

blogfa26.blogfa.com/
قرآن كریم كه ریشه همه معارف اسلامی است، از چند رۆیای مهم تاریخی و دارای اهمیت فراوان نام ... از نظر روان‌شناسی در هنگام خواب ، فعالیت اصلی در بیداری كه درك واقعیت و .... در یکپارچگی نظری،ادغام و ترکیب نظری دو یا چند رویکرد روان درمانی مورد توجه قرار می گیرد. ... هرکس که برای مدت طولانی متأهل بوده است . .... پنج تغییر برای زندگی سالم.

خرداد 1392 - روان شناسی

vankina.blogfa.com/1392/03
از نظر آموزشي، امروزه واژه استثنايي به كودكاني اطلاق مي‌شود كه از جهات مختلف ... واژه معلول به كساني اطلاق مي‌شود كه به علت نقص جسمي، ذهني يا اختلال رفتاري ... در هر حال قدر مسلم اين است كه هدف، ارائه موثرترين برنامه آموزشي متناسب با ويژگي‌هاي ..... 5 خیلی زود از سرگرمیها و تفریحات حوصله ام سر می رود .... عظمت بی نام دین بی دنیا .

گردشگري - گردشگری - Blogfa

www.gardeshgari89.blogfa.com/8901.aspx?p=2
اینان در میان مردم محلی به مثابه یک مشاهده گر فعال زندگی می کنند. ... سفر این افراد معمولا طولانی است. ... میزبان، فرد یا نهادی است که جهانگرد در مقصد خود با او مواجه می شود. .... جهانگردی تفریحی: ویژه جهانگردانی است، که سبب اصلی سفر آنان در لذت حاصل از ... و سرانجام، ویژگیهای: قومی، رنگ، دین و رفتار، عامل فرهنگی را به وجود می آورند.
۱۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - آن هايي که قابل تذکيه اند يا حلال گوشتند و يا حرام گوشت حيوانات حلال ... کراهت به ويژه در گوشت الاغ بيشتر است اما از نظر فقه اسلام اين حيوانات حرام گوشت نيستند. ... و بال نمي زند و مسافت طولاني را بدون اين که بال بزند حرکت مي کند. ..... مدت یک ماه و نیم هرشب دو سه ساعت با هم تلفنی حرف می زدیم تا من بتوانم او را ...

روحاني بايد از دل وارد شود نه از ظاهر/ مسجد با عاطفه و تفاهم اداره ...

www.mashreghnews.ir/.../روحاني-بايد-از-دل-وارد-شود-نه-از-ظاهر-مسجد-با-...
۴ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حجت‌الاسلام علي واشقاني از آن دسته روحانيوني است كه مي‌گويد در اسلام هيچ ... ما بايد در زمان فعلي يك روحاني پُرتحرك، فعال، انقلابي و فرزند زمان ... تبليغ دين، زبان انگليسي ياد بگيرم، مي‌توانم با ساختن يك مسجد، امام جماعت فعال و موفقي باشم. ... را هم نشان مي‌دادند، اما بالاخره بعد از يك مدت طولاني، يك جا حرفم گرفت.
اما خوب است والدین قبل از بردن دانش آموز کلاس اولی خود به مدرسه با فضای ذهنی آن ها ... در خصوص ویژگی های بغل دستی او در کلاس توضیح داده و اگر کودکی خجالتی است با .... درباره ی چهارشنبه سوری، کتاب ها و سندهای تاریخی، مطلبی یا اشاره ای نمی یابیم و .... یک تحقیق در مدرسه‌ای انجام شد که بدین قرار بود: وقتی زنگ تفریح زده می‌شد ...

خرداد 1390 - پر انرژی بیا تو - Blogfa

www.foofooyi.blogfa.com/9003.aspx
این میزان کالری بعد از یک تفریح جذاب، غنیمت است! ... از نظر منطقی هم پوشیدن لباس تیره نمی‌تواند تاثیر مثبت یا منفی بر سلامت روان داشته باشد. ... در حالی که دین اسلام هرگز محدودیت رنگی برای مسلمانان قایل نشده است. ..... پژوهشگران و متخصصان تربیت بدنی، هر نوع فعالیت طولانی مدت و با شدت کم، مانند دویدن، کوهنوردی، دوچرخه ...

[DOC]Azmayeshgah- 29 Azar 89 _ Asiiyaii 4.doc

old.anthropology.ir/.../Azmayeshgah-%2029%20Azar%20%2089%20_...
از یک سو نورپردازی مکان های تفریحی علاوه بر جنبه ی زیبایی شناختی ، در ایجاد ... در دین اسلام نیز جنبه ی تقدس نور به حدی است که خداوند به نور تشبیه می شود. ... خانواده ها یا وسایل روشنایی با خود به همراه دارند و یا در مکان هایی اتراق می کنند که نور .... تاکسی ها در تمام مدت شبانه روز مشغول جابه جایی بازدیدکنندگان ائل گؤلی می باشند.

اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان | روان پدیا – مشاوره ازدواج ...

ravanpedia.com › روانشناسی عمومی › تربیت فرزند و روانشناسی کودک
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عده‌ای ممکن است بر این باور باشند که اوقات فراغت مدت زمانی است که پس از انجام کار ... در نتیجه فراغت، کار یا بیکاری نیست، بلکه یک تجربه با ارزش زندگی است و به قول ... اوقات فراغت به نظر بعضی از والدین و مسئولان چیزی زاید است . ... ها و کمبودهای جسمانی و روانی را رفع و درمان کند، ورزش و تفریحات سالم است.
۱۳ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - زمانی که فرزندان یک خانواده یا یک اجتماع در یک محیط سالم و با نشاط زندگی ... و انسان شاداب، پویا و پر تحرک به زندگی امیدوار گردیده و برای رسیدن به ... اسلام دین شاد است شیعه اگر غم دارد ولی محزون نیست بلکه غم برای شیعه بار معرفتی دارد. .... 5-بازدید دانش آموزان از مکان های مذهبی، علمی، فرهنگی و تفریحی و بردن به ...

مبارزه با تنبلی - بیتوته

www.beytoote.com/psychology/khanevde-m/fight3-laziness.html
تنبلی چه از نظر ذهنی و چه رفتاری یکی از بزرگ‌ترین موانع ترقی به حساب می‌آید که باید آن را ... که دل‌مان می‌خواهد بیشتر بخوابیم، سر کار نرویم، بیشتر تفریح کنیم و… ... حال فردی که این ویژگی‌ها را با هم دارد، بیشتر مستعد ابتلا به تنبلی است. ... البته این مستلزم آینده طولانی و هدف‌گذاری‌های بزرگ است و شاید باید یک نسل بگذرد ...

9 - مشاهده مطالب

www.tebyan.net/newindex.aspx?PageIndex=8&SUBJECTID...
وقتی یکی در خانواده معتاد باشد یا حداقل دیگر اعضای خانواده چنین فکر کنند، روش های .... این استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، پیروی از یک سبک زندگی سالم همراه با .... یک تفریح مرسوم بوده است و متاسفانه به جمع استفاده‌کنندگان آن اضافه شده است. .... زنان را که حضوری فعال در جامعه دارند، درگیر و آنها را در ظاهر، پرتحرک و فعال کند.
بر اساس تحقيقي كه ۷ سال در كشور سوئد بر روي بيش از سه هزار فرد سالم و بيمار .... البته شايد سخت باشد اگر بگويم حرف G از نمادهاى اصلى فراماسونرى است يا ... اون به دلیل پخش سریال جومونگ در ایران به یک سوپراستار تبدیل شده به طوری که ..... دین اسلام نیز برای سالم‌ ماندن روح و روان انسان‌ها، راهکارهای عملی را به افراد توصیه می‌کند.

سلامت - پایه ششم دزفول

mohamadjavadmehrnaz.blogfa.com/category/8
زمان خاصی را برای مطالعه و انجام تکالیف در نظر بگیرید: تمام فعالیتهای جانبی ... طولانی مدت برنامه ریزی داشته باشد: ممکن است فرزندتان در فهم اینکه چگونه یک ... بسیار پرجنبش و پرتحرک بود. ... البته ممکن است در یک کودک بیش فعال هر سه ویژگی یا یک یا دو مورد از آنها وجود داشته باشد. .... این باز‌ی‌ها خودشان هم نوعی تفریح هستند.
در چنین فضایی آنچه که کمتر به خلق آن توجه شده است تولید رمان هایی دینی با ... + نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ساعت 9:55 توسط معصومه فتوک برزگر | نظر بدهید ... دردهای ستون فقرات در ناحیه گردن – پشت و کمر، عوارض کار طولانی مدت با کامپیوتر، ..... یک از ویژگیهای انسان خلاق ، فعال بودن ،پرتحرک بودن و میل به انجام تجربه های ...

همگان - آکاایران

www.akairan.com/sport/tag/همگان/
استادیار دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران معتقد است که ورزش همگانی در ایران ... از اهمیت ریکاوری و یا بازیابی بعد از ورزش آگاه است، بسیار جالب است بدانید که اهمیت .... انستیتوهای تخصصی ورزشی به عنوان یک واحد آموزشی که زیر نظر مرکز آموزش و .... اما رقیبی ارزان همچون بازی رایانه ای، عرصه را بر این تفریح سالم تنگ کرده است.

"ارتداد در محکمه اجتهاد" در شماره جدید مجله پنجره - وب سایت ظهور ...

zohur.net/1.htm
آنچه در ضميمه اين هفته پنجره مي خوانيد، از قرار زير است: يک گفت وگوي کاملا واقعي ..... اما چون در تعريف کمالي مطلوب يا جامعه سياسي مطلوب، اتفاق نظر نيست، پرسش از .... گفت: به تازگي ماده‌اي به عنوان “گُل” توسط جوانان به منظور تفریح مصرف مي‌شود كه ..... میرحسین موسوی و زهرا رهنورد پس از غیبتی طولانی مدت در نماز جمعه، به دانشگاه ...
در این مدت این ورزشکاران دو ساعت بیدار بوده و به دنبال آن یک ساعت استراحت ... هنگامی که پس از یک روز فعالیت روزانه به خانه بر می‌گردید عضلات شما ساعات طولانی تحت ... تربیت تك بعدی آنهم در بعد جسمانی صرف ، از نظر اسلام مطرود است به همان مقداری ..... حیاط مدرسه در زنگ های تفریح و نیز ورزش كردن در ساعات بعد از ظهر و یا تعطیلات ...
به تردیدها ی خود توجه نکنید ، چیزی را که نمی دانید پاک است یا نجس ، پاک بدانید و ... حتی الامکان با آنهاهم غذا بشوید و در صورت امکان هر هفته یک بار به صورت خانوادگی به تفریح بروید ... 13- به سرگرمی های هنری سالم ، بپردازید و فرصتی برای هجوم افکار وسواسی ... پرسش 22- تعالیم دین اسلام در مورد یک آدم وسواسی به چه صورت است ؟
ماده ٨: وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی با محاسبه و بررسیهای لازم و کافی ظرفیت یک ماه در باره .... تبصره ٢: اعلام نظر هیأت مبنی بر تایید یا رد مدیر جدید باید در مدت یکماهاز ...... ماده ١ـ به منظور مراقبت ازجریان صحیح و سالم انقلاب فرهنگی و رسیدگی به مسایل و ...... مذهبی، سنتی، شادی آفرین و تفریحی با زمانها ی کوتاه و متوسط و طولانی است.

*بحث و تبادل نظر راجب انواع نژاد سگ ها [بایگانی] - ...

forum.persianhit.com › ... › موضوعات عمومی › حیوانات خانگی
۳۰ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 88پست - ‏21 نویسنده
عموما این سگ بخاطر ظاهرش خیلی محبوب شده است چشمان آبی و گیرایی ... یکی از تفریحات آن ها کندن زمین است و هرگز از این کار خسته نمیشوند. ..... در صورتی که به درستی آموزش نبیند یا برای مدت طولانی تنها بماند مستعد پرخاشگری و افسردگی است .... به نظرتون چرا دین اسلام سگ رو حیوانی کثیف و نجس اعلام کرده؟

مجموعه مقالات و موضوعات روانشناسي [آرشيو] - Page 5 - ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › زیست شناسی، پزشکی
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - این حیطه بسیار گسترده است و نه فقط یک فرد بلکه یک یا چند خانواده را تحت .... به نظر وی والدین مهم ترین عامل رشد احساس خود ارزشمندی سالم در کودکان و نوجوانان هستند. ..... وضع تفریحات، گردش‌ها و مسافرت‌های والدین آنها فوق‌العاده است. ...... کلمات و معنای آن را به ذهن بسپارید تا مدت طولانی تری آن را در ذهن تان نگه دارید.

2013 March : روزنامه پزشکی ایران

www.iran.pezeshk.us/archives/date/2013/03/page/151
۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ۸- نیم ساعت قبل از لقاح هم یک کیسه یخ به مدت ۱۰تا۱۵دقیقه قرار دهید . ٩- اقایان برای داشتن نطفه سالم به خصوص برای پسردار شدن باید از سه ماه قبل .... گرچه اسراف نکردن از آموزه‌‌های دینی– مذهبی ماست، اما به نظر می‌رسد این آموزه ..... تفریحی تطبیق دهیم، مثلاً قبل از آغاز کار، چای شیرینی، بستی یا … ..... اعظم اسلامی مجد

دجّال شناسی و راه کارهای عملی دجّال ستیزی - راسخون

rasekhoon.net › ... › دجال › دجّال شناسی و راه کارهای عملی دجّال ستیزی
از این رو، یکی از راه‌های شناخت هر شخصیت، شناخت دشمنان او و ویژگی‌های آنان است. .... (5) چنانچه شیطان نیز یک مفهوم کلی است که دارای یک مصداق اصلی و مصادیق ... البته در آموزه‌های سه دین یهودیت، مسیحیت و اسلام از دجّال سخن به میان آمده است. ...... خود را در لحظه‌هایی که باید همه را به معنویت بخوانند، به سرگرمی و تفریح و قهقهه دعوت نمایند.

[DOC]جزوه سالمندان - انجمن عالی مراکز غیر دولتی توانبخشی ...

tavanbakhshan.ir/wp-content/uploads/2014/09/جزوه-سالمندان.docx
هم اکنون آشکار شده است که بررسی جنبه های زیستی یا روانی انسان بطور مجزا و ... از نظر یک بیگانه انسان کهنسال موضوع خاصی برای مطالعه و دانستن است. ... در مجموع تلاش بر این است که سالمندی، ناتوانی و هزینه های مراقبتهای طولانی مدت در .... سالمند یکپارچه: این سالمندان با ویژگی های انعطاف پذیری، آرام بودن و پختگی در روابط مشخص

ورزش در نگاه دین مبین اسلام

https://varzeshdarislam.wordpress.com/
۲۶ خرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - شاید شما هم مثل من در بسیاری از برنامه های ورزشی و یا در جمع های ورزشی اسم این بزرگوار رو شنیده باشید. ... تخته شنا، ميل و كباده، سبب درگيري و فعال شدن عمده عضلات بزرگ بدن شده در ... ايشان در ادامه فرمودند: بعلاوه ورزش يك سرگرمى سالم است. .... است،ورزش بهترین ابزاری است که می تواند جانشین تفریحات ناسالم شود.

مقاله اهمیت ورزش - پرشین فان

www.persianfun.org › مقالات علمي
۲۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مجله دین و مذهب .... ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می تواند اوقات ... همچنین افرادی که از نقطه نظر بدنی و جسمانی، ضعیف و یا ناقص باشند، در ارتش .... می توانید مدت طولانی تری راه بروید، برقصید بازی و ورزش کنید. .... از سال 1392 هم تارنماي مجله علمي و تفريحي پرشين فان رو با كمك آرش ...

فال روزانه | آپدیت نود 32 | قیمت سکه ، طلا ؛ ارز - مطالب ارسال ...

ghatreh.rozblog.com/user-ghatreh/page/5
روایت مورد نظر در کتاب کافی امده است ، اگرچه برخی از رجال سند ، ضعیف یا مجهول اند . .... رابطه جنسی - تفریحی ... blogsc.ir/هماهنگی-بین-زوجین-برای-برقراری-رابطه-ج/ برخی ... و ضروری در مورد روابط جنسی بین زوجین مطرح نموده دین اسلام است خیلی ها با . ... سوال اینجاست که چرا زنی که قبل از ازدواج فعال، پرتحرک و بشاش بوده و خنده‌اش .
بسیار خوش اخلاق و مومن بود و نسبت به دوستانش مهربانی و رافت اسلامی را ... هم هر دو نفر به مدت 6 ساعت در پی دستگیری در تظاهرات ضد شاه در بازداشتگاه به سر بردیم. ... فعال وعضو شورای پایگاه بود و از زمان حضور در جبهه با اینکه یک فرد بسیج بود به ... به یادم می ماند این است که در اردوگاه و کارهای گروهی بسیار فعال بود و تا آنجایی که ...

[DOC]سال 1392 - سومین همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت با ...

www.bhlsc.bums.ac.ir/Dorsapax/Data/Sub_86/File/کتابچه†_1392.docx
برای ایجاد زمینه های جاری شدن سبک زندگی مورد نظر اسلام لازم است به تحلیل وضع موجود و .... می تواند پس از یک مدت مشخص و ایجاد خسارت خود محدود شونده بوده و عملاً نتوان در زمان بروز ... بندر ماهشهر خوزستان و بندر انزلی گیلان از بنادر فعال و پرتحرک کشور می باشند. ..... و آنها بر: شركت شخص در روند زندگي و محيطش (شغل، ورزش، تفريح و.

نمونه دولتی کوثر | Gama.ir

gama.ir/s/329/نمونه%20دولتی%20کوثر
يک. رعايت شئونات اسلامي دو. رعايت آيين نامه انضباطي مدارس سه. احراز موفقيت آموزشي براساس ... است بس دشوار و خطیر که امید آن داریم با استعانت از ذات مقدس حق تعالی و همیاری ... تحکیم باور های دینی ... آموزان برای زندگی سالم بعنوتن یک شهروندو مقابله با آسیب های اجتماعی .... 17- برگزاری اردوی تربیتی ، تفریحی و سیاحتی خارج
رشته روان پرستاری شاخه ای از رشته پرستاری است که با تلفیق آموخته های آموزشی و ... برای بیماری های روانی ویژگی های بسیاری است که برخی از آنها عبارت از: .... به سه دسته ورزشکار (میزان فعالیت سه جلسه در هفته)، فعال (میزان فعالیت یک یا دو جلسه در هفته) و .... این ساختار در انتقال اطلاعات از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت دخالت دارد.

خرداد ٩٤ - خبرنامه ایران

khabarnamehiran.persianblog.ir/1394/3/
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - را از نظر می‌گذرانید. ...... از شام میلاد امام حسن (ع) به مدت ۸ شب، یک ساعت بعد از نماز مغرب ..... به قاریان قرآن و همه قرآن‌دوستان داشتند: طولانی ادا کردن برخی کلمات و یا آیات ..... نسبت به دین نشود، مساله‌ای مهم است که مورد اشاره بزرگان دین بوده و هست. ...... فرهنگی، ورزشی و تفریحی، همه فکر می‌کنند افرادی که در تهران ساکنند ...

انقلاب حضرت مهدی(عج) - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › دین و اندیشه › دین و مذهب
۲۷ آذر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - دیدگاههای متفاوتی دربا ره ای آینده جهان وجود دارد برخی از دریچه یا س ونأمیدی وبا ... ازطرف دیگر سازمان ملل که یک نهاد بین المللی است . ... ۱) امکان ذاتی وعقلی :بدین معنا که وقوع یک امر به خودی خود از نظر عقل مانعی ..... در حکومت جهانی امام مهدی (عج) اسلام تنها دین حا کم ورسمی خواهد بود وآن .... ویژگی جسمانی حضرت مهدی (عج) :.

زندگينامه - امام موسی صدر

www.imamsadr.ir/Zendeginame/all/003.php
از مرحوم سيد صدر الدين پنج فرزند به يادگار ماند كه همگى از علما و رجال دين بودند. ..... بزرگى را به اسلام و جهانيان هديه كرده است و معروف است كه در جنوب در هر دهى عالم يا مؤلّفى .... توجه قرار گرفته و خود نمونه اى از يك اجتماع زنده، پرتحرك و نمونه دينى مى باشد. ... 1- مركز تفريحات سالم براى جوانان (هيئت الشباب المسلم) باشگاهى در كنار درياى ...

رهبر معظم انقلاب :سیاستهای اقتصاد مقاومتی، فقط برای ...

www.asrkhabar.com/.../رهبر-معظم-انقلاب-سیاستهای-اقتصاد-مقاومتی-ف...
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در جمع صدها نفر ... به اقتصاد مقاومتی بیش از کشورهای دیگر است زیرا از یک طرف کشور ما همچون ... برابر عوامل تهدیدزا را دومین ویژگی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی برشمردند ... رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره و تأکید کردند: لازمه فعالیت سالم و پرتحرک ...
گروهی پرخاشگری را رفتاری مي دانند كه به دیگران آسیب مي رساند یا بالقوه مي تواند آسيب برساند. ... پرخاشگری یک نوع رفتاری است که از خشم و عصبانیت نشأت می گیرد. ... احساس آرامش کنند اما اثرات مصرف دراز مدت آن برای سوخت و ساز بدن زیان آور است. ..... خواب منظم، غذای خوب، لذت از اوقات فراغت، تفریح و عبادت و معنویت نیاز دارید.

مطالب متفرقه - بچه های اوتیسم خوزستان/ khozestan Autism ...

behesht1389.parsiblog.com/Archive/مطالب+متفرقه/
۱۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاندیدیازیس بین انگشتان دست در زنان میانسال ومسن که به مدت طولانی ... راههای سرایت: یک قارچ به تنهایی در دهان و یا روده مشکل ساز نیست، ولی اگر ... نظر کارشناسان این است که حتی قبل از تشخیص قطعی اوتیسم این ... مشارکت فعال در برنامه درمان ... با برنامه ریزی های لازم در مواقع آمادگی آن ها از فواید شادی و تفریح ...

تفریحات سالم - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

tandooroost-ba.indexland.ir/tag/تفریحات+سالم/50
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جمعه 94/1/21 زن، سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی .... مدرسه ی سالم یا ناسالم!کدام یک!! در مدرسه سالم یادگیری یعنی نشاط و خنده . ... به پرواز در می آید که از تفريحات سالم و پرتحرک برای کودکان و حتی بزرگسالان است! .... داشتن تغذیه ی سالم ،دیابت خود را کنترل ،و از بروز عوارض طولانی مدت قند جلوگیری کنند.

سینما:جزئیات همه برنامه‌های تلویزیون در نوروز ۹۵ | سایت ...

azemrooz.ir/سینماجزئیات-همه-برنامه‌های-تلویزیون/
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نوروز ۹۵ شبکه یک با ترکیبی از برنامه های شاد و مفرح، به استقبال بهار خواهد رفت. ... «زیر زنگ» مسابقه ای اکشن و پرتحرک است که در آن ماموران آتش نشان .... تفریحی را روی آنتن خواهد برد که در آن پخش قطعات شاد و مفرح در نظر ... ملک مرزبان در این برنامه ۱۵ قسمتی به مدت ۴۵ دقیقه بررسی خواهد شد. ..... سکوت طولانی .

اخبار مهدویت و جهان اسلام - موعود

www.mouood.org/.../k2/.../15-mahdaviat-and-islamic-world-news.html?...
هر گاه از یک عالم یا واعظی چیزی از اوصاف حق تعالی می‌شنیدم ،قلبم به سخن او میل مفرطی ... اسلامی در اصفهان تأسیس کند تا زمینه تحصیل دختران، در محیطی سالم و به دور از ... این فعال جریان فتنه با طرح ادعاهایی اغراق آمیز و به ظاهر متناقض درباره مشکلات ... که "عصمت در میان آدمیان منحصر به شخص پیامبر است " و ائمه فاقد عصمتند. 1 نظر.
اما آیا واقعاً فرزند شما چنین مشکلی دارد یا این تنها یک ویژگی رفتاری است که در اصطلاح ... چندین دلیل دیگر برای ابتلای کودک به اختلال بیش‌فعالی می‌توان در نظر گرفت که از ... که نیاز به توجه و نشستن طولانی‌مدت داشته باشد، این اختلال قابل تشخیص نیست. .... طوری که زمان بیشتری به تفریح و فعالیت‌های غیر درسی اختصاص دهد.

فناوری نانو چیست - تحقیق و مقاله

bo2tahghigh.loxblog.com/tag/.../تحقیق%20و%20مقاله.htm
رنگ به‌وجودآمده در این شیشه‌ها برپایه این حقیقت استوار است که مواد با ابعاد نانو دارای همان .... هر کدام از این عناصر پایه، ویژگی‌های خاصی دارند که استفاده از آنها در زمینه‌های ..... ترس، وجود انسان یک کیفیت دفاعی پرتحرک، مثبت و فعال پیدا می‌کند؛ ولی در .... باشد، انرژی لازم برای انجام یک مسابقه و یا یک ورزژش تفریحی را تامین می کند.
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در صورتیکه هر یک از علائم زیر را به مدت یک روز و یا بیشتر مشاهده ... نکته مهم در ارتباط با این ورزش این است که باید در انتخاب یک استخر بهداشتی و سالم دقت لازم را داشته باشید. ... یا حـاوی توهین به دین و مذهب رسمی کشـور ، نظام مقـدس جمهـوری اسـلامی و ..... هاشمی و فرزندانش برای تفریح به کدام کاخ‌های شاه رفتند؟
ADHD با بیش فعالی اختلالی است که در آن پرتحرکی، بی‌توجهی و رفتارهای ... به نظر می‌رسد علت آن بیشتر نقص در تکامل سیستم اعصاب باشد. ... و آماری در دست هست كه چند درصد معتاد مغز بیش فعال دارند؟ ..... ۳) او را ببخشید: پس از مدت يك ساعت يا چند ساعت كه كودك با بي‌محلي‌هاي شما روبه‌رو شد، خودش بيرون مي‌آيد و طلب بخشش مي‌كند.
وقتی راهتان به بیمارستان سبلان می‌افتد شما هم احتمالاً در بین داروها و عکس‌ها یک کارت ... همچنین در ماده ۲۳ قانون کار آمده اســت: کارگر از لحــاظ دریافت حقوق یا مستمری‌های .... امکانات اقامتی و تفریحی یکی از موانع اساسی توسعه گردشگری اردبیل است، ..... از والدین تبعیت کند که این امری نادرست است و اگر به صورت طولانی مدت ادامه یابد ...
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی افزود: یک احتمال دیگر این است که افرادی که در روز 30 تماس تلفنی می ... برای زنان و مردان است، در حالی که احتمال بیمار شدن نیز پس از گذشت مدت طولانی از .... افراد ناقل سالم ممکن است گاهی رنگ پریده و خسته و کوفته به نظر برسند و یا کم‌خونی خفیفی داشته باشند. ...... با فرزندتان گاهی برای تفریح بیرون بروید.
۲۱ خرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - علاوه بر کود دهی داخل استخرهای جلبکی از یک یا دو گونی 25ـ30 کیلو ..... گروه Mbuna از نظر اندازه كوچك رنگی گوشتخوار فعال و با رفتار تهاجمی هستند. .... دکتر Dean و پسرش به عنوان تفریح شروع به آموزش ماهی کردند تا نشان .... عضلانی است و نمی تواند حاوی تمامی عناصر غذایی باشد) در طولانی مدت می ..... معارف اسلامی.

عوامل مؤثر در بازی کودکان را بدانیم - مهکام

mehcom.com › رفتارشناسی کودکان › بازی کودکان
۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و هر یک از این تعاریف با برجسته نمودن جنبه ای از بازی دیدگاه خاصی را ارائه نموده است. ... «بازی» عبارت است از هر نوع فعالیتی که برای تفریح و خوشی و بدون توجه به ... انسان به طور داوطلبانه وارد این فعالیت می شود و هیچ نیروی خارجی و یا .... ای به این نتیجه رسیده اند که پسران بازیهای فعال و پرتحرکی را که مستلزم ...
وی گفت: آیت‌الله هاشمی هیچ‌گونه تماس یا درخواستی از آقای ولایتی نداشته‌اند. ... به نظر می‌رسد که بازشدن این موضوع به سود آینده کشور است و از انحصار روشی .... این شش ویژگی شرایط عمومی و عمده یک نخست وزیر در هر شرایطی برای اداره امور هر کشوری است. ... اسلامی دارد، اما عملا پایبند به این آگاهی ها و به دستورات دین نیست نمی تواند یک ...

قو علی خدمتک جوارحی

emprorclub.persianblog.ir/
در این وبلاگ نظر بر این داشته ایم که ضمن معرفی باشگاه ورزشی امپراطور و اهداف آن" ... (یا علی). تاريخ : ۱۳٩٧/٥/۱٦ | ٤:٢٠ ب.ظ | نویسنده : محمدامین سلطانی "مرتضی گیل | نظرات (14) ... مهم ترین ویژگی که حضرت امام برای یک ورزشکار نظام اسلامی قائل می باشند توجه ... در بینش اسلامی ما جای قابلملاحظه ای برای ورزش سالم و تفریحات وجود دارد.

آذر ٩۳ - کلام یک معلم

mojaradim.persianblog.ir/1393/9/
۲۸ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در دین واگرا ، فقط یه یک کلمه یا یک نقطه نگاه می کند ولی کلمات مجاور را ... یادگیری دانش آموزان بی قرار ، ناآرام ، بی توجه ، کم توجه و پرتحرک ... معلم متناسب با نوع ویژگی دانش آموز ...... نام این دقایق شیرین و دوست داشتنی «زنگ تفریح» است. ...... ناشناخته بودن اثرات استفاده از گل در مدت طولانی و با دوز بالا، در کنار ...
۳۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پیامبر گرامی اسلام (صلی الله و علیه و آله) فرمودند: «لا صَدَقَة و ذو رَحمٍ مُحتاج»؛5 ... البته ممکن است عبادت یا حکمی چند فلسفه داشته باشد؛ مانند این که گاهی اطبا .... بچه‌هایی که به تکلیف نرسیده‌اند اگر جرمی مرتکب شوند که از نظر شرعی حد ..... گونه برنامه منفعلانه دوری کرده و خود را به یک برنامه فعال و پرتحرک واداشته تا ...
نرخ قلیان تلفنی بستگی به کیفیت کالا و مدت زمان استفاده از آن دارد. ... یک سال پس از آن، بیش از ۲۱۰ نماینده در مجلس، «قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات» .... برای جوانان طبقه متوسط، قلیان تفریح ارزانی است؛ مثل علیرضا، ۲۵ ساله، اهل میدان .... حکومت دینی، مخالفت خود را با ادامه پخش مسابقات فوتبال یا برنامه‌های ورزشی تا دیروقت ...

گفتگو با تراب حق شناس از اعضای اولیه مجاهدین خلق - پارسینه

www.parsine.com/.../گفتگو-با-تراب-حق-شناس-از-اعضای-اولیه-مجاهدین-...
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تراب حق شناس از اعضای اولیه سازمان مجاهدین خلق است. ... بسته جهرم به محیط قم ، که یکی از پر تحرک ترین شهرهای ایران از نظر درس و مطالعه و ... تراب حق شناس: در آن سالها در حوزه به اصطلاح " علمیه " قم یک جنبش ... مانند بیرون آوردن مجله ای با جلد رنگی به نام مکتب اسلام یا بر پا کردن ...... تفریح جدید بچه مایه دارهای تهران.

انجمن های نقد فارسی :: Topic: مسعود کیمیایی (5/6)

www.naghdefarsi.com/...یک...و...نظر.../94102-مسعود-کیمیایی.html?...
۲۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عشقی که اگرچه به سبب تفریح بلد نبودن قهرمان فیلم و کتک خوردن های مظلومانه ی وی و مرگ ... منطق نماش- می‌بایستی ارتباط دوسویه،شاداب و فعال باشد و در دل و تعامل روحها و ... همان یک نگاه مرموز ناصر به‌ طلعت در لحظه عکس گرفتن کافی است؟ .... فیلمساز ما دوست دارد رضای زخیم را با آن سر و وضع،مدت‌ طولانی در خیابانها و ...

خوش گذرونی با بولینگ، ورزش پرطرفدار!

www.rahta.com/id/.../خوش_گذرونی_با_بولینگ،_ورزش_پرطرفدار!

۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دوباره و دوباره طعم شیرین نشانه گیری آن هم با یك توپ سنگین را امتحان ... بدون اغراق بولینگ از آن تفریحات یا بهتر است بگوییم ورزش‌هایی ... در بعضی از مناطق تهران سر برآورده‌اند و اتفاقا در همین مدت كوتاه هم هواداران و ... و نورپردازی خاص به یک ورزش پرتحرک و نشاط آور تبدیل شده است. .... سالم ترین شیرینی های عید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو