loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 3833 جمعه 21 اسفند 1394 نظرات (0)

تخمدانم کورپوس لوتئوم است باردارم-نی نی بان|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=تخمدانم-کورپوس-لوتئوم-است-باردارم...
۱ ساعت پیش - سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من سونو دادم. توی سونو نوشته تخمدان سمت راست حاوی ساختمان کیستیک است که مطرح کننده کورپوس لوتئوم است. آیا من باردارم؟
۱ ساعت پیش - سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من سونو دادم. توی سونو نوشته تخمدان سمت راست حاوی ساختمان کیستیک است که مطرح کننده کورپوس لوتئوم است. آیا من باردارم؟
من امروز 40 روز است که باردارم یعنی دارم وارد هفته 6 ... کیست تخمدان تان هم کیست لوتئال حاملگی است و خود به خود ازبین میرود . پس از مدتی دوری از ... بسته است تخمدان راست حاوی یک کیست کورپوس لوتئال به قطر 20 میلی و تخمدان چپ کیست 17 میلی

آرازپرس- سلامت

www.arazpress.ir/News/سلامت/12
تخمدانم کورپوس لوتئوم است، باردارم؟ نی نی بان. توی سونو نوشته تخمدان سمت راست حاوی ساختمان کیستیک است که مطرح کننده کورپوس لوتئوم است. به گزارش ...

تومورهاي خوش خيم تخمدان - نیک صالحی

www.niksalehi.com/pezeshki/view/084257.php
بيماريهاي تخمدان ممكن است درنتيجة تغييرات فيزيولوژيك ، عفونت‌ها و يا ... كه قرص جلوگيري مصرف مي‌كردند ، شايعترين پاتولوژي كورپوس لوتئوم بوده است . شكايت ...

همه چیز درباره کیست های تخمدان - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
وی با بیان اینکه عود آندومتریوز در مبتلایان 5 تا 20 درصد در سال است، گفت: برای ... و متخصص زنان گفت: در ابتدای بارداری شایع‌ترین کیست‌ها کورپوس لوتئوم زمان ...

بارداری و کیست کورپوس لوتئوم - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/news/55481/بارداری-و-کیست-کورپوس-لوتئوم
بارداری و کیست کورپوس لوتئوم کتایون برجیس،متخصص زنان و زایمان،مشاوره ... کیست فعلی احتمالا نوعی کورپوس لوتئوم حاملگی است که هیچ ربطی هم به کیست قبلی تان ندارد. ... باردارم یا کیست دارم؟ ... تخمدان پلی کیستیک و شانس بارداری.

2 - بیماریهای زنان زایمان و نازایی

gynecology.blogsky.com/comments/post-275/page/2
تخمدان راست به ابعاد ۳۷*۲۰مم حاوی تعدادی فولیکول و تصویری شبیه به کورپوس لوتئوم دیده شد. ..... من الان دوباره باردارم و در هفته ۱۶ هستم . ... من شدیدا نگرانم/۲۸ سال سن دارم /۲ سال است ازدواج و از روشهای قرص و کاندوم جهت پیشگیری استفاده کردم/دارای کیست های کوچک پلی کیستیک و پرولاکتین ۴۰ می باشم / ۲ دوره از قرص دوستینکس ...
۱ ساعت پیش - لکه بینی کمرنگ خیلی نگرانم کرده · تخمدانم کورپوس لوتئوم است، باردارم؟ ... دنیایی شگفت‌انگیز در دل تهران+فیلم بیش از 70 سال است یک دنیای ...
لکه بینی کمرنگ خیلی نگرانم کرده · تخمدانم کورپوس لوتئوم است، باردارم؟ ... را به روسیه پرداخت کرد · امام جمعه نظرآباد:اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است ...
۱ ساعت پیش - لکه بینی کمرنگ خیلی نگرانم کرده · تخمدانم کورپوس لوتئوم است، باردارم؟ ... منصوریان : واگذاری نفت فاجعه بزرگی است منصوریان : واگذاری نفت ...
۱ ساعت پیش - لکه بینی کمرنگ خیلی نگرانم کرده · تخمدانم کورپوس لوتئوم است، باردارم؟ ... دخالت خارجی در عملیات موصل زمینه ساز تجزیه عراق است رئیس ...
با سلام ، من 22 ساله هستم و یک سال و 6 ماه است ازدواج کردم اصلا جلوگیری نداشتم ولی بچه دار ... و hmg استفاده کردم که روز 14 تخمدان راست حاوی یک کورپوس لوتئوم بود. ... هم اکنون 23 هفته است که باردارم و نتیجه آزمایشات و سونوگرافی غربالگری نرمال ...
در سونوگرافی عدم وجود فولیکول و مایع آزاد در لگن علامت تخمک گذاری قبلی است. .... و میخواستم بدونم آیا امکانش هست که روی بارداریم در آینده تآثیر بد داشته باشه؟ ..... کیست لوتئال تخمدان یا همان کیست کورپوس لوتئوم یک کیست نسبتا " شایع و ...

بعدی - وب سایت دکتر فاطمه ابراهیمی

www.drebrahimy.com/questions.php?page=19
( این سوال 4 سال قبل مطرح شد و 4 سال قبل به این سوال پاسخ داده شده است. ) ... 9میلی دابل لایر تخمدان راست18*29فاقدفولیکول پرومینانت تخمدان چپ 42*52 حاوی ناحیه سیستیک بحدود نامنظم با ابعاد 30*34میلی که میتواند کورپوس لوتئوم یا کیست هموراژیک و ... باشم تا زمان پریود بعدی که تست بدم و بفهمم باردارم ضرر نداره برای جنین؟
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باردارم 4 هفته و 6 روزمه رفتم دکتر سونوگرافی ام کرد عکسشو میفرستم اینم گزارش ... من ۳۲ سالمه و باردارم ... و یک کورپوس لوتئوم 17mm تخمدان سمت راستش ... جنین زنده منفرد با حرکات قلبی وفیزیکی نرمال وسفالیک مشهود است.
۹ خرداد ۱۳۶۸ ه‍.ش. - 15پست - ‏3 نویسنده

از نظر بافت تروفوبلاستیک هم نرمال است(آنرمال بودن این بافت می تواند منجر به مولار و . ... نکرده اما عزیزم در بسیاری از باردرای ها کیستی به نام کورپوس لوتئوم داریم که در ادامه ی باردرای خود به ... من به نضر خودم 6هفته است که باردارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو