loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 559 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)

نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد؟

با انتخاب چهره‌های جدید برای نمایندگی مجلس دهم، این سوال مطرح می‌شود که وکلای پارلمان نهم هر کدام در آینده چه خواهند کرد؟
نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد؟خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان- انتخابات هفتم اسفند برگزار شد و چهره های جدید مجلس شورای اسلامی در دوره دهم مشخص شدند. شمارش آرای اعلام شده مردم نشان داد که مردم تهران در این دوره از مجلس تصمیم گرفتند چهره‌های جدیدی را به نمایندگی خود در بهارستان انتخاب کنند و به جز علیرضا محجوب و علی مطهری، هیچ یک از نمایندگان تهران فرصت حضور در مجلس دهم را بدست نیاوردند. ششم خردادماه سال ۹۵  آخرین روز نمایندگان تهرانی در نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی است و حالا باید دید نمایندگان تهران بعد از این به چه کاری مشغول می شوند؟

 
محمدحسن ابوترابی فرد- ابوترابی‌فرد تولیت مدرسه علمیه امام حسین (ع) را به عهده دارد و سال گذشته نیز یک بار دیگر به عنوان عضو شورای حوزه علمیه استان تهران منصوب شد. ضمنا ابوترابی‌فرد تا سال آینده عضو شورای حل اختلاف  و تنظیم روابط قوای سه‌گانه  است و اگر پست جدیدی در این روزها نگیرد؛ به احتمال زیاد وی بعد از پایان دوران نمایندگی به فضای حوزه برمی گردد.
 
غلامعلی حدادعادل- حداد عادل از سال ۱۳۶۴ تا کنون هیئت علمی گروه فلسفه در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است. همچنین از سال ۱۳۷۴ مدیریت بنیاد دایره المعارف اسلامی را به عهده دارد. حداد از سال ۱۳۷۴ تا کنون و به جز سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷ رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بوده است و همچنین مدیریت گروه واژه گزینی  فرهنگستان و ادب فارسی را نیز به عهده دارد. البته حداد کماکان شنبه ها باید به عنوان «عضو حقیقی» راهی جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شود.
 
احمد توکلی-
توکلی از جمله نمایندگانی است که دو روزنامه «رسالت» و «فردا» را راه اندازی کرد اما روزنامه «فردا» به دلیل مشکلات مالی زود تعطیل شد. توکلی سالهاست از سال ۸۵ سایت خیری تحلیلی الف را راه اندازی کرد.هم اکنون نیز این سایت به نام وی شناخته می شود و با سیاستگذاری های او حرکت می کند. توکلی در آبان امسال انجمن مردمی «دیده بان شفافیت و عدالت» راه انداخت. هدف تشکیل این سازمان مردم نهاد به گفته توکلی استفاده از ظرفیت مردمی برای دفاع از حقوق شهروندی و اجرای عدالت در ذیل قانون است. توکلی که فعالیت های زیادی در رابطه با افشاگری فساد داشته، تلاش می کند با تشکیل  «دیده بان شفافیت و عدالت» فعالیت های ضدفساد خود را انسجام ببخشد.
 
علیرضا زاکانی- زاکانی بعد از به پایان رساندن دوره پزشکی هسته در سال ۱۳۸۳ به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد. همچنین در مرکز پزشکی هسته ای مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان دکتر شریعتی فعالیت می کند. علاوه بر این زاکانی عضو هیات علمی انجمن علمی پزشکی هسته ای ایران نیز است. به نظر می رسد باتوجه به دبیرکل بودن زاکانی در جمعیت سیاسی «رهپویان انقلاب اسلامی» فعالیت های سیاسی و علمی او بعد از دوره نمایندگی بیشتر شود.
 
الیاس نادران- الیاس نادران اقتصاد خوانده فرانسه و عضو هیئت علمی دانشکده علوم اقتصاد است و احتمالا بعد از دوره نمایندگی فعالیت های دانشگاهی اش را ادامه خواهد داد. نادران همچنین از اعضا هیئت موسس انجمن مردمی «دیده بان شفافیت و عدالت» نیز بوده است و با توجه به روحیه ضدفساد نادران در سال های بعد حتما چیزهای بیشتری درباره این انجمن خواهیم شنید.
 
مهرداد بذرپاش- مهرداد بذرپاش در در ۲۰ اردیبهشت سال جاری طی حکمی از سوی «محمد سرافراز» مدیررسانه ملی به دبیری قرارگاه تخصصی ماهواره منصوب شد. این قرارگاه با هدف بررسی نقش ماهواره‌ها و چگونگی برخورد با تهاجم فرهنگی دشمن، تشکیل شده است.احتمالا بعد از دوران نمایندگی بذرپاش علاوه بر مدیریت روزنامه وطن امروز به عنوان صاحب امتیاز؛ تمرکز بیشتری روی قرارگاه ماهواره ای خواهد داشت. البته بذرپاش پس از جدا شدن از دولت احمدی نژاد مدتی راهی بنیاد تعاون سپاه شده بود و بعید نیست با توجه به تجارب گذشته دوباره راهی بنیاد تعاون سپاه شود.
 
غلامرضا مصباحی مقدم- حجت الاسلام مصباحی مقدم در انتخابات مجلس و خبرگان ناکام ماند و این عضو فعلی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز هست. مصباحی مقدم علاوه بر این از اعضای شورای فقهی بانک مرکزی نیز به شمار می آید. او همچنین در دانشگاه امام صادق چند سمت مهم دارد و به نظر می رسد بعد از دوران نمایندگی نیز فعالیت هایش در این دانشگاه و مجمع تشخیص مصلحت بیش از سابق باشد و همچنان روزهای پرکاری داشته باشد.
 
علی اصغر زارعی- زارعی که در رشته دکترای مدیریت سیستم مهندسی برق و مخابرات فارغ التحصیل بوده و در حوزه مخابراتی فعالیت های زیادی داشت و بعد از پایان دوره نمایندگی به احتمال زیاد به دانشگاه امام حسین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برمی گردد.
 
سیدمحمود نبویان- نبویان عضو دانش آموخته فلسفه و هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) است. به احتمال زیاد حجت الاسلام سیدمحمود نبویان بعد از دوره نمایندگی دوباره به کارهای پژوهشی خود با قوت بیشتری برخواهد گشت.
 
اسماعیل کوثری- سردار اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و یکی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس نیز بعد از دوره نمایندگی به احتمال زیاد دوباره لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برتن خواهد کرد.
 
مرتضی آقا تهرانی- حجت الاسلام آقا تهرانی نماینده فعلی مردم تهران ولی ساکن شهر قم است. آقا تهرانی یکی از اساتید موسسه امام خمینی(ره) بوده و بعد از پایان نمایندگی اش در ۶ خردادماه سال آینده، دیگر مجبور به رفت و آمد از قم به تهران نیست و به احتمال زیاد در این شهر فعالیت های حوزوی اش را ادامه خواهد داد.
 
حسین نجابت- نجابت عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد قم و البته عضو هیئت امنای فرهنگستان علوم اسلامی شهر قم نیز است. او که این دوره از شهر شیراز راهی رقابت های انتخاباتی شده  و از رسیدن به کرسی مجلس بازماند، به احتمال زیاد بعد از نمایندگی در شهر قم به فعالیت های خود ادامه دهد.
 
انتهای پیام/

نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد؟

www.yjc.ir › سیاسی › احزاب و تشکل‌ها
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با مشخص شدن چهره های جدید در مجلس دهم، این سوال مطرح می شود که وکلای ملت در پارلمان نهم هر کدام در آینده چه خواهند کرد؟

آنا | احمد شیرزاد: اصولگرایان توقع دارند در استخر آب بیفتند ...

www.ana.ir › سیاسی › احزاب و تشکل‌ها
احمد شیرزاد، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رویکردی که بیانگر این است ... آب بیفتند، اما خیس نشوند/ کمبود چهره‌های سرشناس، تفاوت مجلس‌ دهم با مجلس پنجم ... به هر ترتیب چنین مسیری در جای‌جای ایران طی خواهد شد. ... نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در این باره اضافه کرد: قاعدتا نمایندگان مجلس دهم بعد از مدتی جایگاه ...

نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد ...

politic.pegahonline.ir/.../نمایندگان-سرشناس-مجلس-نهم-بعد-از-نمایندگ/
نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد؟با مشخص شدن چهره های جدید در مجلس دهم، این سوال مطرح می شود که وکلای ملت در پارلمان نهم هر کدام در آینده چه ...

تحقیق و تفحص های مجلس نهم به کجا رسید؟ - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/news/تحقیق-تفحص-مجلس-نهم-کجا.html
۱ روز پیش - کمیسیونها، نمایندگان، مجلس چرا تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس قرار نمی گیرد؟ ... نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد؟ ... طاها پخش؛ تحقیق و تفحص یکی از ابزارهای نظارتی مجلس شورای اسلامی ...

واکنش مسئولین و چهره های سرشناس به سخنان توهین آمیز قاضی ...

vom.ir/sarasari/posts/55658
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش مسئولین و چهره های سرشناس به سخنان توهین آمیز قاضی پور ... اهانت‌آمیز قاضی‌پور در همین سخنرانی قرار گرفته بود، اعلام کند از وی شکایت خواهد کرد. ... بعد از این اتفاق، تلفن همراه قاضی‌پور از دسترس خارج شد و بعد از مدتی در صفحه ... شهربانو امانی نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم و ششم در گفت‌وگو با ...

جام نیوز :: JamNews - جو مجلس دهم خیلی زود خانم نماینده را ...

www.jamnews.ir/detail/News/640179
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواننده سرشناس پاپ ایران را ترک کرد +عکس ... نماینده زن منتخب مجلس دهم: حجاب یک امر شخصی است/ زمان خیلی چیزها را تغییر خواهد داد! ... این وضع حجاب تو مملکت شده بهتر اول خودمونو تربیت کنیم چه زن چه مرد. .... بعد از اینکه کیسه اش رو از بیت المال پر کرد در همین رسانه ای بیگانه احتمالا کشف حجاب خواهند کرد. پاسخ.

کارت زرد مجلس شورای اسلامی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/کارت_زرد_مجلس_شورای_اسلامی
کارت زرد مجلس شورای اسلامی معروف به کارت زرد مجلس و یا اخطار، به قانع نشدن ... از نمایندگان معتقدند در صورتی که کارت زردها به عدد سه برسد وزیر استیضاح خواهد شد. ... بازنگری قانون آیین نامه داخلی مجلس و به منظور تقویت بعد نظارتی مجلس، رایج شد. ... کردند تا پس از سوال وزیر، موضوعِ سوال به رای نمایندگان گذاشته شود و کل مجلس ...

دست و پا زدن خلاف جریان آب

bankdariirani.ir/fa/news/65309/دست-و-پا-زدن-خلاف-جریان-آب
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سخنان جنجالی یکی از نمایندگان مجلس نهم که به تازگی از حوزه انتخابیه خود ... متاسفم برای شما و مردم شهرم که شما را به عنوان نماینده انتخاب کردند. ... در مجلس شورای اسلامی و همچنین توهین به برخی چهره های سرشناس مایه ی وهن .... از 67 کرسی باقیمانده مجلس دهم اصلاح طلبان و حامیان دولت به راحتی 40 نماینده را به مجلس خواهند ...

نماینده گان مجلس دهم درق لاریجانی - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=نماینده+گان+مجلس+دهم+درق+لاریجانی
وی تاکید کرد: ایشان و بنده به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنیم. ... لاريجاني که هم اکنون رئیس مجلس شورای اسلامی است، نماينده مردم قم در مجلس هشتم و نهم بوده است و ... به گزارش خبرنگار مهر ، علی لاريجاني بعد از ظهر پنج‌شنبه با حضور در ستاد ... وی تصریح کرد: نمی‌توان حضور نیافتن چهره‌های سرشناس اصولگرایان در مجلس دهم را ...

مجلس دهم چند درصد اصولگرا، اصلاح‌طلب یا اعتدالگراست؟ - پایش

payeshonline.com/.../مجلس-دهم-چند-درصد-اصولگرا،-اصلاح‌طلب-یا-اعتدال...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم با رسیدن به بلوغ سیاسی و انتخاب درست ... مستقلین و اعتدالگرایان تفکر اول مجلس دهم خواهند بود ... عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه با اشاره به آرایش نیروهای سیاسی مجلس دهم، گفت: پیروزی فهرست اصلاح‌طلبان بعد از انقلاب یک .... مدل سرشناس آسیایی با فوتبالیست ایرانی ازدواج کرد ...

پیش‌بینی یک نماینده از ترکیب هیات‌رییسه مجلس دهم - رویداد۲۴

rouydad24.ir/fa/.../پیش‌بینی-یک-نماینده-از-ترکیب-هیات‌رییسه-مجلس-...
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رویداد24- یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً لاریجانی رئیس مجلس بعد خواهد بود، عارف و تاجگردون را گزینه‌های نایب رئیسی مجلس دهم عنوان کرد. سیدرمضان شجاعی کیاسری، اظهار کرد: ترکیب مجلس آینده ترکیب نزدیکی است و اگر جریانات سیاسی حاضر ... خواننده سرشناس پاپ ایران را ترک کرد (تصویر) ...

نگاهی به کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در اصفهان | خبرگزاری ...

www.ilna.ir/.../333012-نگاهی-به-کاندیداهای-انتخابات-مجلس-دهم-در-اصفها...
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که چهره‌های سر‌شناس ... در این میان استان اصفهان با بیش از هزار نامزد انتخابات، بعد از تهران، ... اکرم مصوری‌منش نماینده اصفهان در مجلس ششم بود و نیره اخوان نیز از مجلس هفتم به بعد نقش ... هستند که برای رسیدن به صندلی نمایندگی رقابت خواهند کرد.

ترکیب مجلس دهم - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=ترکیب+مجلس+دهم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش مشارکت در ... مجلس بعد خواهد بود، عارف و تاجگردون را گزینه‌های نایب رئیسی مجلس دهم عنوان کرد. .... وی تصریح کرد: نمی‌توان حضور نیافتن چهره‌های سرشناس اصولگرایان در مجلس دهم را ...

۵ نماینده ی شاخصی که برای مجلس دهم ثبت نام نکردند - پايگاه ...

langarnews.ir/42686/۵-نماینده-ی-شاخصی-که-برای-مجلس-دهم-ثبت-ن/
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روح الله حسینیان نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی از تهران که سابقه ... در مجلس که از کارشکنی عده ای در داخل مجلس و زدن زیر توافق اصولی، گلایه کرد. ... از اخلال یک اسرائیلی در مذاکرات تا گریه های شوق وندی شرمن بعد از توافق ... وآبادنی شهر خوبمان هستند/تمامی پروژه ها پس از تعطیلات نوروز فعال خواهند شد ...

گزارشی از وضعیت مجلس دهم؛مردم به پایان دادن بداخلاقی ها و ...

www.ayenejam.ir/.../14117-گزارشی-از-وضعیت-مجلس-دهم؛مردم-به-پایان-...
۳ روز پیش - آینه جم:مجلس دهم هفتم خرداد ماه سال 95 آغاز به کار خواهد کرد که به گفته بسیاری ... مردم ایران بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92، که به چهره ای معتدل رای دادند ... نماینده مردم شیروان در مجلس تاکید کرد: پیام رأی مردم این بود که مجلسی می ...

قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با آخرین اصلاحات ...

www.salmas-ag.ir › منوی عمودی › قوانین ومقررات
نمایندگان‌ اقلیت های‌ دینی‌ این‌ سوگند را با ذکر کتاب‌ آسمانی‌ خود یاد خواهند کرد. ... ‌ماده 4 - انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های فاقد نماینده هم زمان با یکی از انتخابات .... و نام خانوادگی یکی از داوطلبان سرشناس و معروف آن حوزه باشد باید مشخصه مانند شماره (کد)، شغل ، محل ...... ‌الف - صرفاً سنوات نمایندگی بعد از تاریخ 7/9/1378.

رابطه ظریف و احمدی نژاد؟/ مدعی جدید برای ریاست مجلس/ نفوذ ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شغل جدید بذرپاش بعد از نمایندگی»،«حمله یک امام جمعه به معاون رئیس جمهور» و. ... نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: با آغاز همکاری با خودروسازان ... اگر از این فرصت به خوبی استفاده کردند باز مردم این فرصت را برای‌شان تمدید خواهند کرد اما اگر از این فرصت به ..... خواننده سرشناس پاپ ایران را ترک کرد ...

سیاست روز 10 اسفند 1394 ساعت 22:59 http://siasatrooz.ir ...

siasatrooz.ir/getdox0n.yt0ko6a22y.html
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجلس دهم مجلسي خواهد بود كه همسو با دولت نيست بیانگر آن است که با وجود آنکه ... وی تأکید کرد: تلاش می کنیم به سرعت مراحل بعدی را پیگیری کنیم، بعد از ... نماینده مردم اصفهان خاطرنشان کرد: دولت برنامه های اقتصادی خوبی ارائه کرد ...

متولدین چه سالی حق رای مجلس دهم را دارند

timnews.in/search/?q=متولدین+چه+سالی+حق+رای+مجلس+دهم+را...
به گزارش خبرنگار افکارخبر ،بعد از انتخابات هفتم اسفند 221 نماینده به مجلس دهم ... نهم تا روز ششم خرداد سال آینده رسمیت دارد و مجلس دهم هفتم خرداد رسما افتتاح خواهد شد. ... وی تصریح کرد: نمی‌توان حضور نیافتن چهره‌های سرشناس اصولگرايان در مجلس دهم ...

هر 3 نماینده طراح سوال از وزیر اقتصاد از ورود به مجلس دهم بازماندند

www.entekhab.ir/.../هر-3-نماینده-طراح-سوال-از-وزیر-اقتصاد-از-ورود-به-م...
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر 3 نماینده طراح سوال از وزیر اقتصاد از ورود به مجلس دهم بازماندند ... مثبت، مجلس یک کارت زرد دیگر به طیب نیا داد تا او دومین کارت زرد خود را از مجلس نهم دریافت کرده باشد. ... با بیان عباراتی از این قبیل «شما بعد از دو سال از روی کار آمدن خود به عنوان وزیر اقتصاد فکر می کنید .... خواننده سرشناس پاپ ایران را ترک کرد.

حشمت‌ طبرزدی به جمع داوطلبان نمایندگی مجلس دهم پیوست - خانه

newsfile.ir/.../حشمت‌+طبرزدی+به+جمع+داوطلبان+نمایندگی+مجلس+دهم+پی...
ویستا - 1 هفته پیش; نمایندگان سرشناس مجلس نهم بعد از نمایندگی چه خواهند کرد؟ با مشخص شدن چهره های جدید در مجلس دهم، این سوال مطرح می شود که وکلای ملت در پارلمان ...

همه احتمالات درباره رد و صلاحیت 21 داوطلب سرشناس ارومیه ...

exireno.ir/همه-احتمالات-درباره-رد-و-صلاحیت-21-داوطل/
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در دور چهارم مجلس شورای اسلامی موفق می شود از ارومیه راهی مجلس شود اما ماندگاری اش در ... ما نیز این موضوع را به اواخر بهمن ماه موکول می کنیم، اما رد شدن اش در دوره های قبلی و مشی ... نتایج انتخابات بعد از اعلام فرمانداری مشخص می شود. ... به نظر می رسید این نماینده فعلی ارومیه در خانه ملت خیلی پیشتر اقدام به ثبت نام کند اما ...

خبرگزاری کرد پرس :: Kurdpress News Aganecy - وقتی 300 ...

kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/?Id=97850
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کرمانشاه _ برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ... این تعداد که بیش از 39 درصد کل داوطلبین استان را تشکیل می دهند بعد از مشخص شدن نتیجه تایید صلاحیت ها برای تصاحب سه کرسی نمایندگی مجلس به رقابت خواهند پرداخت. ... چهره های سرشناس و نمایندگان ادوار گذشته مجلس در این رقابت هاست که در ...

روزنامه آفتاب یزد - بازماندگان دهم

aftabeyazd.ir/news.php?id=28615
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - و اکنون چهره‌های شناخته شده‌ای از طیف اصولگرایان به مجلس راه نیافتند که شاید ... نمی شد و برعکس، کسانی از لیست اصلاح‌طلبان نماینده آتی مجلس خواهند شد که تا همین چند روز ... مطمئنا " احمد توکلی " را همه شما می‌شناسید، چهره‌ای سرشناس از ... احمدی نژاد که بعد از تشکیل جبهه یکتا تکاپوی انتخاباتی خوبی برای مجلس دهم ...

برچسب ها - انتخابات مجلس دهم - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/انتخابات%20مجلس%20دهم
دولت یازدهم است بلکه بهترین دستاورد مجالس بعد از انقلاب... کد خبر: ۳۵۶۴۷۰ ... ریاست جمهوری یازدهم مشاهده کردند غالب فعالان سیاسی نخبگان و... انتخابات مجلس دهم و ... دهم در اختیار نمایندگانی خواهد بود که بر محور اعتدال... طلبان در مجلس دهم در ... سرویس سیاسی- داریوش قنبری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت... انتخابات مجلس دهم هرچند ...

خواسته زنان از نمایندگان زن مجلس دهم چیست؟ - نیک صالحی

www.niksalehi.com/newspaper/view/090084.php
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این برای دومین‌بار است که بعد از مجلس پنجم، ١٥ زن به مجلس راه یافته‌اند و تعدادی هم به ... در مجلس پنجم که رکورددار حضور زنان بود هم ١٥ نماینده زن از ٢٧٧ نماینده حضور داشتند که این ... از زنان نیز برای ورود به مجلس دهم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت خواهند کرد تا ..... خواننده سرشناس کشورمان همسرش را طلاق داد!

آفتاب کرمانشاه-مهمترین اتفاق 94 از دید 20 نماینده مجلس + ...

www.aftabksh.ir/fa/detail.aspx?id=107701
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان و منتخب مجلس دهم: برگزاری انتخابات باشکوه ... ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و بازمانده از مجلس دهم: گشایش‌های اقتصادی بعد از اجرای ... مجلس مدیریت شده صورت گرفت اما در نهایت مردم افرادی را انتخاب کردند که .... مروری بر 17 سال نامگذاری سال‌ها ازسوی مقام معظم رهبری/ 95 چه نامی خواهد گرفت؟

حضور زنان در مجلس دهم؛ نمایندگان جدید چه کسانی هستند ...

didgahenow.com/1394/12/13/643/
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در انتخابات مجلس دهم هزار و ۲۳۴ زن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴ نفر بطور مستقیم وارد مجلس شدند. ... شاید سرشناس ترین نماینده زن راه یافته به مجلس سهیلا جلودارزاده باشد. .... فضای یاس و ناامیدی که بعد از انتخابات ۸۸ بر ساختار جامعه و به ... یا اینکه مساله ی قانون و حق شهروندی زنان همچنان در بن بست باقی خواهد ماند.

استان نیوز

www.ostannews.com/
چه کسی رئیس مجلس دهم خواهد شد؟ ... نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: اقتصاد مقاومتی تنها نسخه نجات اقتصاد ایران است چراکه اجرای این ... صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تأیید شد ... ایرباس A350 بخریم، یا جاده دیلم - گناوه را درست کنیم؟

اشتغال، بهداشت و عدالت جنسیتی خواسته زنان از نمایندگان زن ...

shafaonline.ir/.../اشتغال-بهداشت-و-عدالت-جنسیتی-خواسته-زنان-از-نماین...
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سکوت سالار عقیلی شکست · چهره سرشناس رسانه ای و روابط عمومی سوگوار پدر شد ... این برای دومین‌بار است که بعد از مجلس پنجم، ١٥ زن به مجلس راه یافته‌اند و ... در مجلس پنجم که رکورددار حضور زنان بود هم ١٥ نماینده زن از ٢٧٧ نماینده حضور ... برای ورود به مجلس دهم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابت خواهند کرد تا ...

بولتن خبری ایران BultanNews بولتن نیوز تابناک رجانیوز ...

bultannews.ir/
بولتن خبری سایت های ایران. ... همایش اصولگرایان مجلس دهم بعد از مرحله دوم · سرگرمی هاي غیرمنتظره‌ی افراد مشهور ... افسوس نماینده اصلاح‌طلب برای دو نماینده اصولگرا ... امور خارجه به من گفت: «ما نتوانستیم برخی خطوط قرمز را حفظ کنیم»/ هر گاه از دشمنی ...

حمل‌ونقل چشم به راه نمایندگان همسو - شما اینجا هستید

ansarleasing.ir › بولتن خبری
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حالا اما با ترکیب جدیدی که مجلس دهم به خود می‌گیرد، امثال عباس آخوندی ... تا اینجای کار معلوم نیست بعد از 7 خرداد 95، یعنی روزی که مجلس دهم آغاز به کار خواهد کرد کدام چهره‌ها عضو ... حامیان و منتقدانی که البته چهره های سرشناس و تعیین کننده ای در میان ... حالا از این کمیسیون که 12 نماینده حامی دولت و 15 منتقد دولت در آن ...

روزنامه وطن امروز

www.vatanemrooz.ir/Newspaper/BlockPrint/154539
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتخابات اولین دوره مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارم اسفندماه 1358 برگزار شد. ... البته وقوع جنگ در سال 1359، سال‌های پایانی دوره مجلس اول را به خود مشغول کرد. ... مردم با رئیس‌جمهور: حامی ابوالحسن بنی‌صدر - حدود ۳۳ نماینده، جبهه ملی ایران 3 .... مجمع روحانیون مبارز تهران به‌رغم وجود افراد سرشناس مورد استقبال توده مردم ...

مجلس دهم چند درصد اصولگرا، اصلاح طلب یا اعتدالگراست؟ | با

www.ghatreh.com/.../مجلس-دهم-چند-درصد-اصولگرا-اصلاح-طلب-اعتدالگ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم با رسیدن به بلوغ سیاسی و انتخاب درست خود مجلس دهم را به عنوان یک مجلس معتدل خواستارند. لذا از جناح ... کنیم. مستقلین و اعتدالگرایان تفکر اول مجلس دهم خواهند بود ... رشیدپور به شبکه ۳ می‌آید؛ سلام به مردم ایران بعد از ۷ سال ... مدل سرشناس آسیایی با فوتبالیست ایرانی ازدواج کرد ...

سومین نماینده مردم شیراز در مجلس دهم راهی بهارستان شد - شیرازه

shiraze.ir/fa/.../سومین-نماینده-مردم-شیراز-در-مجلس-دهم-راهی-بهارستان-شد
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مسعود رضایی کاندیدای مجلس دهم در حوزه انتخابیه شیراز مستقیما به مجلس ... دور دوم برای کسب چهارمین صندلی مردم شیراز در پارلمان رقابت خواهند کرد.

وضعیت انتخاباتی استان لرستان - انتخابات مجلس دهم | مجلس 94

majles94.com › انتخابات
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱۰ اصولگرا در کنار نمایندگان اصولگرای لرستان می خواهند نقشی فعال در هفتم ... دهم به عنوان چهره های اصولگرا ثبت نام و با اصلاح طلبان استان رقابت خواهند کرد. ... هادی مقدسی: نماینده مجلس هشتم بروجرد به طور جدی قصد ورود به انتخابات مجلس دهم ... بعدی طرحی که تصویب نمی شود و فقط از دوره ای به دور بعد انتقال می یابد ...

گولان سقز | اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در حوزه سقز و بانه

golansaqqez.ir/.../اسامی-کاندیداهای-احتمالی-مجلس-دهم-در-حوزه-سقز-و-بانه....
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتخاباتی مانند مجلس شورای اسلامی که نماینده ای از مردم انتخاب می شود اوج ..... ما باید کسی را انتخاب کنیم که با مشکلات سقز وبانه اشنایی داشته باشد ..... بعد 3 دوره نمایندگی مجلس ایا نمیتونست دیگه همون تهران بهترین زنگی بکنه؟

بازدید عبدالله سهرابی از سایت زریوار خبر/ کاندیداهای مجلس ...

zariwarkhabar.com/.../بازدید-عبدالله-سهرابی-از-سایت-زریوار-خبر--کا...
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عبدالله سهرابی نماینده دور ششم مجلس شورای اسلامی، صبح روز پنج شنبه از ... و تهران جلساتی برگزار خواهد کرد، گفت: این جلسات بیشتر با هدف تبادل نظر .... شما بعد از اتمام دوره مجلس به مریوان نیامدی مردم خوب می فهمند به کی رای بدهند.

[PDF]قانون و آئين نامه مجلس - انتخابات

yazdentekhab.ir/documents/.../9528c6cb-1492-468a-9646-078820ebd8...
ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻣﻴﺎﻧﺪﻭﺭﻩ ﺍﻱ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﻱ ﺍﺳﻼﻣﻲ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻫﺎﻱ ﻓﺎﻗﺪ ﻧﻤﺎﻳﻨـﺪﻩ ﻫﻤﺰﻣـﺎﻥ ﺑـﺎ ... ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻛﺮﺩ . ﺗﺒﺼﺮه . ﺳﺎﻟﻬﺎﻱ ﺩﻭﺭﻩ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲ ﻣﺠﻠﺲ ﺟﺰﺀ ﺳﻨﻮﺍﺕ ﺧـﺪﻣﺖ ﺁﻥ ﺗﻌـﺪﺍﺩ ﺍﺯ ﻧﻤﺎﻳﻨـﺪﮔﺎﻧﻲ .... ﻧﺎﻡ ﻭ ﻧﺎﻡ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﮔﻲ ﻳﻜﻲ ﺍﺯﺩﺍﻭﻃﻠــﺒﺎﻥ ﺳــﺮﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﻣﻌـﺮﻭﻑ ﺁﻥ ﺣـﻮﺯﻩ ...... ﻓﺼﻞ دﻫﻢ ﺗﻤﻬﯿﺪ ﻣﻘﺪﻣﺎت ، ﺗﺸﮑﯿﻞ و اﻓﺘﺘﺎح ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮراي اﺳﻼﻣﯽ. ﻣﺎده.

[DOC]۲۴ نماینده متفاوت در مجالس بعد از انقلاب

www.sssup.it/.../15958_11_R__24_distinguished_MPs_in_Parliament_af...
در میان تمامی چهره‌های مشهوری که در اولین انتخابات مجلس شرکت کردند، این فخرالدین .... این حقوقدان که نماینده مردم شیراز در سومین دوره مجلس شورای اسلامی بود، به صورت ...

خانه | خانه تکانی در مجلس دهم 198 نماینده مجلس نهم از ورود به ...

9229.tk/.../خانه+تکانی+در+مجلس+دهم+198+نماینده+مجلس+نهم+از+ورود+به...
خانه تکانی در مجلس دهم 198 نماینده مجلس نهم از ورود به مجلس دهم بازماندند | جستجو | ... خرداد‌ سال آینده که بیاید، مجلسی در ایران تشکیل خواهد شد که بعد از سال‌ها تعداد فراکسیون زنانش، ... هنوز ترکیب مجلس دهم مشخص نیست و باید تا مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات صبر کرد. ..... یکی دیگر از نمایندگان سرشناس بازمانده از مجلس بذر

چهره های ورزشی که در انتخابات مجلس ثبت نام کردند - نمناک

namnak.com/24707-چهره-های-ورزشی-در-انتخابات-مجلس.html
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجلس دهم شورای اسلامی شاهد حضور چهرهای هنری و ورزشی بسیاری خواهد بود که برای ... محمد عباسی اولین وزیر ورزش ایران یکی از سرشناس ترین چهره هاست که به ... که بعد از حضور علیرضا دهقان گوینده خبر ورزشی که در گذشته نماینده مجلس ...

ثبت نام 108 داوطلب مجلس و 9 داوطلب مجلس خبرگان در کهگیلویه

sobhezagros.ir/News/42135.html
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حوزه بویراحمد و دنا در حال حاضر چهره سرشناسی تاکنون نام نویسی نکرده است اما افرادی با نام های1. ... -رحیم سبحانی‌زاده دومین نامزد انتخابات بویراحمد و دنا در مجلس دهم شد. .... «مهدی روشنفکر» بعد از دیدار با آیت الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در ... آمده برای خانم آرامش هستم ولی ما در یک جهت و با یک هدف حرکت می کنیم.

قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی

www.parliran.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=229
ماده 4 - انتخابات مياندوره‌اي مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌هاي فاقد نماينده همزمان با يكي از ... آنان محسوب خواهد شد و‌در دوران نمايندگي فقط حقوق نمايندگي را دريافت خواهند كرد

روزان وضعیت ثبت نام زنان برای نامزدی مجلس را بررسی می‌کند

www.roozannews.ir/TextVersionDetail/29017
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با این حال بعد از گذشت دوره هشت ساله دولت‌های نهم و دهم که به نوعی زنان را ... نوری در انتخابات مجلس دهم قطعاً سرلیست حزب اعتدال و توسعه خواهد بود. ... شهربانو امانی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم هم برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد. ... از بین چهره‌های سرشناس اصولگرایی که در مجلس امسال ثبت نام کردند ...

بزرگواری | سایت استان کهگیلویه و بویراحمد

k-b.ir/t/بزرگواری
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی حمایت خود از محمد موحد برای انتخابات آتی مجلس را تکذیب کرد . .... باز هم کاندیدای اصلاح طلب سرشناس نداریم؟ .... وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام خواهد کرد. ... بعد از اعلام رسمی عدم کاندیداتوری حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری ...

سايت اطلاع رساني شوراي نگهبان/قانون انتخابات مجلس شوراي ...

www.shora-gc.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?...ID...
نمايندگان‌ اقليت هاي‌ ديني‌ اين‌ سوگند را با ذكر كتاب‌ آسماني‌ خود ياد خواهند كرد. ... ‌ماده 4 - انتخابات ميان دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي در حوزه‌هاي فاقد نماينده هم زمان با يكي از .... او مشابه نام خانوادگي يا نام و نام خانوادگي يكي از داوطلبان سرشناس و معروف آن حوزه باشد بايد مشخصه مانند ..... فصل دهم : تمهيد مقدمات ، تشكيل و افتتاح مجلس شوراي اسلامي

ارزیابی بادامچیان از ترکیب مجلس دهم، بادامچیان: مجلس تقابل ...

www.motalefeh.ir/ارزیابی-بادامچیان-از-ترکیب-مجلس-دهم،-ب/
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر اسد الله بادامچیان سابقه درخشانی در نمایندگی مجلس دارد. ... طبعاً از این فرا نگری و جامع بودن برای نمایندگی ملت تنزل می کنند و بعد هم به ... با این ترکیبی که مجلس دهم پیدا خواهد کرد، نمایندگان باید چه روشی را در پیش بگیرند؟

اروند پرس| ArvandPress |اخبار خوزستان - خبرخوزستان

arvandpress.ir/
شورای نگهبان صحت انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد. .... دکتر عامر کعبی نماینده ی منتخب مردم آبادان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که با ... منتخبان مجلس دهم بعد ازظهر امروز دوشنبه در نشستی مهمان علی لاریجانی رئیس مجلس .... همه ما دوست داریم بدانیم سالی که پیش رو داریم برای ما چگونه سالی خواهد بود و با ...

چهره‌های شاخصی که نامزد انتخابات مجلس شدند - فرارو

fararu.com/fa/news/.../چهره‌های-شاخصی-که-نامزد-انتخابات-مجلس-شدند
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چهره‌های سرشناس اصولگرا و اصلاح‌طلب در روز پایانی ثبت‌نام به وزارت کشور ... از جمله چهره‌های اصلاح طلب بودند که برای مجلس دهم اعلام آمادگی کردند. ... در تهران اصلاح‌طلبان یک لیست ارائه خواهند داد و تا امروز هم هماهنگی خوبی بین ... رضازاده در مجلس ششم نیز از شیراز نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است. .... اول فکر بعد حرف!

خاطرات سیاسی دکتر فلاحت پیشه(خاطره 30) ؛ من نماینده نیستم

andisheh-kermanshah.ir/.../1050-خاطرات-سیاسی-دکتر-فلاحت-پیشه-خاط...
خاطرات سیاسی دکتر حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در ... بعد از باخت، سیروس عسگری با لحنی بغض آلود گفت:" گیانگه ی دکتر خودتو ناراحت نکن! ... فردا آخرین روز مهلت ثبت نام نمایندگی مجلس دهم باشد،بنده ثبت نام نخواهم کرد. ... از پاسخ به سوال ما طفره برید،ما داریم فضای جلسه ی استیضاح را ارزیابی می کنیم.

اسفند » 1394 » 2 » دندانه

www.dandane.ir/1394/12/page/2/
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدحسین قربانی، دندان‌پزشکی که برای دومین بار نماینده مجلس شد ... رکورد تاریخی و پدیده‌ای به نام دکتر بهرام پارسایی انتخابات مجلس دهم ... دکتر طبیب‌زاده نوری، نماینده دندان‌پزشک مردم تهران در مجلس نهم، بعد از نمایندگی چه خواهد کرد؟

روحانی کنگ فو کار وارد خبرگان شد/نماینده ای که با رای ... - ...

www.tabnakalborz.ir/.../روحانی-کنگ-فو-کار-وارد-خبرگان-شدنماینده-ای-...
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران خواست تا از تعبیر مجلس ... اما جدید، از این پس نقش بسزایی در هر انتخابات پیش رو ایفا خواهند کرد. ... با توجه به اینکه در مجلس دهم حضور ندارم، بعد از نمایندگی کار رسانه‌ای انجام خواهم ...

کریمی قدوسی: مردم مجلس سیاسی نمی خواهند - فردا

www.fardanews.com/fa/.../کریمی-قدوسی-مردم-مجلس-سیاسی-نمی-خواهند
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار مهر ... به حضور بیش از ۵۰ درصد نمایندگان اصولگرا در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در ...

کدام یک از وزرای هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد می خواهند نماینده مجلس ...

www.khabaronline.ir/detail/493894/Politics/election
۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا نوشت: در میان ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس دهم کسانی حضور داشتند که ... بیانیه مشترک جمعی از چهره های سرشناس استان یزد در آستانه انتخابات مجلس دهم ... کدام یک از وزرای هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد می خواهند نماینده مجلس شوند؟ ... بود که در هفته گذشته به عنوان کاندیدای پنجمین دوره‌ مجلس خبرگان ثبت نام کرد.

KHAMENEI.IR ویژه انتخابات

farsi.khamenei.ir/package?id=22298
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ملت ایران با حضور در پای صندوقهای رأی، با شرکت در رأی دادن، ارتباط و اتّصال ..... هر کسی که انتخابات آمریکا را دنبال کرده باشد - بنده دنبال کرده ام - این را تصدیق میکند. .... مانده به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ... «ویژگی نامزد اصلح، نقاط قوت و ضعف دولت نهم و دهم، شنبه‌ی بعد از ...

عصر ايران

www.asriran.com/
مجلس دهم و خطری که "برند اصلاح و اعتدال" را تهدید می کند ... بازداشت مشاور نمایندگی ایران در سازمان ملل توسط آمریکا (+عکس) ... آرزو می کنیم سال جدید، سالی سرشار از اعتماد متقابل ایرانیان نسبت به یکدیگر و سالی همراه ... درخواست عجیب احمدی‌نژاد از نمایندگان مجلس .... عمان 1 - 0 گوام / ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی صعود کرد(+جدول).

تاریخ ایرانی - ۹ دوره مجلس به روایت نمایندگان ادوار

www.tarikhirani.ir/fa/news/.../۹.دوره.مجلس.به.روایت.نمایندگان.ادوار.html
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجلس شورای اسلامی ; مجلس اول ; مجلس ششم , ... همانطور که آقای مطهری نماینده محترم مردم تهران در مجالس هشتم و نهم بارها اعلام کردند در مجلس اول که پیش ... این روند نشان می‌دهد که نظر مردم همچنان عوض نشده و ان‌شاءالله مجلس دهم نیز همین‌گونه خواهد بود.» ... نداشتیم، ولی به خاطر حضور بزرگان قوی‌ترین مجلس بود و بعد از آن بود که این ...

ثبت نام ۳۱ کاندیدا در حوزه مرند و جلفا/ شلوغ ترین حوزه ...

etedalpres.ir/34119/ثبت-نام-۳۱-کاندیدا-در-حوزه-مرند-و-جلفا-ش/
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در پایان روز چهارم ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم، حوزه انتخابیه مرند و جلفا با ثبت نام ۳۱ نفر بیشترین تعداد کاندیداها بعد از تبریز را به خود اختصاص داد. ... زن و اعلام داوطلبی تمام ۵ نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در مرند و جلفا می باشد. ... دوستان مرندی همشهر های عزیز من سهی کنیم نفری را انتخاب کنید که اطلاعات ...

خانه | خانه تکانی در مجلس دهم 198 نماینده مجلس نهم از ورود به ...

3390.tk/.../خانه+تکانی+در+مجلس+دهم+198+نماینده+مجلس+نهم+از+ورود+به...
خانه تکانی در مجلس دهم 198 نماینده مجلس نهم از ورود به مجلس دهم بازماندند | جستجو | ... مجلس شده و قبلا خالم کاندیدا شده بود، خیلی مسائل رو راجع به قبل و بعد از انتخابات مجلس فهمیدم. .... حاکمیّت جریان اشرافی‌گری باشد، ریل‌گذاری او در این جهتها خواهد بود؛ کشور را بدبخت خواهند کرد. ... یکی دیگر از نمایندگان سرشناس بازمانده از مجلس بذر

نقدی به آرا دو نماینده سابق سراب در انتخابات شوراها+نظرات ...

sarabfarda.ir/Pages/News-715.aspx
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یادداشت شما را در خصوص رای دو نماینده سابق در سراب فردا را خواندم . ... ادامه دهم ضمنابنده هیچوقت ادعای لیدری اصلاحات رانداشته وندارم اماهمواره بعنوان یک .... باعث شد تا وی شش ماه بعد از شروع مجلس با رای گیری در صحن مجلس با 77رای موافق ... شاید بتوان پاسخ ها را در رفتارهاو نگاه های کم افقی که داریم باید جستجو کنیم؟

برخی می خواهند حکومت مردم بر مردم را به حکومت عده ای بر مردم ...

www.8deynews.com/119403/برخی-می-خواهند-حکومت-مردم-بر-مردم-را-به/
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی می خواهند حکومت مردم بر مردم را به حکومت عده ای بر مردم تبدیل کنند ... منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم گفت: اگر قرار است مناظره برگزار بشود؛ بعد از ... این نماینده مجلس دهم تصریح کرد: از همه نمایندگان ادوار می خواهم تا من را ...

اصولگرایان مجلس آینده هم معتدل خواهند بود | انتخابات مجلس دهم

www.entekhabportal.ir › اخبار انتخابات مجلس
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اصولگرایان مجلس آینده هم معتدل خواهند بود مردم کردستان با رای قاطع و ... انتخابات استانی شود و لیست افراد اصلاح‌طلب از افراد سرشناسی که دارای پایگاه اجتماعی ... نمایندگان نباید از تساهل دولتی‌ها بگذرند وظیفه یک نماینده مجلس در وهله اول ... مجلس دهم شوند به نظر من بعد نظارتی مجلس افزایش پیدا خواهد کرد مجلس برای ...

چرخش صندلی ریاست مجلس دهم به چپ یا راست؟ | هراز نیوز

haraznews.com/.../چرخش-صندلی-ریاست-مجلس-دهم-به-چپ-یا-راست؟-1975...
این سوالی است که بعد از برگزاری انتخابات بحث داغ محافل سیاسی شده است. ... ادامه خواهد داشت این است که کدام یک از نمایندگان بر جایگاه ریاست خانه ملت تکیه خواهد زد؟ ... این نماینده مردم ارومیه تاکید کرد: ریاست لاریجانی در مجلس دهم کار نیمه تمام را تمام ...

اقبال محمدي نماينده مريوان و سرو‌آباد در دوره هشتم مجلس شوراي ...

mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=224169
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقبال محمدي نماينده دوره هشتم مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه مريوان و ... استاني شود و ليست افراد اصلاح‌طلب از افراد سرشناسي که داراي پايگاه اجتماعي ... قبلي وارد مجلس دهم شوند به نظر من بعد نظارتي مجلس افزايش پيدا خواهد کرد.

عصر بهبهان | هجوم روزنامه نگاران به مجلس دهم /نماینده اسبق با ...

www.asrebehbahan.ir/article/5580036.html
۱۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هجوم روزنامه نگاران به مجلس دهم /نماینده اسبق با یک تیر دو نشان ! ... یک رسانه راه اندازی می کنید و بعد برای باز ماندن رسانه هم یک رستوران برای ... او فهمید که اگر مردم برای خواندن پول خرج نمی کنند حداقل برای خوردن این کار را خواهند کرد.

ایسنا - هاشمی: حضور پرشمار در انتخابات،نمایندگان نخبه‌تری ...

isna.ir/fa/news/.../هاشمی-حضور-پرشمار-در-انتخابات-نمایندگان
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک نماینده تهران در مجلس نهم گفت: یقینا با حضور پر شمار مردم در انتخابات ... کرده و سطح روابط سیاسی و غیرسیاسی‌شان را بر همین اساس تنظیم خواهند کرد. ... تهران در مجلس، هر قدر رای کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ...

بهار نیوز - حواشی اولین جلسه مجلس پس از انتخابات

www.baharnews.ir/news/102722/
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مجلس آینده وظائف سنگینی بر عهده خواهد داشت ... نمایندگانی که در انتخابات هفتم اسفند به مجلس دهم راه یافته اند ... حضور پرشور مردم در انتخابات را تبریک گفت و تاکید کرد: حضور یکپارچه مردم ... **علیرضا محجوب نماینده تهران برای دقایقی به سمت غلامعلی حداد عادل آمد و او را ... ازدواج فوتبالیست دورگه با مدل سرشناس.

نماینده باید در میان مردم باشد/ کسی وارد مجلس شود که الفبای ...

gilkhabar.ir/155690/نماینده-باید-در-میان-مردم-باشد-کسی-وارد/
۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریحانه احمدی بعد از معرفی خود اظهار داشت: وظیفه نماینده در مجلس به جزء قانون ... همدلی را ایجاد کنیم و اکنون اگر می بینیم که آستانه در این وضعیت قرار دارد ... همان ها می دانم که بنیانگذار انقلاب گفت یاران ما در گهواره ها خوابیده اند، من آمده ام ...

روزنامه ایران

iran-newspaper.com/newspaper/BlockPrint/106109
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چهره‌های سرشناس اصولگرا برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نام‌نویسی ... حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، آیت‌الله دری نجف‌‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان ... بعد از ظهر دیروز علاوه بر روحانیون سرشناس، شماری از نمایندگان ادوار مجلس و ... در مراکز ثبت نام و تحویل مدارک، برای انتخابات مجلس دهم اعلام آمادگی کردند.

آخرین اخبار رد و تایید صلاحیت کاندیدهای مجلس دهم

www.nlink.ir/political/rad-va-taeid-salahiat-kandid-majles-dahom.html
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لایجانی یا عارف کدامیک رئیس مجلس دهم خواهد شد ... پرسپولیس بعد از "هادی نوروزی" دیگر نباخت ... هزار نفری که برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند اعلام نظر خواهد کرد. ... 15:32 عباسعلي منصوري آراني نماینده فعلی مجلس و نماینده مردم کاشان و از چهره ... صلاحیت این نماینده‌های سرشناس برای حضور مجدد در مجلس احراز نشد.

زمان اعلام نهایی تایید صلاحیت کاندیدا‌ها - یزدی نیوز

www.yazdinews.ir/News/17353.html
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در مجلس خبرگان رهبری ۴۹۳ نفر در دوره قبل شرکت کردند که این دوره ثبت نام ... از فردا به بعد وارد دوره بعدی یعنی روند صلاحیت داوطلبان می‌شویم٬ گفت: در مجلس ... وی گفت: بررسی صلاحیت‌ کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در هیات‌های اجرایی ... نگبهان صورت می‌گیرد که در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه اعلام قطعی اسامی نامزد‌ها خواهد بود.

شمال نیوز :: آخرین گزینه های احتمالی نامزدهای مجلس دهم از حوزه ...

www.shomalnews.com/.../آخرین%20گزینه%20های%20احتمالی%20نامزدها...
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده اصولگرای رشت، سابقه نمایندگی ۲ دوره مجلس را در کارنامه خود دارد. ... انقلاب و مستی توده‌ها توصیف کرد و مدعی شد: پس از انقلاب مستبدانی ظهور کردند که خود دچار ... یکی از برگ‌های برنده اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم خواهد بود.

نماینده لنگرود از مجلس آینده نا امید شده که یاد یار انتخابات ...

www.tabnakgilan.ir/.../نماینده-لنگرود-از-مجلس-آینده-نا-امید-شده-که-یاد-...
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی،از شخصیت های نزدیک به ... لاهوتی تاکید کرد: ورود قالیباف به انتخابات از ابتدای سال ۹۴ خواهد بود و ..... در جمع کاندیداتوری مجلس دهم در لنگرود خلاصه بعد از ماهها انتظار دلگرمی خوبی ...

الف - لیست افرادی که نامزد انتخابات خبرگان و مجلس شوراهای ...

alef.ir/vdcgwy9w7ak9qn4.rpra.html?319538
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی در ادامه خاطر نشان کرد: کمترین سن برای خبرگان ۲۳ و بالاترین سن ۹۲ سال است. ... جهانبخش محبی‌نیا نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی نیز امروز چهارشنبه در وزارت ... مجلس راه پیدا کنم رئیس‌جمهور را برای علت چنین اقدامی جهت سؤال به مجلس خواهد کشاند. ...... دولت و اینهمه چالش ومشکل بعد نامزد شدن خبرگان غوز بالا غوز

اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در حوزه های انتخابیه مغان ...

moghaneh.ir/اسامی-کاندیداهای-احتمالی-مجلس-دهم-در-ح/
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با حمایت از آقای اسلوب در دوره دهم مغان رازنده خواهیم کرد. ... سال ۷۴ الی ۷۸ در مجلس اقای فهیمی الحاق مغان رو به منطقه ازاد بیان کردند اما بعد از سالها با کارشکنی سپه این ..... انشاالله نماینده ما در مجلس دهم شورای اسلامی دکتربیگدلو خواهند بود.

قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی - برای مجلس دهم

majles10.persianblog.ir/post/2
۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ماده 4 - انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های فاقد نماینده همزمان با ... آنان محسوب خواهد شد و‌در دوران نمایندگی فقط حقوق نمایندگی را دریافت خواهند کرد .... یا نام و نام خانوادگی یکی از داوطلبان سرشناس و معروف آن حوزه باشد باید مشخصه ...... نظر مجلس: سنوات نمایندگی اعم از قبل یا بعد از تاریخ فوق، فارغ از تاریخ ...

کدام جناح کرسی بیشتری کسب کرد؟ - روزنامه دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/online/1025161/
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایلنا، در مجلس شورای اسلامی نمایندگان شهرهای بزرگ عموما بیرق ... تشکیل قوی‌ترین فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس را بعد از مجلس هفتم نوید می‌دهد. ... از میان سه نماینده باقی مانده نیز رقابت بین گروه های مختلف اصولگرا خواهد ...

جهان نيوز - اکثریت مجلس دهم با اصولگرایان خواهد بود/ قصه ...

jahannews.com/.../اکثریت-مجلس-دهم-اصولگرایان-خواهد-قصه-برادران-ری...
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گروه سیاست جهان نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در ... به عنوان نمونه ابتدا از ما خواستند اورانیوم ۲۰ درصد را اکسید کنیم بعد روی ۵ درصد کار کردن و حالا ..... چرا به افراد سرشناس وام‌های نجومی می‌دهد؟

انتخابات مجلس الشتر ونورآباد - سلام هموطن........... - پرشین بلاگ

latifasadallahy.persianblog.ir/tag/انتخابات_مجلس_الشتر_ونورآباد
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از مجموع ۳۵ داوطلب ثبت نامی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ نفر عدم ... دادگر با حضور در فرمانداری دلفان اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس کرد. ... وانسجام ملی باشد محکوم است و مردم با چنین حرکاتی به شدت برخورد خواهند نمود. ... بنده به عنوان مستقل در عرصه انتخابات شرکت می کنم و به عنوان نماینده کل مردم ...

آخرین اسامی رد و تایید صلاحیت شده ها از سوی هیات‌های نظارت ...

mobarakena.ir › سیاسی › غیرتولیدی › گالری عکس › نقلی
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تکلیف تایید و رد صلاحیت شدن کاندیداهای مجلس دهم امروز مشخص می‌شود. ... بیش از دوازده هزار نفری که برای انتخابات مجلس نام‌نویسی کردند اعلام نظر خواهد کرد. ... ۱۵:۳۲ عباسعلی منصوری آرانی نماینده فعلی مجلس و نماینده مردم کاشان و از چهره های ... شدند، صلاحیت این نماینده‌های سرشناس برای حضور مجدد در مجلس احراز نشد.

کبنانیوز | انصراف بزرگواری از کاندیداتوری در مجلس دهم

kebnanews.ir/146631/انصراف-بزرگواری-از-کاندیداتوری-در-مجل/
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حجت‌الاسلام «سیدعلی‌محمد بزرگواری» نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با ... که بنده برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام نخواهم کرد و امیدوارم که در سایه ..... کاری زد بعد از اعلام نتیجه انتخابات همه انان از کرده خود پشیمان خواهند شد.

کاندیدای مجلس دهم نمایندگان مجلس تبریز - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=کاندیدای+مجلس+دهم+نمایندگان+مجلس+تبریز
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ... از دولت شود اما مجلس به عنوان یک قوه مستقل حمایت خود را از دولت اعمال خواهد کرد. ... بعد از مدتی دولت یازدهم روی کار آمد و باز می گفتند اول کار دولت است ولش کنید.

صد خبر

sadkhabar.ir/
تناقض در «تحلیل برجامی» انتخابات مجلس دهم/ رای ۲ برابری «نقوی» نشانه چیست؟ تهرانی ها آمار نمی ... تنها در ایران ممکن است که با سفری چهار روزه فصل های مختلف را تجربه کنیم. .... بازارهای جهانی بعد از حملات تروریستی بروکسل/ کدام شاخص‌ها سقوط کردند؟ .... از حضور ظریف در مجلس تا تصویب قانون "مالیات مستقیم" توسط نمایندگان.

پایگاه خبری تحلیلی کرد پیام پیرانشهر - اخبار > لیست ...

kurdpayam.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=13&pageid=534...
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بانزدیک شدن به ماراتن سخت انتخابات ۹۴ مجلس شورای اسلامی بازار فعالیت ... 1-رسول خضری (نماینده کنونی حوزه پیرانشهر سردشت و پزشک)- پیرانشهر .... در هیچ دوره ای بعد از انقلاب چنین کاندیدای خوش فکر و جوانی ظهور کرده باشد.

5 نفر مجری کاندید نمایندگی مجلس دهم - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=5+نفر+مجری+کاندید+نمایندگی+مجلس+دهم
معرفی بازیگر سرشناس و پیشکسوت سینما و تلوزیون ایران کانديدای مجلس شد. ... یک کانديدای نماینگی مجلس دهم که در حال حاضر نیز نماینده مجلس است گفت: ما در ... تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه تا 5 اسفندماه خواهد بود. ... هم به من اصرار کردند که به مجلس بیایم، ولی من بعد از مشورت با یکی از نمایندگان ...

عمده مطالبات مردم از دو نماینده شهرستان میانه در مجلس دهم چه خواهد ...

miana.ir/?p=37685
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عمده مطالبات مردم از دو نماینده شهرستان میانه در مجلس دهم چه خواهد بود؟ وجود دو نماینده از یک شهرستان در مجلس شورای اسلامی همچنان که حائز اهمیت و سبب ... همچنان بعد از گذشت ۲ سال از عمر دولت تدبیر و امید و علی رخم وعده های مکرر استاندار .... دهه گذشته از پروژه‌های بزرگ ملی سهم کمی داشته/ باید عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم ...

نماینده شکست خورده اصولگرا: حزب تشکیل می دهم - 9صبح

9sobh.ir/fa/news/.../نماینده-شکست-خورده-اصولگرا-حزب-تشکیل-می-دهم
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل حزب جدید در آینده خبر داد. ... حزب خواهد رفت گفت: با توجه به اینکه در مجلس دهم حضور ندارم بعد از نمایندگی ... مردم را فراهم کنند که در آن صورت شرایط سیاسی کشور بسیار فرق خواهد کرد.

اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/lastnews
سازمان جهانی کار اعلام کرد: ۶۰ میلیون نفر از مجموع ۶۷ میلیون کارگر خانگی در سراسر جهان از ... نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: نیازمند تشکیل فراکسیون اصلاحات در مجلس اصلاح طلب نیستیم. ... انتخابات خبر داد و گفت کمیته متبوعش بعد از پایان تعطیلات عید نوروز جلسه خواهد داشت. ..... بازیگر سرشناس آمریکایی درگذشت.

مقصد بهــارستان! - روزنامه خبر شمال

www.khabare-shomal.ir/index.php/item/2503.html
تبلیغات خزنده کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در اغلب شهرهای استان مازندران آغاز شده است. ... سیاسی استان در دوره انتخابان دهم مجلس تنور انتخابات بسیار داغ‌تر از گذشته خواهد. .... مهندس محسن نریمان نماینده اول مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بوده و سابقه حضور در .... او آنقدر در این کار با قدرت کار کرد که بلافاصله بعد از انتخاب احمدی‌نژاد به ...

مجلس شورای اسلامی تبریز - وب سایت شخصی فرخ عبداله زاده

www.abdolahzadeh.ir/.../انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-تبریز-آذرشهر-و...
جدیدترین اخبار و مطالب انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریز آذرشهر و اسکو را در ... در حوزه انتخابیه ورزقان و خاروانا به عنوان نماینده این شهرستان در مجلس دهم انتخاب شد و ... وی با بیان اینکه رعایت موازین اخلاقی، رقابت پرشور و سالمی را ایجاد خواهد کرد، ..... وی خاطرنشان کرد: اسامی قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام ...

اسامس نماینده گان مجلس تائید صلاحیت دوره دهم میاندواب

shahramjalili.ttools.ir/.../اسامس+نماینده+گان+مجلس+تائید+صلاحیت+دوره...
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صلاحيت تمام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در هیات‌ اجرایی شهرستان ... بر انتخابات در مركز استان نظر خود را درباره‌ی صلاحيت نامزدها اعلام خواهد كرد. ..... آورد های کنونی دولت با تو جه به اوضاع مملکت بعد از آن 8 سال از دست می رود

انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند 94 - مهندس ...

www.eghbalmohammadi.ir/index.php?option=com_content...
به گزارش زریوار خبر، اقبال محمدی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ... اگر انتخابات استانی شود و لیست افراد اصلاح طلب از افراد سرشناسی که دارای ... های قبلی وارد مجلس دهم شوند به نظر من بعد نظارتی مجلس افزایش پیدا خواهد کرد.

ثبت نام بی‌سابقه بیش از ۱۲ هزار نفر برای انتخابات مجلس دهم

www.radiofarda.com/content/o2-iran-parliamentary.../27449795.html
۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این رقم در تاریخ انتخابات مجلس شورای اسلامی بی‌سابقه است. ... رئیس جمهوری اسبق ایران، از حوزه انتخابیه شیراز برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد. ... مردم نیز در انتخابات شرکت کنند، مجلسی با اکثریت اصلاح‌طلب تشکیل خواهد شد. ... درهمین حال کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده شاهرود که ظهر روز جمعه ...

یک سایت نزدیک به نماینده شاهرود و میامی مدعی شد : اعلام ...

www.shahroodpress.com/Page/Public/NewsView.aspx?IdNews=91
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... آوردن گوشه ای از زندگی یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی مجلس در دور بعد یک اظهار نظر ... درسال 90 زمزمه های نامزدی او جهت حضور در مجلس شورای اسلامی بالا گرفت. ... طرف دیگر اما کاظم جلالی ،نماینده سرشناس مجلس ایران قرار دارد که سابقه 4 ... پر زحمت وکالت ملت اینبار بر شانه کدام یک از یاران انقلاب سنگینی خواهد کرد؟

حال و هوای بهارستان بعد از انتخابات/ 30 نماینده تاکنون رای ...

www.yazdfarda.com/iranfarda/news/1394/12/119673.html
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نخستین جلسه مجلس شورای اسلامی پس از سه هفته تعطیلات و انتخابات ... از مردم تشکر کردند اما تذکر حمید رسایی نماینده منتقد دولت بود که سکوت ...

توهین و فحاشی نماینده دراویش پس از دعوت به مناظره - عماریون

www.ammariyon.ir › صفحه نخست › سیاسی
۲۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رهبر انقلاب: اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا باشد، دنبال حاکمیت جریان اشرافی ... خواننده سرشناس از ایران رفت + عکس ... توهین و فحاشی نماینده دراویش پس از دعوت به مناظره ... اما چه کنیم که به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) این «دراویش دکان دار»! ... ام و با یاری خدای توانا روشنگری را سرلوحه ی کار خویش قرار داده و می دهم.

سعید حجاریان: مجلس دهم مجلس تکنوکرات‌ها خواهد بود | نظر

www.nazarnews.com/103641
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سعید حجاریان: مجلس دهم از نظر سیاسی خنثی و از نظر فنی، معتدل خواهد بود. ... محافظه کارانه و سنت محافظه کاری در ایران را نمایندگی می کرد و پایگاهی هم .... میدانیم کــه در مجلس اول مشــروطه نمایندگان اصناف حضور داشتند؛ اما بعد از آن، به ...

قصرنیوز

qasrnews.blogfa.com/
مردم احساس کردند که بعد از سه دوره حضور اصول‌گرایان در مجلس، حالا فصل تغییر شده .... شیخیایی می‌گوید: بیماری نادر آنها موجب شده که تلاش کنیم اسم آنها را در کتاب .... نماینده اسلام آباد در مجلس دهم با اشاره به اینکه سوابق اکثریت نمایندگان مجلس دهم از ...

خزر خبر / گزینه های احتمالی نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم در ...

khazarkhabar.com/.../گزینه-های-احتمالی--نامزدهای-انتخاباتی-مجلس-دهم-د...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو