loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 452 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)
خوانده می‌شوید؛

آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

اگر مسئولان فدراسیون فوتبال، توان رفع این سرشکستی را نداشتند و به این فاجعه تن دادند ـ که با توجه به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ظاهراً چنین اتفاقی رخ داده ـ آیا باید محرومیت را به جان بخریم و زیر بار بازی در کشور دیگر که به منزله پذیرش ناامنی است، برویم، یا باید حتی به قیمت عدم حضور در مسابقات بین‌المللی و پرداخت جریمه سنگین انصراف از مسابقات فوتبال آسیا، از بازی در کشور ثالث خودداری کرد؟
کد خبر: ۵۷۵۹۵۷

سال هزار و سیصد و نود و پنج هجری شمسی در حالی آغاز شد که همراه عموم مردم یک دغدغه بزرگ از روزهای پایانی سال پیشین باقی مانده و آن دغدغه نیز سلب حق میزبانی از ایران در مسابقات بین‌‎المللی فوتبال با عربستان به اتهام ناامنی ایران است؛ ادعایی که «تابناک» در روزهای آتی جزئیات تازه از علل وقوعش منتشر خواهد کرد.

این دغدغه از آن جهت پراهمیت است که سوای بحث فوتبال، در سطح بین‌المللی به ضدتبلیغی بزرگ علیه ایران بدل می‌شود و کشورهای عربی و به طور خاص عربستان با تکیه بر رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر برگزاری بازی های دوجانبه در کشور ثالث، فضای ایران را در سطح بین الملل ناامن جلوه خواهند داد؛ موضوعی که با حقیقت فاصله آشکاری دارد و در شرایط بحرانی خاورمیانه، ایران همچنان جزیره امن منطقه است.

اکنون با توجه به تبعات پذیرش بازی در یک کشور ثالث توسط ایران که همراهی با رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر ناامنی ایران است، چند پرسش پیش روست:

1- آیا فدراسیون فوتبال ایران در کوتاه مدت توان رفع این چالش و بازگرداندن حق میزبانی به ایران از طریق لابی‌گری یا پیگیری‌های حقوقی سطح بالا را -که «تابناک» پیش از این به آن اشاره کرده بود- خواهد داشت؟

2- اگر مسئولان فدراسیون فوتبال، توان رفع این سرشکستی را نداشتند و به این فاجعه تن دادند ـ که با توجه به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ظاهراً چنین اتفاقی رخ داده ـ آیا باید محرومیت را به جان بخریم و زیر بار بازی در کشور دیگر که به منزله پذیرش ناامنی است، برویم، یا باید حتی به قیمت عدم حضور در مسابقات بین‌المللی و پرداخت جریمه سنگین انصراف از مسابقات فوتبال آسیا، از بازی در کشور ثالث خودداری کرد؟

3- اگر بنا بر مصالحی، مراجع بالاتر از فدراسیون فوتبال به کفاشیان و همکارانش اجازه دادند تا زیر بار این واقعه تلخ بروند، آیا «امارات» که گزینه پیشنهادی علی کفاشیان برای میزبانی بازی های ایران ـ عربستان است، انتخاب مطلوبی است یا کشورهای دیگر نظیر تاجیکستان را پیشنهاد می‌کنید؟
برچسب ها: فوتبال ، ایران ، عربستان
تقریباً ۱۹۳٬۰۰۰ نتیجه(۱٫۰۶ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ - ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › ورزشی
۵ روز پیش - اگر مسئولان فدراسیون فوتبال، توان رفع این سرشکستی را نداشتند و به این فاجعه تن دادند که با توجه به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ظاهراً ...

آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره میشود؟

tatkhabar.com/2641/.../آیا-فوتبال-ایران-در-سال-1395-بر-عربستان-چی...
۱ روز پیش - آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره میشود؟ اگر مسئولان فدراسیون فوتبال، توان رفع این سرشکستی را نداشتند و به این فاجعه تن دادند ...

آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟

aksrangi.ir/fun/37030
۵ روز پیش - آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ ، ۱ام فروردین ۱۳۹۵. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال توان رفع این سرشکستی را نداشتند و به ...

آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود ...

news.kodoom.com/iran-sports/آیا-فوتبال-ایران-در-سال-۱۳۹۵.../563034...
اگر مسئولان فدراسیون فوتبال توان رفع این سرشکستی را نداشتند و به این فاجعه تن دادند-که با توجه به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ظاهراً چنین اتفاقی رخ داده- آیا ...

چيره

toy-story.rozblog.com/tag/چيره
آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می شود؟ - آکا www.akairan.com/havades.../news201632023595827294.html 1 روز پیش ... آکاایران سال هزار و سیصد ...

دبیرکل فدراسیون فوتبال به رأی درباره ناامنی ایران رسمیت ...

khabaremroz.com › مهم
۲ روز پیش - ظاهراً برای تغییر رأی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، لابی جدی نیز صورت ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

معافیت مالیاتی نیم میلیاردتومانی برای سینماگران ایران! - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20163171615082486.html
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آکاایران سینماگران ایران در آستانه سال جدید عیدی قابل توجهی گرفتند و تا سقف نیم .... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می شود؟

نسخه موبایل - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان ...

94.182.146.186/fa/mobile
۲۰:۰۰ ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ 20 March 2016. آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟ خوانده می‌شوید؛ ... نخستین باران بهاری سال تا ساعاتی دیگر از راه می‌رسد ...

احمد نوراللهی و مهدی طارمی با پرسپولیس به توافق رسیدند ...

kbnnews.ir › عناوین خبری › ورزشی
مهدی طارمی، پس از توافق با مسئولان پرسپولیس برای یک سال دیگر قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید کرده و ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

آیا بالا و پایین رفتن قیمت نفت ، بر زندگی شما تاثیر ...

vista.ir/.../آیا-بالا-و-پایین-رفتن-قیمت-نفت-،-بر-زندگی-شما-تاثیر-...
نفت ایران ارزان شده و در مدت کوتاهی، از حدود ۱۳۰ دلار به ۶۰ دلار رسیده است. درآمدهای نفتی کشور بسیار ... دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ / Monday, 21 March, 2016 ... آیا مردم هم در سفره‌های خود حضور نفت را احساس می‌کنند؟ ..... ادعای وزیر کشور ترکیه درباره انفجار تروریستی · آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟ کارگر 20 ...

خلاصه رسانه‌های کشور - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/onnet/1/1
پس از سال ها انزوا و تحریم های اعمال شده علیه ایران از سوی آمریکا و سازمان ملل متحد، تهران به ..... ایلنا: جشن نوروز سال ۱۳۹۵ با حضور و مشارکت گسترده ایرانیان مقیم قزاقستان، کارکنان سفارت و .... آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟

تازه ها آنلاین- بخشنامه بودجه 95 ابلاغ شد

www.tazehaonline.com/fa/detail.aspx?id=88026
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسن روحانی رئیس جمهور بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ ... آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟

اظهارات زنی که توسط ستاره فوتبال بی هوش شد تصویر | ...

newsfile.ir/.../اظهارات+زنی+که+توسط+ستاره+فوتبال+بی+هوش+شد++ت...
اظهارات زنی که توسط ستاره فوتبال بی هوش شد - در دقیقه ی 15 بازی ویارئال و بارسلونا ... نمناک - 1 روز پیش; آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

ریاست غیرقانونی علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال | News ...

newsfile.ir/.../ریاست+غیرقانونی+علی+کفاشیان+در+فدراسیون+فوتبا...
دبیرکل فدراسیون فوتبال به رأی درباره ناامنی ایران رسمیت داد؟! پس از اشتباه ... عصر ایران - 14 ساعت پیش; آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

نقش عربستان و چند کشور در تصمیم‌گیری AFC

topwb3.ir/news/14583012780adic
یک مقام فدراسیون فوتبال عربستان اعتراف کرد تحت تاثیر فشار کشورش و برخی اعضا، ای. ... وب سایت · مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۴ · رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۱۳۹۵: ... آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟

انصراف از لیگ قهرمانان=دوسال محرومیت - روتوس

www.rotos.ir/انصراف-از-لیگ-قهرماناندوسال-محرومیت/
۱ روز پیش - پارس فوتبال – ۲ روز پیش; آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ اگر مسئولان فدراسیون فوتبال، توان رفع این سرشکستی را ...

آذر ۱۳۹۰ - oo1.blogfa.com...www.daneshj

daneshjoo1.blogfa.com/1390/09
»از «بازداشت 9 ایرانی در عربستان» تا «قوت گرفتن احتمال ترور بیولوژیک دانشمند ایرانی». »آیا مسئولان ... »آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

سال داده میشود - لینکدونی

farmayesh.11skin.ir/سال-داده-میشود.html
سال داده میشودتعداد دانشمندان داده در طول ۴ سال گذشته دو ... پیشنهاد میشود در زیر شرح داده میشود : ... ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره میشود ... اتفاقی رخ ...

قول اینفانتینو برگ برنده فوتبال ایران - TitreAkhbar ...

www.titreakhbar.com/search.aspx?...قول%20اینفانتینو%20برگ%20...
آرزوهای قشنگ برای فوتبال ایران عصر ایران اخبار مشابه ۱۳۹۵-۱-۱ ۲۲:۰۸|۹ ساعت پیش سال 95 می ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می شود؟ تابناک ...

فان خونه سلمان - تاوان وحشتناک نوزاد ۸ ماهه بخاطر گاز گرفتن ...

salmanzafari98.blogfa.com/post/69
»از «بازداشت 9 ایرانی در عربستان» تا «قوت گرفتن احتمال ترور بیولوژیک دانشمند ایرانی». »آیا مسئولان ... »آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ایران
ایران تا سال ۲۰۱۲ بزرگترین تولیدکننده پسته، زعفران، خاویار، زرشک، فیروزه، .... از آسیای باختری چیرگی یافته، گستره فرمانروایی خود؛ کشور ایران (به پهلوی کتیبه‌ای a ... پایتخت ایران در این دوره، شهر تیسفون در نزدیکی بغداد در عراق امروزی بود. ..... براساس آخرین تقسیمات کشور در سال ۱۳۹۳ ایران از ۳۱ استان تشکیل می‌شود.

سایت ضمن خدمت فرهنگیان,ltms.medu.ir,ضمن خدمت فرهنگیان

niaznegar.ir/p/www.ltms.medu.ir-ضمن-خدمت-فرهنگیان.php
گاف وحشتناک مدیر فوتبال ایران رأی AFC را به سمت سعودی ها برگرداند · اهانت بی شرمانه مشاور ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ جم پو,خرید جم ...

علل متشنج شدن روابط ایران و عربستان به روایت یک رسانه ...

www.mashreghnews.ir/.../علل-متشنج-شدن-روابط-ایران-و-عربستان-به-...
۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اکتبر سال 2011 میلادی، یک شهروند ایرانی آمریکایی به ادعای تلاش برای ترور "عادل ... این وبسایت در پاسخ به این پرسش که آیا ایران و عربستان در آینده با یکدیگر وارد ... این دو کشور خواهان جنگ نیست و هیچکدام نمی تواند از نظر نظامی بر دیگری چیره شود." .... فیلم و صوت/پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵.

اعراب ایرانی چگونه مردمی هستند؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/36323/اعراب-ایرانی-چگونه-مردمی-هستند
حدودا 4 درصد (دو و نيم ميليون نفر) جمعـيت ايران عـرب تبار هستـند که بـيشتر آنها .... ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ...... بنده خودم عرب اهواز ساکن اسیاباد هستم وقبول دارم در چهل سال اخیر مهاجرت فارس ها .... آیا در حکومت ایلام که اعراب خوزستان خود را به آن نسبت میدهند. ...... پارک گمبوعه چند مامور را شهید نکردید مگر در مسابقات فوتبال ایران عربستان و ...

سایر کشورهای عربی نیز در ایران فوتبال بازی نمی کنند؟! - ...

khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...type=firstpage
نگرانی از طرح شکایت مشابه توسط برخی کشورهای متحد عربستان نظیر بحرین ... سایر کشورهای عربی نیز عنوان کنند اگر ایران برای عربستان امن نیست چرا برای ما امن باشد. ... تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ - 23 March 2016 ... دارد که این محرومیت می‌تواند ابعاد سیاسی و امنیتی پیدا کند و به یک جریان ایران‌هراسی تبدیل شود.

رأی نهایی AFC درمورد مناقشه ایران و عربستان اعلام شد

sabernews.com/shownews.php?idnews=83098
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رای نهایی خود را درباره اختلافات ایران و عربستان صادر کرد که در نهایت بازی‌ها به کشور بی‌طرف منتقل می‌شود. به گزارش ... شهید اندرزگو جنبه مبارزاتش بر زندگی دنیایی چیره بود · آیا تمام لوگو های شبیه به هم ، کپی هستند؟ ... تأملی در الزامات عنوان سال ۱۳۹۵؛ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل».

چند درصد از “خاک افغانستان” در کنترل “طالبان” است؟

iusfestivals.ir/1/
آیا ایران حاضر است در صورت درخواست احتمالی رئیس جمهور کنونی سوریه، به او .... اظهارات کری با استقبال همپیمانان منطقه‌ای آمریکا از جمله عربستان رو به رو شد. .... روسی – ایرانی در سوریه سخن گفته می شود اما آیا فرقی بین اهداف روسیه و ایران می بینید؟ ...... یک سال( پایان سال ۱۳۹۰) فرایند انتقال تکنولوژی و کل فرآیند تولید را در داخل ...

روایت نهاوندیان از اتفاق مبارک سال ۹۴ - سایت خبری تحلیلی ...

news.parseek.com/Url/?id=12212754
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ - 20 March 2016 ... نکرده است، استدلال جالب توجهی درباره چرایی افزایش بیکاری و جویندگان کار مطرح می‌کند. ... مثبت شده است، نه فقط شغل ایجاد شده باشد، ( باید متوجه بود که آیا همزمان با ایجاد شغل هم ... از «بازداشت 9 ایرانی در عربستان» تا «قوت گرفتن احتمال ترور بیولوژیک دانشمند ایرانی».

مدافع سرشناس خداحافظی اش از فوتبال را تکذیب کرد

www.tfnews.ir/post.php?id=38974&title=مدافع...اش...فوتبال...
۵ روز پیش - مدافع سرشناس خداحافظی اش از فوتبال را تکذیب کرد. ... سال 1395 بر ملت بزرگ ایران مبارک باد ... به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ ... سفیر انگلیس عراق را ترک کرد ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

17 سال زندان به خاطر توهین به امیر کویت - شما و خبر

www.shomaokhabar.com/.../17-سال-زندان-به-خاطر-توهین-به-امیر-کویت
دادگاه کویت، یک شهروند این کشور را به اتهام توهین به صباح الاحمد الصباح امیر کویت، به 17 سال حبس محکوم کرد.به گزارش پایگاه ... تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ - 23 March 2016 .... اجازه نمی‌دهند نیروهای انقلابی وارد اقتصاد شوند/اگر ارتباط با آمریکا خوب بود ایران زمان شاه بهشت می‌شد ... مهاجم آث میلان همبازی شجاعی می شود.

بزرگ ترین آرزوی مهاجم پرسپولیس در سال 95 چیست؟ - سایت ...

www.hazfi-cup.com/news?id=3539950&title=بزرگ...در_سال...
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ - 22 March 2016 ... حالا عالیشاه با فرا رسیدن سال نو آرزوی جالبی دارد. ... هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره دعوت نشدنش به اردوی جدید تیم ملی گفت: این آرزوی هر ... وقتی باکتری‌ها قتل عام می‌شوند! ... از «بازداشت 9 ایرانی در عربستان» تا «قوت گرفتن احتمال ترور بیولوژیک دانشمند ایرانی» ...

آمریکا تفنگدار دریایی در خاک عراق پیاده کرد - سایت خبری ...

khabarfarsi.com/ext/16096449
۵ روز پیش - ارتش آمریکا اعلام کرد که برای حمایت از نیروهای زمینی ارتش عراق در مبارزه با ... به گزارش فارس، در حالی که چند سال از موعد خروج کامل نیروهای آمریکایی از عراق ... نیروها به استان‌های نینوا، صلاح‌الدین و الانبار اعزام می‌شوند «در صورت موافقت ... هنوز مشخص نیست که آیا این نیروها مأموریت رزمی و درگیری مستقیم در میدان ...

آیا مسئولان کشور برای رضایت یک سوم مردم تدبیر می‌کنند ...

www.noghrenews.com/news.php?id=1537208
آیا مسئولان کشور برای رضایت یک سوم مردم تدبیر می‌کنند؟ ... تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ - 21 March 2016. منطبق بر آخرین نظرسنجی «تابناک» در سال پیشین، نزدیک به دو سوم مردم از عملکرد ... بازداشت روحانی حامی حزب الله در عربستان ... از «طرفداری نخست وزیر انگیس از ایران» تا «کنایه سخنگوی دولت به مصدق» ...

عالم شیعه عربستان چه گفت که دستگیر شد - سایت خبری ...

tabnak.com/fa/news/.../عالم-شیعه-عربستان-چه-گفت-که-دستگیر-شد
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ - 23 March 2016 ... این عالم شیعه عربستان با اشاره به مبارزه نیروهای مقاومت برای بیرون راندن ... رها کنید زیرا ایران پیشرفته شده است حتی بعد از جنگی که هشت سال طول کشید و ... است که سلاح و دیگر وسایل را خود تولید می‌کند و عربستان باید یمن، سوریه، لیبی و بحرین را به حال خود رها کند.

رییس‌جمهور‌سال‌نو‌را‌به‌رهبر‌انقلاب‌تبریک‌گفت - سایت خبری ...

pajvak.com/.../رییس-جمهور-سال-نو-را-به-رهبر-انقلاب-تبریک-گفت
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ - 21 March 2016 ... برای رهبر انقلاب، تاکید کرد که سال ۹۵ سال امید و تلاش همگانی برای ساختن ایرانی شایسته ملت بزرگ ایران خواهد بود و دولت ... چگونه عربستان سعودی رسانه‌های آمریکایی را می‌خرد؟ ... آنگ سان سوچی وزیرخارجه میانمار می‌شود ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

Bourse News - کشاورزی و دامداری در راس فرصت های شغلی

www.boursenews.ir/fa/rssreader/news?sec_id=60&id=2694649
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ - 22 March 2016 ... وی ادامه داد:موضوع یکپارچه سازی اراضی کشاورزی سال ها زده می شود،اما اقدامات کارآمدی در این راستا انجام نشده و ...

ارسالگر - بازی پرتغال بلژیک، در خاک پرتغال برگزار می‌شود

ersalgar.ir/show.php?ID=385478
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ - 23 March 2016. دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و پرتغال که به خاطر حملات تروریستی بروکسل لغو شده بود، هفته آینده در لیرا پرتغال برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا و به ... هوشنگ ابتهاج: شک دارم تا صد سال دیگر زبان فارسی بماند ... اردوغان: بلژیک به هشدارهای ترکیه بی‌توجه بود.

سفر‌یک‌رئیس‌جمهور‌آمریکا‌به‌کوبا‌بعد‌از‌۸۸‌سال - سایت خبری ...

tnews.ir/news/cbbf59658837.html
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ - 20 March 2016 ... سفر اوباما اولین سفر رئیس جمهوری آمریکا بعد از ۸۸ سال به کوبا است. روابط میان دو کشور از یک سال پیش مجدد ... بایدن: مثل باز مراقب فعالیت های ایران هستیم · بازداشت ۳ مظنون عملیات انتحاری در ترکیه ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ (۵۷ نظر) ...

هرندی محله گل و بلبل می‌شود - راه فردا

www.rahefarda.com › اخبار اجتماعی
هرندی محله گل و بلبل می‌شود. کد خبر: ۵۷۶۳۳۵. تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ - 23 March 2016. معاون اجتماعی و ... عراق بزرگترین خریدار گاز ایران می‌شود.

روجانیوز - اتفاقات تلخ و شیرین سال 94 از نظر کفاشیان چه ...

news.rooja.org/fa/content/139067/139067.html
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ - 20 March 2016. رئیس فدراسیون فوتبال اتفاقات تلخ و شیرین سال 94 را بازگو کرد. به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان در مورد شرایط فوتبال ایران در سال 94 می گوید:سال 94 از لحاظ ... عراق برای اولین بار یک محموله گاز صادر کرد ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

ایران و ترکیه بر سر قیمت گاز ایران به توافق رسیدند

www.sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-840859.aspx
+ عکس. * سال 1395 بر ملت بزرگ ایران مبارک باد ... تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ - 20 March 2016. بعد از رای دادگاه بین المللی به نفع طرف ترک مبنی بر ...

مدافع سرشناس خداحافظی اش از فوتبال را - SPI News

spinews.ir/sport/166192-مدافع-سرشناس-خداحافظی-اش-از-فوتبال-را.html
۶ روز پیش - فیلم · دلتنگی مدافع پرسپولیس برای آپاچی در آغاز سال نودلتنگتم ... به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹ ... مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خداحافظی اش از فوتبال را ... من روند درمانی ام را سپری می کنم و به فوتبال برمی گردم. ... پیام تسلیت اردوغان به رئیس‌جمهور ایران ... سفیر انگلیس عراق را ترک کرد.

شب وحشتناک صهیونیست‌ها در غزه

feedreader.msw.ir/news-285-شب-وحشتناک-صهیونیست‌ها-در-غزه-.html
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷ - 18 July 2014. رسانه‌های چاپ ... نمی‌دانستیم موشک‌ها و راکت‌ها از کجا سمت ما شلیک می‌شوند. شب گذشته از همه لحاظ وحشتناک بود. ... آیا مسئولان کشور برای رضایت یک سوم مردم تدبیر می‌کنند؟ ... و ترکیه · اتفاقات اولین تمرین استقلال در سال 95 ... اداره اقتصاد ایران مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی.

بیشتر پسته ایران از کجای ایران صادر می‌شود؟ - سایت خبری ...

www.bwinnerharbor.com/page.php?link=794594...ایران-از...می‌شود
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ ... پسته، گونه‌ای گیاه با خاصیت تغذیه‌ای و درمانی بسیار است که در ایران به ... حاضر بیشتر پسته ای که از ایران به جهان صادر می‌شود از این شهر است. این شهر کوچک نامش انار است. گسترش پسته انار به خصوص در 100 سال گذشته بوده است. ... آیا سپرده‌گذاری در بانک‌ بازهم جذاب است؟

نخستین زلزله های سال 95 در ایران - خبر زنده

khabarezendeh.com/.../نخستین-زلزله-های-سال-95-در-ایران-525620.html
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ - 20 March 2016. مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران نخستین زلزله‌های بالای ۳ ریشتر در سال جدید را ثبت کرد. به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری ... اعتراض کُردهای ترکیه به ممنوعیت جشن نوروز ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ (۵۷ نظر) ...

حداد عادل؛ ناکام بزرگ سال ۹۴ » - آغازگران توسعه پایدار

aghazgaran.com/topics/14931
۶, فروردین, ۱۳۹۵ خبرخوان رسانه های شمال 0 بازدید بدون دیدگاه ... از میان تمام روسای مجلس ایران حداد عادل تنها رئیس مجلسی است که تنها یک دوره به صندلی ... بازهم نشان بدهد که رئیس مجلس سابق، سیاست ورز چیره دستی در عرصه سیاسی ایران نیست. ... حداد عادل که تصور می‌کرد می‌تواند به واسطه لیستی که معرفی کرده بود و همچنین ناشناخته ...

ایران سرتیتر :: مسابقه «عکس مسافر» ۲۰۱۵ نشنال جئوگرافی

www.iransartitr.ir/news-7080-مسابقه-عکس-مسافر-۲۰۱۵-نشنال-جئوگرا...
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورود ۵۰ هزار مهاجر به ایتالیا از ابتدای سال ۲۰۱۵ · » ملي پوش واليبال: مسابقه دوم ... سری جدید «پایتخت» ساخته می‌شود؟ » سازخانه طهران در چه حالی است؟ ... به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰. bolet_tele ... آیا اردوغان از وقوع حملات امروز بروکسل اطلاع داشت؟ ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ (۵۷ نظر) ...

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/
تست ساده: آیا شما بیماری ترایپوفوبیا دارید ؟ ... حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند. ...... برنامه های جناب خان برای جانشینی آقای کفاشیان در ریاست فدراسیون فوتبال ..... را از من می گیرند.۴-آنهایی که باعث میشوند سایه غم و حسرت بر نگاهم چیره شود .۵-آنها ...

افزایش اعتراضات ضد صهیونیستی در آمریکا - سایت خبری ...

www.khabarjoo24.ir/21059014-افزایش%20اعتراضات%20ضد%20صهیو...
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ - 21 March 2016 ... گزارش این تظاهرات بیش از هر سال دیگری از سازماندهی و قدرت بیشتری در مقایسه با تجمعات سال های گذشته برخوردار است. ... بی‌سابقه‌ترین موج‌های تروریستی در ترکیه ... بایدن: مثل باز مراقب فعالیت های ایران هستیم ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

ضریب جینی سال ۹۳ کاهش یافت - کوتاه کننده لینک

5ee.ir/XmMfDJYknz9W
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بر اساس مرکز آمار ایران،‌ضریب جینی سال ۹۳ کاهش یافته و مفهوم آن این است که ... زنگنه: اجلاس اوپک بدون نتیجه پایان یافت · روابط ترکیه و رژیم ... به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ ... نابرابری در سال 1393 در مناطق شهری و روستایی و کل کشور نشان می‌دهد که: ... آیا اردوغان از وقوع حملات امروز بروکسل اطلاع داشت؟

گوی سبقت عادل از رامبد!/فردوسی پور بهترین مجری سال 94 ...

khabarzende.ir/source/...عادل.../فردوسی-پور-بهترین-مجری-سال-94-شد
۵ روز پیش - عادل فردوسی پور به عنوان مجری برنامه 90 عنوان بهترین مجری سال 94 را از آن خود کرد. ... به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸. bolet_tele. ورزشی » ورزشي ... Iran, Islamic Republic of ... ادامه موج پناهجویان به‌رغم توافق اروپا و ترکیه ... دومین شب عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) · مردم کره شمالی چگونه زندگی می‌کنند؟ + عکس ...

بخت‌آزمایی و شرط‌ بندی در فوتبال ایران !! - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3847676
تأکید رؤسای جمهوری اسلامی ایران و افغانستان بر گسترش و روابط میان دو کشور. - آنا ... آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟ - تابناک ...

باز هم دستم را به سوی ملت بزرگ ایران دراز می‌کنم / می‌توانیم ...

www.zamoune.com/news/1060159
۵ روز پیش - رئیس جمهور در پیام نوروزی سال ۱۳۹۵ مطرح کرد: ... کشور است که با وحدت، آشتی و با همدلی شروع خواهد شد؛ برجامی که قبل از اقتصاد، از اخلاق آغاز می‌شود.

احمدی‌نژاد به‌شدت طرفدار هاشمی بود؟!/ آیا یاسر هاشمی در ...

www.yjc.ir/fa/mobile/4865657
تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰ ... آیا یاسر هاشمی در عربستان ماموریتی داشته است؟ ... سنگ قبر هوشمند در ایران، با نقشه "قاسم سلیمانی" در سامرا شکست خوردیم!، آیا ... الان سه سال از دوران معاونت مطبوعاتی من می‌گذرد، تقریبا از رسانه‌ها فاصله گرفته‌ام. ... -چرا در دولت احمدی‌نژاد خط شكاف گسترده‌تر می‌شود؟ .... همسر ستاره های فوتبال دنیا.

انتشار ویدیوهای القاعده با زیرنویس فارسی! - روایت وحشتناک ...

www.titr24.com/...==/---انتشار-ویدیوهای-القاعده-با-زیرنویس-فارسی!--...
۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روایت وحشتناک یک پناهنده ایرانی از دار زدن پناهجوها در کمپ‌های یونان ... ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید ... در ایران / روایت یک بازیگر از 6 سال ممنوع‌الفعالیتی در دولت پیشین و واکنش احمدی‌نژاد ... جزئیات دستگیری انتحاری‌ها در ایران / ویدیوی تلف شدن بازیکن شاخص فوتبال ایران در ...

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - آیا میدانید که کوههای آلپ هر سال حدود 1 سانتی متر بلند میشوند ؟ ...... لفظ ایرانشهر یعنی شهر ایران ( دیار و کشور ایران ) نیز معمول بوده است و عراق را که در ...... هستند بسیار تلخ و زهرآگین که پزشکی حکیم و چیره دست بیماریهایی را که در درونتان ...... دلیل ورود بازیکن ضعیف برزیلی به فوتبال ایران از مدیران برنامه‌ و‌ ...

لحظه گیرکردن چترباز به هواپیمای نظامی - سایت خبری ...

www.akhbarjo.ir/.../لحظه-گیرکردن-چترباز-به-هواپیمای-نظامی.html
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ - 20 March 2016. لحظه گیرکردن چترباز به ... وقوع ۲ سانحه اتوبوس در نخستین ساعات روز سال ۹۵ · تصاویری جذاب از خاموشی ...

بحران دوپینگ در روسیه تمامی ندارد - سایت خبری تحلیلی ...

feed.tpanel.ir/sport/.../بحران-دوپینگ-در-روسیه-تمامی-ندارد/
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ - 21 March 2016 ... فازلتدینوف دیگر دونده روسی است که در همین ماده رقابت می‌کند. ... امروز اعلام شد نمونه تست دوپینگ نادژادا کوتلیارووا دارنده مدال نقره بازی‌های داخل سالن اروپا در سال 2013 در ماده ... بازداشت روحانی حامی حزب الله در عربستان ... نتانیاهو: ایران باید از تجربه امپراتوری روم درس بگیرد!

شرکت فنی مهندسی ومعماری مهرآشیان اردبیل - مطالعات اولیه و ...

mehrashian.blogfa.com/cat-19.aspx
سعی میشود به مسائل روز معماری پرداخته شود. امید است که موثمر ... تاریخ معماری ایران و جهان · سخنان بزرگان ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

پایان هفته با فیلم های سینمایی تلویزیون - سایت خبری ...

i2016.ir/انكه-اين-پخش-تصاويري-از-فيلم-300/
۱۵ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ ... این فلیم محصول سال 2002 آمریكا و كاناداست و دن لیس، جیسون پاتریك و لیوید ... هم‌چنین فیلم سینمایی اكشن "جنگجویان بزرگ " جمعه 10 صبح از این شبكه پخش می‌شود. ... موناليزای عراق چه کسی است؟ ... از «طرفداری نخست وزیر انگیس از ایران» تا «کنایه سخنگوی دولت به مصدق» ...

کرج ۲۴ - خدمات رسانی ۴۰۰ نیروی اورژانس البرز به مسافران ...

karaj24.com/.../خدمات-رسانی-۴۰۰-نیروی-اورژانس-البرز-به-مسافران-نور...
۷ روز پیش - ... تردد مواصلاتی مستقر هستند.وی در پایان افزود: امسال امداد هوایی از طریق یک فروند بالگرد اورژانس در حوادث خاص به بیماران و حادثه دیدگان انجام می شود.

بهزادی و دایی مهمان شصتمین سالگرد تأسیس AFC - نیوزام

www.newsum.ir/.../بهزادی-و-دایی-مهمان-ویژه-شصتمین-سالگرد-تأسیس-a...
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ - 15 October 2014. کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از انتخاب دایی و بهزادی به عنوان بازیکنان افسانه ای از ایران در سال 2014 خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، شصتمین سالگرد تأسیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ (۵۷ نظر) ...

2015 آرشیو | خیابان بورس

industrynews.ir/archive/2015/source/category/category/41_کاشی
+ ویدیو · پیام تسلیت اردوغان به رئیس‌جمهور ایران · ساعتتان را یک‌ ساعت جلو بکشید ... قاتل متواری در شیراز بازداشت شد · آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان ...

اوت 2015 آرشیو | خیابان بورس

industrynews.ir/archive/2015/item/category/archive/2015/.../8_دارویی
+ ویدیو · پیام تسلیت اردوغان به رئیس‌جمهور ایران · ساعتتان را یک‌ ساعت جلو بکشید ... قاتل متواری در شیراز بازداشت شد · آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان ...

سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK

tabnak.ehsanprs.ir/
ظاهراً برای تغییر رأی از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، لابی جدی نیز صورت نپذیرفته یا اگر لابی ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

دنیس برکمپ - افسانه‌ای به نام دنیس برکمپسایت خبری ...

www.goodlooking.ir/txjzqjysrnjdsdsncdydsdscjctdqnjrctcmqf.html
حدود 20 سال پیش مهاجم هلندی به اسم دنیس برکمپ با امضای قراردادنی به تیم ... مهاجم سابق تیم ملی فوتبال هلند در دهه نود میلادی است. ... اشک از چشمانم جاری میشود وقتی یاد ارسنال ۲۰۰۳ میافتم تیمی شکست ناپذیر با ۴۹ ... افسانه‌ای به نام دنیس برکمپ - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران ...22 .... به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲.

روحانی:جوانان شعار مامی‌توانیم را عملی ساختند - سایت خبری ...

news.rayacenter.ir/.../روحانی:جوانان%20شعار%20مامی‌توانیم%20را%20عم...
جوانان توانمند ایرانی شعار «ما می توانیم» را در همه عرصه ها عملی ساخته اند و این باعث افتخار هر ایرانی است. ... تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ - 21 March 2016 ... درخواست عجیب احمدی‌نژاد از نمایندگان/تفسیر انقلابی سردار نقدی از دعای تحویل سال/برجام 2و 3 و .... برای نفوذ ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

گل زلاتان؛ سوئد - ایران - گوناگون - سوئد

textyar.com/news/other/1427915570f1wrj.html
۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گل زلاتان؛ سوئد - ایران. ... l_bolet_tele. به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹. bolet_tele. ورزشی » ... بی‌سابقه‌ترین موج‌های تروریستی در ترکیه.

افتتاح سایت نیازمندیهای ایران - افتتاح المپیک نوجوانان در ...

www.wikiweblook.ir/sqcjujdfcrcnctcjctcadnfdydsdscjrctdne.html
۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از ایران هم حسین رضازاده، مهرزاد حمیدی و شاهرخ شهنازی در جایگاه مسوولان ... آينده درشهر اسکندريه درجنوب پايتخت عراق به طور رسمي افتتاح مي شود.

مدیران فردا.باعرض پوزش به جهت بهم خوردگی - mis

mortezasahandi.blogfa.com/post/91
دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ / Monday, 21 March, 2016. مجله الکترونیکی ..... آیا فوتبال ایران در سال 1395 بر عربستان چیره می‌شود؟کارگر 20 ساله در میان شعله های آتش ...

خبر خوان ساتور - اولین تمرین گلر ازبکستانی با پرسپولیس

www.satoor.ir/.../2377980-اولین-تمرین-گلر-ازبکستانی-با-پرسپول...
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ ... درخواست عجیب احمدی‌نژاد از نمایندگان/تفسیر انقلابی سردار نقدی از دعای تحویل سال/برجام 2و 3 و . ... از «بازداشت 9 ایرانی در عربستان» تا «قوت گرفتن احتمال ترور بیولوژیک ... تولیدپراید درسال میمون متوقف می شود؟ ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

رونالدو:ازکسب افتخارات بيشتر خسته نمي شوم - هم میهن

www.hammihan.com/view/4505357
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸ - 11 November 2014 ... او در این مصاحبه گفت:" در بهترین دوران فوتبالم قرار دارم اما هر ساله سعی من در این است که از سال گذشته بهتر باشم.روزی می رسد که ... آزادی 8 زندانی ایرانی از زندان های امارات ... اعتراض کُردهای ترکیه به ممنوعیت جشن نوروز ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

آرشیو اخبار - ۳ بهمن ۱۳۹۳ - سرخط

www.sarkhat.com/fa/archive/2015/01/23/
۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رابطه ایران و عربستان را در دوران زمامداری ملک عبدالله چطور ارزیابی می‌کنید؟ ... چهار سال قبل تعداد زنان کارتن خواب ۲۰۰ نفر بود اما به صورت. ... مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: در دیدار با عراق مردانه جنگیدیم اما به ناحق شکست خوردیم، ... ۲۵ دلار هم برسد، اما این قیمت موجب می‌شود عربستان از درآمد هنگفت نفتی بی‌بهره بماند.

احمدی‌نژاد به‌شدت طرفدار هاشمی بود؟!/ پرچم ایران بر روی بطری ...

boyernews.com/107712/احمدی‌نژاد-به‌شدت-طرفدار-هاشمی-بود؟/
تاريخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱:۱۶ ق.ظ کد خبر: 107712 نظرات: ۱ ... پرچم ایران بر روی بطری مشروبات الکلی(+عکس)/ آیا یاسر هاشمی در عربستان ماموریتی داشته است/ همسر ستاره های فوتبال دنیا (+عکس) ... –چرا در دولت احمدی‌نژاد خط شکاف گسترده‌تر می‌شود؟ ... شب انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴ ما تا نیمه شب خدمت دکتر احمدی‌نژاد بودیم.

جلدشوت ورزشی/چهارشنبه5اسفند94 - اخبار ایران و جهان

spynews.ir/agencies/ورزشی/.../جلدشوت-ورزشیچهارشنبه5اسفند94-2130...
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... نوروزی 1395 ( سام سیر ) با اقساط 48 ماهه صاحب خودرو شوید ( ساره خودرو ) 88538474. l_bolet_tele. به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹. bolet_tele.

امروز آقازاده‌ها بر گلوگاه اقتصاد و فرهنگ چیره شده‌اند

www.shahrekhabar.com/political/1399881480755436
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: امروز آقازاده‌ها که بر گلوگاه اقتصادی و فرهنگی چیره شده‌اند به نام دین سوءاستفاده و از رانت و مذهب استفاده می‌کنند.

بعدی - صدای آمریکا

ir.voanews.com/pollarchive/20140321.html
۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۳ - خیر، حقوق بشر در ایران یک مقوله امنیتی داخلی است و گسترده تر از ... آیا اختلاف نظر جمهوریخواهان کنگره با دولت باراک اوباما رییس جمهوری ... ۴۰ سالگی به بعد: چیرگی عقل بر احساسات و پختگی شخصیت .... به نظر شما عربستان سعودی از این اقدام چه هدفی را دنبال می‌کند؟ ..... دخالت دولت در کار فدراسیون فوتبال.

ماجرای آشنایی جورج جرداق با نهج‌البلاغه| منبع خبر - BBCfars

www.bbcfars.ir/getlink/1352251
ماجرای آشنایی جورج جرداق با نهج‌البلاغه - ماجرای آشنایی جورج جرداق با نهج‌البلاغه فرهنگ/مشرق-ماجرای-آشنایی-جورج-جرداق-البلاغه.

صدا و سیما به رسانه میلی تبدیل شده است-تابناک|ایران ان پی

www.irannp.com/.../in_tabnak.irr5.lfar5.lnewsr5.l543586r5.lصدا-و-سیما...
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ناگفته‌های پزشک معالج مصدق بعد از 50 سال; » تمرین تیم ملی در آزادی برای جلب ... دفاع کردن های حیرت انگیز در دنیای فوتبال + فیلم; » ایران اسلامی ... به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ ... اعتقاد ما صدا و سیما در انعکاس اخبار و مطلب مربوط به برجام سیاه نمایی می‌کند. ... بی‌سابقه‌ترین موج‌های تروریستی در ترکیه.

آیا می‌توان به رژیم ماجراجوی ایران اطمینان کرد ... - کیهان لندن

kayhanlondon.biz/fa/1393/12/.../نگرانی-همراه-با-مذاکرات-حساس-اتمی-آیا-...
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امروز مذاکرات اتمی در سطح معاونان وزارت خارجه ایران و ۱+۵ در سوییس از سر گرفته شد ... کرده و افزود: ما نمی‌خواهیم این جریان به یک فوتبال سیاسی بزرگ تبدیل شود. ... خود را در تشنج و بحران مشاهده می‌کند و افزود نتانیاهو با هر راه حلی مخالف است. ... ایران را که طول عمر توافق اتمی به ۱۰ سال محدود شود پذیرفته است هرچند جان ...

مجازات اعدام - مطالب مرتبط

deezbad.woocom.ir/post/مجازات+اعدام
شمار اعدام‌ها در ایران در سال جاری میلادی افزایشی چشمگیر و بی‌سابقه داشته است. .... وقتی حکم محکومیت برای متهمی صادر می شود دادگاه طبق ماده ی 22 قانون مجازات ... وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه‌ای از اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر رهبر ... طبق ماده ۸۹ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ تعیین مجازات می گردد آیا در مورد چنین شخصی ...

روسیه عملیات بمباران سوریه را پس از آتش‌بس متوقف نخواهد کرد

news.agerinlawfirm.com/page.php?id=55495
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ ... خواهد شد ولی این بدان معنا نیست که جنگ با داعش و سایر گروه های تروریستی متوقف می شود. ... بحران سوریه از سال 2011 میلادی تاکنون ادامه دارد. ... خیز سنا برای تحریم ایران/مقام آمریکایی: ابزارهای لازم برای تحریم ایران را داریم ... بوفون بهترین رکورد فوتبال ایتالیا را شکست.

ترفند پیچیده برای کلاهبرداری از جویندگان کار | - مردی که

upciran.ir/web/.../Yp9ix24wt2KzZiNuM2YbYr9qv2KfZhi3aqdin2LE=
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال 1395 بر ملت بزرگ ایران مبارک باد. * مظلومی به ... به‌روز شده در: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳. bolet_tele ... ایجاد اولین پایگاه ارتش آمریکا در عراق.

خبرگزاری تسنیم - شرایط مبهم پرسپولیس در‌ آسیا

www.tasnimnews.com/fa/news/1393/.../شرایط-مبهم-پرسپولیس-در-آسیا
۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵ ... النصر 34 امتیازی لیگ عربستان؛ تیمی که 11 پیروزی، یک مساوی و یک ... آدریان میرزوسکی لهستانی با 28 سال سن می‌تواند روزهای سختی را برای هر حریفی رقم بزند. ... باشد حریف ازبک بتواند بر نماینده امارات چیره شده و به لیگ قهرمانان راه ... خودمان در آسیا را حفظ کنیم و بخواهیم به خاطر فوتبال ایران، کمک کنیم.

وب جو - مارین چیلیچ فاتح تنیس آزاد آمریکا شد

feed.webjou.com/post/209539
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷ - 09 September 2014. مارین چیلیچ با برتری قاطع برابر تنیسور ژاپنی فاتح آخرین گرنداسلم سال شد. به گزارش ایسنا، مارین ...

ورود اولین کاروان حجاج به ایران |اخبار ایران و جهان / تابناک

vazeh.com/nf/11379757
۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورود اولین کاروان حجاج به ایران اولین کاروان حجاج عصر امروز وارد فرودگاه امام (ره) شد. کد خبر: ... به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵. bolet_tele.

عکس طرحهای جدیدایران خودرو - تصاویر: خودرو جدید ایران ...

www.goodmoney.ir/nsdejtftdrnjdsdsncdtdsdqndcdrctdfa.html
من مطمئنم 90 درصد کسانی که نسبت به خودروی جدید ایران خودرو انتقادهای ... اینان همان ... پیکان جدید مدل سال ( تصویر طراحی پیکان جدید ) - آی تی بازار .... به‌روز شده در: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰ ..... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟

احمدی‌نژاد به‌شدت طرفدار هاشمی بود؟!/ آیا یاسر هاشمی در ...

padidehnews.com/?p=140169
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا یاسر هاشمی در عربستان ماموریتی داشته است؟ ... الان سه سال از دوران معاونت مطبوعاتی من می‌گذرد، تقریبا از رسانه‌ها فاصله ... -چرا در دولت احمدی‌نژاد خط شکاف گسترده‌تر می‌شود؟ ... بازی فینال فوتبال لیگ برتر زنان افغانستان در شهر کابل ... گفت: ارتش عراق با نقشه و همدستی گروه “قاسم سلیمانی” توانست برما چیره ...

نقد شبهات مطرح شده از سخنرانی سید حسن آقامیری - خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/fa/.../نقد-شبهات-مطرح-شده-از-سخنرانی-سید-حسن-آقامی...
۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - طبق گفته ایشان سوالی مطرح می شود: آیا کسی که به عمد و از روی .... Iran, Islamic Republic of ...... صحرای سوزان عربستان را در کمتر از 30 سال به ابر قدرت بلا منازع آن زمان تب ..... مسعولین بانک وحتی فوتبال انتقاد نکرد که هرروز دارن پررو ترو ...... سید را بیاورید و به چالش بکشید که اگر توانش را گرفتید و چیره بر ...

اتصال دوربین - خلق تصاویر با اتصال دوربین به چرخ ...

www.hazershod.ir/nydsfdqtjdrcynscmnvcvcydsncrctdsns.html
۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزینه‌ی مناسبی برای ثبت تصاویر اکشن یا ورزشی می‌کند. در واقع دوربین‌های . ... اتصال دوربین به کامپیوتر و فراخوانی آن در VB - ايران ويج9 آگوست 2014 ... فردی با نصب .... کد خبر: ۴۲۴۱۳۹. تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲ - 09 August 2014 ... آیا فوتبال ایران در سال ۱۳۹۵ بر عربستان چیره می‌شود؟ (۵۷ نظر) ...

آوای اعتدال پرنسیا

peransia.com/blog/kambizeini
بسیاری از این انتقادها در حالی مطرح می‌شود که دلواپسان هنوز متن برجام را مطالعه نکردند و ..... برچسب ها : همت ایرانی؛ راهی برای پایان دادن به گردن‌ کشی‌های آل سعود - عربستان ...... هیچ اصلاح طلبی نیست/آیا دو قطبی فلاحت پیشه-جلیلیان ب - صلاحیت ,تأیید ...... رئیس‌جمهور در آغاز سال تحصیلی ۹۴ - ۱۳۹۳ در پیامی این پرسش را از دانش آموزان ...

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/.../fa/fa_50K.txt
۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سال 420607. بر 416977 ... ایران 199898. اما 196965 ... فوتبال 84689 ..... عربستان 20356 ..... تبلیغات 6747. معلمان 6746. تبصره 6745. آيا 6745. روستایی 6742 ...... چیره 765. مکه 765. وفق 765. پرخاشگری 765. استکبار 765.

خورنا - اخبار خوزستان - برگه 235

www.khoorna.com/page/235/?pk_campaign=banner
۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۳ بهمن ۱۳۹۳. 0. #۷۵۳۹۰. واشنگتن‌پست: امپراطوری در حال ظهور ایران/ تهران در حال چیره شدن بر جهان عرب است ... شاه عربستان سعودی پس از سال‌ها بیماری و مرگ دو ولی‌عهد خود در ۳ سال ... به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم ... بندرماهشهر گفت: بلوار سلامت بندرماهشهر تا ۳ ماه دیگر افتتاح میشود.

خانواده‌هایی که سال تحویل ندارند/سوزن خیاطی دختر بچه‌ ۸ ساله ...

newsshare.ir/news/3310
۴ روز پیش - خانواده او هم‌سال را با عکس مادر تحویل می‌کنند و امیدوارند که روزهای بهتری در سال جدید انتظارشان را ... پزشکانی که تولدهای بسیاری را مدیون مهارت و چیره دستی ‌آنها هستیم. ... رییس جمهور فرا رسیدن سال ۱۳۹۵ هجری شمسی را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت ... دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از امروز آغاز می شود.

برگزاری کوهپیمایی بسیجیان گردان واکنش سریع کوثر خرم ...

www.divi.ir/برگزاری-کوهپیمایی-بسیجیان-گردان-واکنش-سریع-کوثر...
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقوع ۲ سانحه اتوبوس در نخستین روز سال ۹۵. - صبحانه آنلاین ..... درخشش کاروان ایران در رقابت های بین المللی دو ومیدانی معلولین. - میزان ...

از خود ارضایی خسته شده‌ام ؛ کمکم کنید… | پایگاه جوان ...

javanenghelabi.ir/news/23077.html
کـد خـبر : 23077 نویسنــده : ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ۱۸:۵۹ ۱۱۲ نظـــــر ... اشکال از منه اما منی که 25،26 سال با یه شیوه تربیتی خاص رشد کردم که نمی تونم یه شبه پا بزنم به همشون من ...

نسیم دهقائد اسپیناد

espinad.com/blog/mohammadzakeri
۱3 سال بعد زمانی که انقلاب اسلامی در ایران به پیروزی رسید، سرلشگر پاکروان ..... به واکنش‌های مردم، رسانه‌ها و دوستانش به کناره گیری اش از فوتبال واکنش نشان داد. ...... وبلاگ ' یکی از سفیران دوره خاتمی، دوباره سفیر ایران در عربستان سعودی شد ' به ...... با این حال نتایج این مطالعه یک سؤال مهم را در ذهن مطرح می‌کند که آیا واقعا خوردن نودل ...

بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شد | جستجو | newsfreemusic

newsfreemusic.tk/list/بایرن+مونیخ+قهرمان+بوندس+لیگا+شد.html
به گزارش کانون هواداران بايرن مونيخ،تیم فوتبال بايرن مونيخ به منظور گسترش ... ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ ۴ کشور ایران، امارات، آلمان و قطر و ... از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ باز .... خبر خوش برای هواداران سیتی و یونایتد/ گواردیولا از بایرن جدا می شود.

راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای داعش - سایت خب - داعش سایت

searchyar.com/ex/bq586r1j40pvfj0.html
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸ - 11 October 2014. حامیان گروه تروریستی داعش در فضای مجازی اعلام کردند که شبکه ماهواره‌ای حامی داعش در لیبی به نام شبکه ماهواره‌ای ...

نظرسنجی: ترس ملل مسلمان جهان از گسترش افراط‌گرایی اسلامی

www.radiofarda.com/content/f2-world-muslims.../25442650.html
در حالی که خلیفه خودخوانده دولت اسلامی عراق و شام، داعش، مردم مسلمان جهان را به جهاد ... تازه از افزایش نگرانی مسلمانان از گسترش افراط‌گرایی اسلامی خبر می‌دهد. ... ۱۳۹۳/۰۴/۱۱ ... هزار نفر در ۱۴ کشور جهان می‌گوید که نگرانی از افراط‌گرایی اسلامی در یک سال گذشته و به .... آیا این منصفانه است که در یک کشور غربی غیر مسلمان یک جوان ایرانی را ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو