loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 904 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

چه کسانی امسال 95 عیدی نمی‌ گیرند؟

چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟

تاریخ واریز عیدی 95 حداقل عیدی سال 95 حداکثر عیدی کارمندان 95 خط فقر 95 زمان پرداخت عیدی 95 زمان دقیق پرداخت عیدی 95 زمان واریز عیدی زمان واریز عیدی 95 سقف و کف عیدی 95 عیدی عیدی 95 عیدی 95 کی واریز میشه عیدی امسال عیدی امسال چند تومانه؟ عیدی امسال کی واریز میشه عیدی بازنشستگان 95 عیدی سال 95 عیدی سال آینده عیدی کارکنان 95 عیدی کارگران عیدی کارگران 95 عیدی کارمندان عیدی کارمندان چقدر است عیدی کارمندان نوروز 95 مالیات عیدی کارمندان مبلغ عیدی 95 مبلغ عیدی سال 95 میزان عیدی 95 میزان عیدی کارگران 95 میزان عیدی کارمندان 95 نوبخت واریز عیدی 95

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟

با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی را متوقف کرده‌اند.

وقتی اوضاع کار نامناسب و یافتن یک موقعیت شغلی خوب دشوار می‌شود و اصطلاحا کار و کاسبی کساد است، برخی اتفاقات عجیب و غریب هم در بازار کار رخ می دهد که اجتناب ناپذیر است و باید انتظار آنها را داشت. اینکه کارفرمایان برای بقا با برخی از نیروهای خود توافقات خارج از چارچوب قانون کار و مخفیانه داشته باشند و یا حتی بدون میل و اراده آنها، خود دست به ابتکار بزنند.

کارشناسان بازار کار عقیده دارند، معیشت و مسائل مربوط به آن، در حال حاضر بدترین و جدی ترین چالش نیروی کار است و تقریبا بیش از ۹۰ درصد کل شاغلان در بازار کار ایران را به خود مشغول کرده است. اینکه افراد دائما در تلاش برای تنظیم دخل و خرج خود باشند، به موضوعی روزمره در بازار کار ایران تبدیل شده است.

افراد همواره دغدغه کسری حقوق و دستمزد دارند و معتقدند دریافتی‌های آنها با کاری که انجام می دهند، همخوانی ندارد. علی ربیعی وزیر کار در این باره می گوید بررسی‌ها نشان می دهد بیشتر ایرانی‌ها فکر می‌کنند حقوقی که می‌گیرند، تنها بابت دو روز کارشان است و در این مورد حقوق آنها رعایت نمی شود.

دغدغه هر روزه معیشت اقشار ضعیف

در این بین، پایین ماندن حقوق و دستمزد کارگران، به چالشی مزمن در بازار کار ایران تبدیل شده و سال‌هاست دولت‌ها از حل آن عاجز مانده‌اند. آمارها نشان می دهد، حقوق و دستمزد نیروی کار ایرانی، یکی از پایین ترین ارقام حقوقی در بین کشورهای مختلف جهان است و در این خصوص شاغلان واقعا در تنگنا و مضیقه های جدی قرار دارند.

از سویی اختلافات حقوقی و دریافتی ها بین افراد در موقعیت‌های مختلف شغلی نیز به بی عدالتی مزدی دامن زده و باعث بروز اختلاف چندین برابری حقوق و دستمزد بین گروه های مختلف شغلی شده است. کمترین میزان حقوقی که قانون کار در سال‌جاری تعیین کرده، تنها ۷۱۲ هزارتومان است که نمایندگان کارگری معتقدند این مبلغ در نهایت صرفه جویی، حتی تامین کننده معیشت ۱۰ روز اول ماه افراد هم نیست.

مهم است که بدانیم ۷۱۲ هزار تومان در حال حاضر، حقوق چند میلیون نفر در بازار کار ایران را تشکیل می‌دهد که اتفاقا بخشی از این گروه ها متاهل و دارای هزینه هایی به مراتب بالاتر از ۷۱۲ هزار تومان هستند. اما دولت می‌گوید نمی تواند به کارفرمایان بیشتر از این فشار بیاورد، چون ممکن است باعث ریزش شدید نیروی کار شود.

ترس دولت از فشار به کارفرمایان

البته مقامات وزارت کار می گویند نقش دولت این بوده که اجازه نداد افزایش حقوق مدنظر کارفرمایان پیاده شود و هر سال چند درصدی به رقم نهایی افزوده اند. کارشناسان عقیده دارند فاصله گرفتن دولت‌ها از مسئولیت های خود در قبال جامعه و نیروی کار و پرهیز از ورود مستقیم به تقویت معیشت دستکم اقشار ضعیف، باعث شده است تا حرف شنوی بیشتری از کارفرمایان و سرمایه گذاران خصوصی داشته باشند و تمامی تهدیدها و نگرانی هایی را که ممکن است کافرمایان مطرح کنند و بعضا خیلی هم درست نباشد، جدی بگیرند.

مرکز آمار ایران در سال گذشته هزینه زندگی در شهرها را بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزارتومان اعلام کرد. نمایندگان کارگران می‌گویند این رقم برای ۴ نفر در ماه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان شده و در مقابل متوسط دریافتی بیشتر مشمولان قانون کار در سال ۹۴، به میزان یک میلیون تومان است. دولت می گوید این ارقام را قبول ندارد ولی خود رقم خط فقر را اعلام نمی کند.

بنابراین باید گفت چه این ارقام قابل قبول باشد و یا نباشد، یک چیز مسلم این است که فاصله بین حقوق و دستمزد نیروی کار و هزینه ها در ایران به بیشترین حد خود رسیده و دستکم ۱۰۰ درصد اختلاف و شکاف در این بخش وجود دارد. حال باید پرسید، چه کسی باید به کسری معیشتی نیروی کار یکبار برای همیشه پایان دهد؟

آیا این موضوع تنها وظیفه کارفرمایان خصوصی است یا اینکه دولت هم وظایفی دارد؟ اینکه دولت به دلایل گوناگون حتی از عهده تامین مخارج کارمندان خود هم بر نمی آید، یک بحث است و اینکه در قبال اشتغال و معیشت کل نیروی کار کشور و به ویژه اقشار کم درآمد هم وظایف دیگری دارد، یک بحث دیگر است.

وظایف فراموش شده دولت در قبال نیروی کار

راهکاری که این روزها از سوی برخی کارفرمایان و البته در مواردی با توافق نیروی کار به صورت اجباری دنبال می‌شود، هم در نوع خود جالب است و هم افت شدید قدرت خرید و معیشت در بازار کار ایران را نشان می دهد. البته برخی کارفرمایان صورت مسئله را یکجا پاک می کنند و با تعطیل کردن واحد تولیدی و بیکاری تعدادی نیروی کار، مسئله خود را به شکل دیگری حل می کنند.

اما برخی نیز نمی‌خواهند از دور فعالیت خارج شوند و دست به ابتکارات دیگری می‌زنند. راهکار کارفرمایانی که چنین نگرشی دارند، این است که با توافق و یا حتی بدون پذیرش نیروی کار، اقدام به قطع و حذف برخی مزایای شغلی آنها می کنند.

پرداخت چندماه یکبار حقوق‌ها، کاهش سرجمع پرداختی ها، عدم بیمه نیروی کار، رد کردن ناقص لیست بیمه ای افراد، دریافت کامل هزینه بیمه از نیروی کار، تهیه برگه سفیدامضا و دریافت تسویه حساب اجباری برای روز مبادا، نپرداختن عیدی و یا پرداخت رقم آن به صورت توافقی، حذف اضافه کار، کار شبانه بدون مزد قانونی و موارد بیشمار دیگری از این دست؛ روش هایی است که این روزها در بازار کار ایران انجام می شود.

کارگران می‌گویند مجبورند برای اینکه بیکار نمانند شرایط حداقلی کارفرما را بپذیرند و حتی با وی توافق اجباری داشته باشند که برخی مزایای شغلی مانند سنوات، عیدی، بیمه و موادی از این دست را هرگز مطالبه نکنند.

وجود چنین شرایطی را می‌توان بیشتر در کارگاه های کوچک، واحدهای تازه تاسیس و بخش‌هایی که به یکباره دچار چالش‌های جدی فعالیتی می‌شوند، مشاهده کرد. البته اهمیت این موضوع به این است که بدانیم بیش از دو سوم کل بنگاه‌های شاغل در بازار کار و اقتصاد ایران، خُرد و کوچک محسوب می‌شوند که به صورت بالقوه می‌توانند در خطر ریزش شدید نیروی کار قرار گیرند و یا دست به ابتکاراتی که شرح آن گذشت، بزنند.

آنها البته به وجود چنین شرایطی در بازار کار انتقاد دارند و می گویند این دولت است که وظیفه تنظیم روابط کار را بر عهده دارد و باید از حقوق نیروی کار حمایت کند. اینکه دولت از ترس اخراج و ریزش نیروی کار، چشم خود را بر واقعی شدن دستمزدها می بندد، قصه تلخی است که متاسفانه دامنگیر اقتصاد ایران شده است.

فرار از اعلام شاخص خط فقر

حمید حاج اسماعیلی در گفتگو با مهر با بیان اینکه وقتی دولت از عدم واقعی شدن دستمزدها دفاع می‌کند باید راهکار بدهد که چرا به این دیدگاه اصرار دارد، گفت: دولت‌ها در اصول ۲۷ و ۲۹ قانون اساسی وظایفی را دارند که باید آن را انجام دهند.

این کارشناس بازار کار اظهارداشت: متاسفانه دولت تدبیر و امید هم مانند دولت‌های سابق چندان نگاه جدی به موضوع تامین معیشت نیروی کار ندارد در حالی که طبق قانون کار، ماده ۴۱ درباره دستمزدها باید دقیقا اجرایی شود.

حاج اسماعیلی ادامه داد: نمی توان خیلی هم به کارفرمایان فشار آورد، چرا که دولت هیچگونه چراغ سبزی به کارگران و کارفرمایان در راستای حمایت از تامین معیشت نشان نمی‌دهد در حالی که خود به عنوان کارفرمای بزرگ، دارای ظایف اصلی در این بخش است.

وی با تاکید بر اینکه برخی تصمیمات در کشورهای توسعه یافته در مواقع رکود در بحث دستمزدها گرفته می شود، گفت: ممکن است برخی صنایع در شرایط رکود و بحران مالی در کشورهای توسعه یافته توافق کنند مدتی دستمزدها را حتی کاهش دهند اما این مسائل دائمی نیست و ممکن است اتفاقی باشد.

این کارشناس بازار کار با بیان اینکه دولت اطلاعات شفافی از اوضاع بازار کار ارائه نمی‌کند، تاکید کرد: دولت حتی حاضر نیست شاخص خط فقر را اعلام کند. ممکن است دولت نگران این باشد که اگر بخواهد شاخص خط فقر را اعلام کند، در بحث عملکردی خود مورد مواخذه جامعه قرار بگیرد.

 

رواج توافقات مخفیانه در بازار کار/ چه کسانی امسال عیدی ...
www.mehrnews.com/.../رواج-توافقات-مخفیانه-در-بازار-کار-چه-کسانی-ا...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رواج توافقات مخفیانه در بازار کار/ چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ... با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی را متوقف کرده‌اند.
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › اقتصادی › داخلی
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟:: همدان پرس
www.hamedanpress.ir/?...چه%20کسانی%20امسال%20عیدی%20نمی‌گیرن...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش همدان پرس؛ وقتی اوضاع کار نامناسب و یافتن یک موقعیت شغلی خوب دشوار می‌شود و اصطلاحا کار و کاسبی کساد است، برخی اتفاقات عجیب ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - لسان
lesannews.com › خبرخوان سایت لسان نیوز
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ http://www.mashreghnews.ir/fa/news/508667/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ | مجله ای تفریحی پی سی اس
www.p30s.ir › پی سی اس
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ به گزارش پایگاه ۵۹۸، وقتی اوضاع کار نامناسب و یافتن یک موقعیت شغلی خوب دشوار می‌شود و اصطلاحا کار و ...
این گزارش را از دست ندهید...چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
www.iq9.ir/ssearch/9820/این-گزارش-را-از-دست-ندهید-چه-کسانی-امسا/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اين گزارش را از دست ندهيد...چه کساني امسال عيدي نمي‌گيرند؟ - چه خبر www.chekhabar.ir/.
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
life.shafaqna.com/FA/0244651
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ... است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی را متوقف کرده‌اند.
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - آخرین اخبار ایران و جهان
feedgah.com/news/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی-گیرند/
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ به گزارش صاحب نیوز، وقتی اوضاع کار نامناسب و یافتن یک موقعیت شغلی خوب دشوار می‌شود و اصطلاحا کار و کاسبی کساد است، ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - yjc.ir
yjc-ir.blogsky.com/1394/09/24/post-3177/
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 10:59. با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ | News File
newsfile.ir/news/چه+کسانی+امسال+عیدی+نمی‌گیرند؟
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - باشگاه خبرنگاران - رز ...
yjc-ir.rozblog.com/post/2791
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ بایگانی - گالری عکس
picphoto.blogpart.ir/tag/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
خانه / بایگانی برچسب: چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ... شورای عالی کار یکبار در اسفندماه سال گذشته اقدام به افزایش بسته مزدی امسال مشمولان قانون کار .
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/economic/1450158600057983
با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - اخبار افکارنیوز - irancloob
afkarnews.irancloob.net/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش افکارخبر، وقتی اوضاع کار نامناسب و یافتن یک موقعیت شغلی خوب دشوار می‌شود و اصطلاحا کار و کاسبی کساد است، برخی اتفاقات عجیب ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ – ahmadvahedi.ir
ahmadvahedi.ir/2015/12/15/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Home دسته‌بندی نشده چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ... اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی را متوقف کرده‌اند.
جردن نیوز » چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - خانه
jordannews.ir/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ انتشار: سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ / ساعت ۱۱:۳۳:۳۴ |. کد خبر: 50849 |. بدون دیدگاه. Print This Post · Email This Post ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ | سامانه آموزش مجازی سراج
irscc.ir/31070/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - خبرنگار فارسی
www.inroozha.com/description.php?...چه%20کسانی%20امسال%20عیدی...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ :: yjc.ir
https://yjc-ir.blog.ir/1394/09/24/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی-گیرند
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای ...
چه کسانی امسال عیدی نمی گیرند - لینک های داغ
addit.ir/u/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی-گیرند
چهکسانی عیدی نمی گیرند حال عیدی برخی ها ناقص داده می شود و یا اصلا عیدی نمی گیرند چهکسانی عیدی نمی گیرند اقتصادی چه کسانی امسال عیدی نمیگیرندچه کسانی ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - سی ای سی نیوز
seeisee.ir/fa/news/2379740/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای ...
جهان نقره » » چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
silberwelt.info/page-n4fhzsq1o5b/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با ...
چه کساني امسال عيدي نمي‌گيرند؟ - اخبار ما
akhbarma.ir/NR.aspx?id=651837
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کساني امسال عيدي نمي‌گيرند؟ با اينکه کل دريافتي ماهيانه برخي ۱تا ۱.۵ميليون تومان است، برخي کارفرمايان گاها دست به توافقات اجباري با ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ صبح سه شنبه 24 آذر 94 | ...
khabarche.ir/خبر/3711391/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی-گیرند-
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صبح سه شنبه بیست و چهارم آذر ماه 1394 خبر چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - مرجع خبر
marjaekhabar.ir/1394/09/24/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
ads. لينك قبلي · لينك بعدي.
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - اخبار اقتصادی ایران و جهان
sepanta-hesaban.ir/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با.
جام نیوز چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند
lea-n.com/جام-نیوز-چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند-/
جام نیوز چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند. جام نیوز اخبار رسانه های برون مرزی آیت الله شاهرودی مهندس موسوی می‌خواست در تلویزیون. بیشتر.
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند-برترینها|ایران ان پی
irannp.com/.../in_bartarinha.irr5.lfar5.lnewsr5.l276424r5.lچه-کسانی-امسا...
... واعظی; » طرح کاهش دوره پرداخت بیمه بیکاری; » هیچ جریان سیاسی حذف شدنی نیست; » چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ... چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند-برترینها ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ | اخبار روز
atdesign.ir/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ۱۳۹۴-۰۹-۲۴. با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ | فرا پرس
farapress.ir/fa/news/846896/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - پارس تلکس
www.parstelex.ir/site/news/show/1101239
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - جدیدترین اخبار روز
www.bwinnerharbor.com/.../3217019-چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند-...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ... چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند · چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ بارگزاری ... تعداد بازدید : 0امتياز : 0.00.
اقتصادی - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
nashrkhabar.com/24880519/چه_کسانی_امسال_عیدی_نمی‌گیرند_2
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی 1تا 1.5میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
ondownload.ir/news/.../چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟.html
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - kodoom.com - Kodoom
news.kodoom.com/iran.../چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی-گیرند/.../5438030/
با اینکه کل دریافتی ماهیانه برخی ۱تا ۱.۵میلیون تومان است، برخی کارفرمایان گاها دست به توافقات اجباری با نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - اخبار اصفهان
esfahan.niloblog.com/post/28/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟.html
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... نیروی کار زده و پرداخت برخی مزایای شغلی از جمله عیدی را متوقف کرده‌اند. The post چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ appeared first on اصفهان شرق.
عیدی امسال به چه کسانی داده نمی شود؟ - مجله اینترنتی شاپرک
shaparakmag.ir/1394/09/عیدی-امسال-به-چه-کسانی-داده-نمی-شود؟/
۲۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عیدی امسال و جزئیات عیدی امسال و امسال چه کسانی عیدی نمی گیرند و شرایط عیدی بگیران امسال و عیدی بگیران چه کسانی خواهند بود در نمناک.
دیوار نیوز - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=-چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟...
داور بازنشسته چه کسانی را به امام رضا (ع) سپرد و رفت. امروز به وقت تهران جام نیوز · ستاره استقلال .... #چه #کسانی #امسال #عیدی #نمی‌گیرند؟ #دیدار #بارسایی‌ها #با ...
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ | دانلود فیلم | دانلود آهنگ جدید ...
aks2.ir/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرند؟/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟http://www.bartarinha.ir/fa/news/276424/چه-کسانی-امسال-عیدی-نمی‌گیرندhttp://www.bartarinha.ir/fa/rss/ ...
عیدی امسال به چه کسانی داده نمی شود؟ - خبرده
khabarde.nasrblog.com/8/عیدی-امسال-به-چه-کسانی-داده-نمی-شود؟
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نمناک namnak.com/24250-عیدی-امسال.html Cached1 ساعت قبل ... عیدی امسال و جزئیات عیدی امسال و امسال چه کسانی عیدی نمی گیرند و شرایط عیدی ...
گسترش آنلاین - چه گروه‌هایی عیدی ۲ برابر حقوق نمی‌گیرند؟
www.gostareshonline.com/.../1363592-چه-گروه‌هایی-عیدی-۲-برابر-حقوق...
۷ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... رقم را به‌عنوان عیدی پایان سال دریافت کنند، اما کسانی که حداقل مزدشان بالاتر ... به عبارت دیگر، امسال عیدی پایان سال از دو برابر حداقل دستمزد ۴۸۷‌هزار ... می‌گیرند، امکان دریافت عیدی به میزان دو‌برابر حداقل حقوق خود را نخواهند داشت.
عیدی امسال به چه کسانی داده نمی شود؟ - تیتر های اینترنتی
spsp.avablog.ir/post/131/عیدی+امسال+به+چه+کسانی+داده+نمی+شود؟
۲۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عیدی امسال به چه کسانی داده نمی شود؟ - , عیدی امسال , عیدی امسال کارمندان , عیدی امسال کارگران , عیدی امسال بازنشستگان , عیدی امسال بازنشستگان ...
عیدی امسال به چه کسانی داده نمی شود؟ - سایت خبری هشت و سی ...
hashtosi.ir/news/747/عیدی-امسال-به-چه-کسانی-داده-نمی-شود
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲ ساعت پیش - عیدی امسال و جزئیات عیدی امسال و امسال چه کسانی عیدی نمی گیرند و شرایط عیدی بگیران امسال و عیدی بگیران چه کسانی خواهند بود در ...
کسری امسال دولت چقدر است؟ / بودجه 95 - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/کسری-امسال-دولت-چقدر-بودجه-95.html
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - macroeconomics 1 - دولت امسال چقدر کسری می آورد؟ ... وی با اشاره ... رواج توافقات مخفیانه در بازار کار/ چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ دولت امسال ...
پارسی جو - سیروان خسروی نمی از اسمان
parsijoo.ir/websearch?q=سیروان+خسروی+نمی+از+اسمان
آرشیو فرهنگ و هنر چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ خداحافظی یک ماهه خورشید از آسمان ایران؟! قتل در شهر 5 هزار ساله‌ ایران! کسی که به 10 میلیون... http://niksalehi.com/ ...
ایسنا - جزییات «سبد کالا» و «عیدی» مستمری‌بگیران تامین ...
isna.ir/fa/news/.../جزییات-سبد-کالا-و-عیدی-مستمری-بگیران
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دریافت کنندگان بیمه بیکاری «عیدی» نمی‌گیرند ... تکمیلی افراد تحت پوشش این سازمان را تقبل کند و از امسال 20 درصد از حق بیمه‌ای که مردم ... دستمزد را در دنيا دارد و مسئولين مي گويند سبد كالا به كساني تعلق مي گيرد كه حقوق 500 ...
خبرگزاری فارس - بر اساس قانون کار حداقل عیدی امسال ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931028000480
۲۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و ۲۱۶ هزار تومان و حداکثر یک ... شغلی براش در نظر نمیگیرند و کسانی کارشناس میشن که پاجچه خوارتر باشند!
اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال ۹5 - استخدام
www.e-estekhdam.com/عیدی-کارگران/
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات عیدی امسال کارگران(خبرگزاری ایسنا) ... میزان عیدی و پاداش کارگران ساعتی و پاره وقت( خبرگزاری ایسنا) ..... در این چندین سالی که ما اینجا هستیم یک ماه قبل از عید از ما تسویه سنوات را امضاء میگیرند و در برگه مینویسیم که نقدا .... طبق اداره کار اگه قرارداد داشته باشی هیچ کسی نمیتونه حق و حقوقت رو نده با در ...
تعیین تکلیف 80هزار مسکن مهر بدون متقاضی در کشور / تسنیم
khabarfarsi.com/ext/15188064
چه کسانی امسال عیدی نمی گیرند؟باشگاه خبرنگاران جوان:چه کسانی امسال عیدی نمی گیرند؟ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، وقتی اوضاع کار نامناسب و ...
اكو ويژن:دريافت كنندگان بيمه بيكاري عيدي نمي‌گيرند
www.ecovision.ir/telex-15395.html
۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مديرعامل سازمان تامين اجتماعي با اشاره به ميزان و زمان پرداخت «عيدي» به مستمري بگيران اين سازمان نيز گفت: امسال بناست عيدي مستمري بگيران ...
عصر اعتبار - بیمه سینا استخدام می کند
www.asretebar.com/fa/page/68276/بیمه+سینا+استخدام+می+کند.html
گزیده ای از اخبار. یک متر خانه، ۷۰ میلیون تومان · پردرآمدترین مشاغلی که می‌توان در خانه انجام داد · چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ ... چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
جديدترين مطالب: اخبار و گزارشات کارگری ٢٤ آذر ١٣٩٤
www.azadi-b.com/J/2015/12/post_63.html
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیکاری از آمار تا واقعیت های لب خیابان؟ - طرح کاهش دوره پرداخت بیمه بیکاری! - رواج توافقات مخفیانه در بازار کار/ چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
توطئه‌های استعمار - مسئولیت علما - روح الله - سایت امام خمینی ...
farsi.rouhollah.ir › کتابخانه › صحیفه امام خمینی › جلد ۱
امسال (۱) ما عید نداریم و این عید را عزای ملی اعلام می‌کنیم، نه به خاطر اینکه مصادف است با ... دیگر هیچ وقت عید نمی‌گیرند بلکه قیام می‌کنند به وظایف دینی که بر عهده دارند. .... کسانی که پیروان آن بزرگواران باشند هرگز نمی‌ترسند، ترس برای کسانی است ...
جدال سنگين برادران نيكزاد | پایگاه خبری تحلیلی سبلانه
sabalaneh.ir/news/47397
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - "افشاي پشت پرده منطقه آزاد"،" چه كساني امسال عيدي نمي گيرند"،"خدا را شكر كه انتخابات نزديك شد"،"كليد قفل گردشگري اردبيل كجاست"،"علائم سرطان ...
افزایش بهای خوراک جایگاه‌های CNG و مالیات بر ارزش افزوده آنها ...
www.ircng.ir/.../1032-افزایش-بهای-خوراک-جایگاه‌های-cng-و-مالیات-بر-ارز...
امسال چقدر سهم دولتي واگذار شد؟ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -. درآمد 147 میلیارد تومانی ... چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -. بودجه ۹۵ انقباضی ...
همراه با لژيونرهاي فوتبال ايران در عيدانه جام‌جم پول توپِ توپ
www1.jamejamonline.ir/papertext.aspx?newsnum=100901725508
۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ظاهرا تنها کسی که شاید مجبور باشد عید امسال را در امارات باشد، میلاد میداوودی ... را زیر پا نگذاشته و بعکس معدنچی در این سن از کسی عیدی، نمی‌گیرد.
خبرخوش یارانه ای برای چندقلوها - رسانه ی خبری وبلاگی
fardanews.rasanetv.ir/page-672970.html
چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟جزییات جدید از عفو سربازان فراری Bartarinha IR برترین ها20 نوامبر 2015 خبر خوش برای سرباز فراری‌ ها بانک اطلاعات کافه ...
حقوق یک بازنشسته، پس از مرگش، به چه کسی تعلق می گیرد؟
ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=40127
۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - حقوق یک بازنشسته، پس از مرگش، به چه کسی تعلق می گیرد؟ ... هر سال عیدی بازنشستگان در بهمن ماه داده می شد اما چرا امسال قرار است یک ماه به تعویق بیفتد؟ ... تا 115 هزار تومان می‌گیرند که به هیچ وجه برای گذارن زندگی کافی نیست!
بیانات در حرم مطهر رضوی - khamenei.ir
farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22233
۱ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این هم یک توفیق بزرگی است که در عید نوروز، در کنار شادیها و ... اینها عمدتاً کسانی هستند که در طول سالهای متمادی همه چیز این کشور در ... که در ملت ایران، در کشور ایران پیشرفتی صورت نمیگیرد؛ پیروزی‌های .... در سال ۹۱، تعداد دانشجو به قدری افزایش پیدا کرد که بیست و پنج برابر اول انقلاب، ما امسال دانشجو داریم.
اخبار اسکانیوز - تی نیوز
tnews.ir/Tags/اسکانیوز
... استقلال ازدواجش را رسانه ای کرد +عکس · چه کسانی امسال عیدی حقوق نمی گیرند؟ ... گران فروشی بلیت هواپیما را پیامک کنید · کوچک زاده: کسی که پدرش روضه خوان ...
با نام و یاد خدا | پزشکی ، سلامت ، علمی
tiptoop.ir/tag/با-نام-و-یاد-خدا/
[جدید] · قلب کودکان را می توان در اینجا درمان کرد [جدید] · چه کسانی دچار میگرن ... در كدام آيه قرآن در مورد «برف» صحبت شده است [جدید] · چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
اخبار-خرامه هم «هسته ای» شد! + عکس - مد و دکوراسیون - نیکیتا
mode.nicita.ir/p/83ee557ffd578f43605883b764c2fbc111
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حذف نامه رهبری در رسانه های آمریکا چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ مهدکودک بچه های بهشت؛ جایی که نوای قرآن در آنجا زمزمه می شود + عکس و فیلم عشایر ...
عیدی عباسی گراوند صفحه 1 - لی لی پوت
www.lilipot.ir/tag/عیدی+عباسی+گراوند/1/
نتایج جستجوی عیدی عباسی گراوند صفحه 1. ... بازار کار , بیکار ی , عیدی کارگران ,بازار ... رواج توافقات مخفیانه در بازار کار/ چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟
قاصدک نیوز | اقتصادی
ghasedaknews.net/اقتصادی/
خبرگزاری تسنیم ۴ دی ۱۳۹۴. گروگان‌های لانه جاسوسی ۴٫۴ میلیون دلار غرامت می‌گیرند ... تابناک ۲۹ آذر ۱۳۹۴. چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ مشرق ۲۴ آذر ۱۳۹۴.
جزئیات برگزاری نماز عید قربان در بندرعباس - هرمزگان
tabnakhormozgan.ir/fa/.../جزئیات-برگزاری-نماز-عید-قربان-در-بندرعبا...
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: نماز عید قربان پنجشنبه 2 مهرماه سال جاری رأس ساعت 7:30 روز /94 در محل برگزاری نماز جمعه بندرعباس .... چه کسانی امسال عیدی نمی گیرند؟
بابای خوبم آسمونی شد
www.babajoonam.blogfa.com/
شاید کسی دلش برای پدرش تنگ شده ...... + نوشته شده در ... امسال روز های عید با یاد و خاطره تو و بدون حضور گرمت سپری میشود. امسال هم .... كجاست سردی‌اش كه مرا نمی‌گیرد.
مكانهاي تاريخي ايران | سایت تفریحی آکاپو
akapo.ir/news/category/iran/bastani
قرآن در قیامت از چه کسانی شکایت می کند؟ قرآن در قیامت از چه کسانی ... رواج توافقات مخفیانه در بازار کار/ چه کسانی امسال عیدی نمی‌گیرند؟ رواج توافقات مخفیانه در ...
فشار به دلار و فشار دلار | منجیل نیوز
www.manjilnews.ir/?p=58977
۷ ساعت پیش - ساعت ۲۴- دلار امریکا روز شنبه ۱۹ دی ماه امسال با افزایش قیمت نسبت به ریال ... نسبی کالاها تار سیدن به تعادل با نرخ جدید تبدیل آن به ریال آرام نمی‌گیرد. ... می‌گیرد و باید عیدی کارمندان را هم بدهد نیاز به افزایش قیمت دلار دارد تا .... دهم از حوزه انتخابیه رودبار/چه کسانی از دیار شکوفه‌های زیتون احساس تکلیف می کنند؟
سایه رکود در بازار مسکن سنگین تر از گذشت-نماینده|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=سایه-رکود-در-بازار-مسکن...تر-از...
۶ دقیقه پیش - کسی نمی پرسد چرا عموهای فیتیله‌ای این روزها غمگینند · عربستان شرط خود را برای از سرگیری روابط با ایران اعلام کرد · امارات سال نو را با «توهین ...
کسی معنی عشق فهمیده باشد........ - دانلود منیجر Download ...
www.iesu.ir/list/کسی+معنی+عشق+فهمیده+باشد.........html
کسی معنی عشق فهمیده باشد. ... ولی امسال وسط هفته امکان مرخصی گرفتن نیست و من اینجام. .... عید در فرهنگ اسلامی واژه «عید» در لغت به معني «بازگشتن» می باشد و ..... FAT32 اغلب توسط کامپیوترهای مدرن پشتیبانی خوبی صورت نمیگیرد ولی در یو ...
عيدي سال نود
jouybari.finderblogs.ir/list/عيدي+سال+نود.html
ادامه مطلب عيد نداشتيم امسال! .... حالا شما بگین امسال از خدا عیدی چی میخایین؟ ... دستورو" ( کسی که زیاد دستور میدهد) و این آخری "عیدی ندو"( کسی که عیدی نمیدهد یا ..... شورای حل اختلاف حداقل حقوق تعلق نمیگیرد | پسری به دختری گفتاسمت چیست؟
عيدي سال نود - فایندر بلاگز
www.finderblogs.ir/list/عيدي+سال+نود.html
ادامه مطلب عيد نداشتيم امسال! .... حالا شما بگین امسال از خدا عیدی چی میخایین؟ ... دستورو" ( کسی که زیاد دستور میدهد) و این آخری "عیدی ندو"( کسی که عیدی نمیدهد یا ..... شورای حل اختلاف حداقل حقوق تعلق نمیگیرد | پسری به دختری گفتاسمت چیست؟
کسانی که قصد ازدواج دارند - تکنولوژی - Best-Fun.IR
teknoloji.best-fun.ir/کسانی-که-قصد-ازدواج-دارند.html
۳ ساعت پیش - یک پیشنهاد ناب برای کسانی که قصد ازدواج دارند ( همسر یابی ) یکی از مهمترین دغدغه های ... ... عید نوروز تو راهه پیشاپیش بهتون تبریک میگم. یه سری جدید از اس ام اس های سرکاری مخصوص نوروز امسال براتون میزارم. لذت ببرید / لحضه هاتون شاد ... تحویل نمیگیرم ، سالی را که بدون حضور تو تحویل شود . . . عزیزم نوروزت ...
حمایت غیرمنطقی، کیفیت خودرو را افزایش نمی‌ دهد - مجله ماشین
www.machinemag.ir/News.aspx?ID=9613
۲ ساعت پیش - سقایی با بیان اینکه در کشور ما کسی از اتفاقات ناگوار رخداده در صنعت ... سراغی نمی‌گیرد و علت‌های آن را جویا نمی‌شود گفت: این اتفاق اگر در دنیا رخ بدهد نه ... بازار خودرو در شب عید امسال · پارس خودرو در کارتابل فروش / واگذاری نگین ...
دخل و خرج ماهانه خانواده کارگری چقدر - SPI News
spinews.ir/economic/42502-دخل-و-خرج-ماهانه-خانواده-کارگری-چقدر.html
۴ ساعت پیش - چه کسانی سایت العربیه را هک کردند؟ +عکس · عکس/ پیام بابک حمیدیان برای کاربران فضای مجازی · خبری که بیرانوند از پرسپولیس رسانه‌ای کرد.
ندارم کسي - وب فارسی - ccfun.ir
webfa.ccfun.ir/ندارم-کسي.html
۳ ساعت پیش - عید نوروز تو راهه پیشاپیش بهتون تبریک میگم. یه سری جدید از اس ام اس های سرکاری مخصوص نوروز امسال براتون میزارم .... نوازي : اهل ناز کردن نيستم و با کسي تعارف ندارم عدم حضور محمد نوازي در چند جلسه از ... مرفاوي: با کسي خصومت ندارم. سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: خصومت شخصي با کسي ندارم و بي ...
تبریک عید 95 - آر کمپ
www.rcamp.ir/2016/01/10/تبریک-عید-95.html
۲ ساعت پیش - ولی باز خدا رو شکر عید نوروز هر سالاینو به یادمون میآره …پس نوروزت ... دار عید نوروز 95. تحویل نمیگیرم ، سالی را که بدون حضور تو تحویل شود .
کادوهای عید نوروز عروس را در سبد یا صندوق یا چه چیز تزیین ...
amirghazi0021.feedco.ir/.../کادوهای+عید+نوروز+عروس+را+در+سبد+یا+...
قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد… ... وب‌ساًیت معتبر Laptop Mag امسال نیز همچون سال‌های گذشته با بررسی دقیق خود به نتایج جالبی دست پیدا کرده که در ادامه آنها را ...
تاریخ شروع لیگ برتر 94 | فیدکو
net1kish.feedco.ir/list/تاریخ+شروع+لیگ+برتر+94.html
امسال با اتمام دوره اول فعالیت این دوستان در شورای مرکزی، دوره دوم فعالیت ها آغاز شد که با توجه به اعلام ... قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد… ... عید بر عاشقان مبارک
کمبود کارشناس در حوزه گردشگری - همدان
www.tabnakhamadan.ir/fa/news/.../کمبود-کارشناس-در-حوزه-گردشگری
۲ ساعت پیش - ... نسبی را کسب کنیم و امسال نیز مهمانان سال قبل را در ایام عید خواهیم داشت. ... زمینه دخیل هستند، افزود: معتقدیم تا انتقاد نباشد کار صورت نمی‌گیرد و بهترین روش این .... اسامی چه کسانی درآخرین روز ثبت نامی بر روی برگه ها نشست؟
بی‌خیالِ ˝رکود˝ - تجارت نیوز
www.tejaratnews.com/Pages/News-22444-بیخیال_رکود_.aspx
۱ روز پیش - فشار مالیات را روی کسانی خواهیم برد که از دادن آن شانه خالی می‌کنند .... تازه‌ترین گزارش رسمی مرکز آمار نشان می‌دهد که در فصل تابستان امسال بیکاری در جوانان نه‌تنها کاهش نیافته ... تشدید رکود و زمینگیر شدن واحدهای تولیدی اقدامی جدی برای بازگشت رونق به اقتصاد صورت نمی‌گیرد؟ ... حذف دلالان از بازار میوه شب عید.
دست به نقدترین خودروها در بازار داخلی+جدول - تجارت نیوز
www.tejaratnews.com/.../News-22491-دست_نقدترین_خودروها_بازار_داخ...
فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می‌کنند این بازار با نزدیک شدن به شب عید ملتهب نخواهد ... بازار خودرو از آغاز امسال سایه سنگین رکود را به خود دید و پیش‌بینی می‌شود که ...
رادیو اربعین - دختر بابای بارون
fuzzypsychology-ba.atrimblog.ir/search/رادیو+اربعین
۶ ساعت پیش - سلام دیشب یعنی17مهر94 معاونت صدای یزد به مناسبت عید سعیدغدیرو سالروز تاسیس راديو یزد مراسم جشن راديورا ... امسال کسانی که برای اربعين قصد سفر و زیارت دارند به گفته سازمان : ... ولی برای بقیه اطهار اربعين نمی گیرند؟
دکه | Dakee.org - دخل و خرج ماهانه خانواده کارگری چقدر است؟
dakee.org/1394/10/20/دخل-و-خرج-ماهانه-خانواده-کارگری-چقدر-اس/
۳ ساعت پیش - چه کسانی سایت العربیه را هک کردند؟ +عکس · عکس/ پیام بابک حمیدیان برای کاربران فضای مجازی · خبری که بیرانوند از پرسپولیس رسانه‌ای کرد.
شمشیر از روبسته ی آل سعود - دیدبان
didban.ir/fa/news-details/31789/شمشیر-از-روبسته-ی-آل-سعود/
۷ ساعت پیش - اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر از همه ی کسانی که به ما بدی ... در دوم مهر ۱۳۹۴ برابر با ۱۰ ذیحجه ۱۴۳۶ قمری همزمان با عید قربان در مراسم رمی ... در موسم حج عمره امسال بود که دو زائر نوجوان ایرانی به قصد بازگشت به ایران .... از سوی آل سعود (متولیان خود خوانده اسلام) هم مورد طعنه و محکومیت قرار نمی‌گیرد.
کافه سینما - سقوط: حاصل حفظ فضای تلویزیون انحصاری ...
www.caffecinema.com/.../11946-یک-یادداشت-انتقادی-درباره-مسیر-و-کا...
۱۲ ساعت پیش - نوشتۀ پیش رو اوایل امسال به بهانه پخش مجموعه «در حاشیه» تهیه شده بود. ... آن زمان هم کسانی بودند و کارهایی می‌کردند مثل داریوش کاردان که حتی مهران مدیری ... آن زمان کارها بیشتر برای عید نوروز بود اما تقریباًً اولین بار و ... اما به قول خودش هیچ وقت مخاطب محدود شبکه خانگی جای مخاطب چندین میلیونی شبکه ملی را نمی‌گیرد.
listکالاهای مشمول طرح شاپرک | خبرخوان - صفحه اصلی
mafate13.mooche.ir/list/listکالاهای+مشمول+طرح+شاپرک.html
عیدی. مابه التفاوت کمک هزینه مسکن و خواربار در ایام بیماری. حق شیر. ... کنم تا مبادا یه وقت فکر بیخودی از سرم بگذره تا مبادا یه وقت به کسی چیزی بگم تا .... استخدام شده اند مشمول رتبه بندی مشاغل معلمان قرار نمی گیرند و برطبق این قانون نیز .... نمونه سوال امتحانی علوم 9 | کلیپ پسر نوجوان ۱۳ ساله | امسال زمستان برفی داریم | بعد از ...
پرونده‌های بدتر از کرسنت از دل قراردادهای جدید نفت بیرون ...
www.sedayeeghtesad.ir/News/36198.html
۳ ساعت پیش - زاکانی بیان کرد: حتی برخی کسانی که در کرسنت پول دریافت کردند امروز ... کردند و در آبان ماه امسال زنگنه ابلاغ کرد و برای هیأت تطبیق مجلس آمد در حالی که .... پرونده به ثروت‌های زیادی دست پیدا کردند که مورد دقت مسئولان قرار نمی‌گیرد. .... دستور حجتی برای حذف دلالان از بازار میوه شب عید توقف صادرات سیمان سفید ...
پایگاه خبری تحلیلی هنگام نیوز - نوبخت: عربستان چه سهمی ...
www.hengamnews.com/.../نوبخت-عربستان-چه-سهمی-از-توسعه-ملی-ایرا...
۵ روز پیش - سخنگوی دولت در خصوص عیدی کارمندان دولت گفت: عیدی باید با مصوبه هیات ... نوبخت افزود: قوه‌قضائیه نیز پیگیر این ماجراست و با هر کسی که در این‌باره ... وی در مورد عدم تحقق منابع در بودجه امسال نیز تصریح کرد: بین دو واژه کسری ... اخیر داشته‌ایم؛ لذا تا شرایط امن برای زائران ما فراهم نشود، حج عمره صورت نمی‌گیرد.
منم کم میارم | داورنیوز
mamany.web.sazernews.in/list/منم+کم+میارم.html
دنبال كسی میگردم كه تو بهار كه زنگ بزنم بدون هیچ دلیل بگم: میای بریم زیر این رگبار و هوای خوش قدم بزنیم؟ .... عید قربان امسال هم گذشت بی آقاجون امسال به احترام پدر شوهرم گوسفند قربونی نكردیم و تو خونه ی مادر .... چون در هر صورت جوابی نمیگیرم... .
روزنامه ایران ورزشی | شماره :5268 | تاریخ 1394/10/20
www.iran-varzeshi.com/?nid=5268&pid=2&type=0
۱۷ ساعت پیش - ... آن برای خود حقی قایل است، حقی که مشخص نیست از کجا و توسط چه کسی به او اعطا شده. ... مذاکره کرده و به توافق برسند و در این معامله عابدینی هیچ کجای داستان قرار نمی‌گیرد. .... پرسپولیس تیم خوبی است و امسال هم شرایط خوبی دارد و همه ... او ادامه داد: «احمد عید در تماس با رییس کمیته ملی المپیک، با او مشورت کرده است ...
حق ویزیت برای خواندن آزمایش - بوشهرنیوز
www.bushehrnews.com › صفحه نخست › سياسي
۹ ساعت پیش - وی ادامه داد: اگر بازدید آزمایش یا خواندن نتیجه تصویربرداری در همان روز ویزیت انجام شود معمولاً ویزیتی تعلق نمی‌گیرد. آقاجانی با تأکید بر روشن ...
medeya 6000 star - صفحه اصلی
mojtaba1351.bydoctor.ir/list/medeya+6000+star.html
بخش عمده‌ای از خوش گذشتن در مسافرت‌ها به این بستگی دارد که با چه کسی همسفر می‌شوید. ... قبولی طاعات و عبادات همگی عاشقان و دلدادگان صیام، فرارسیدن این عید فرخنده را ... ماه مبارک رمضان امسال را با سلامتی و سربلندی هر چه تمامتر بگذرانید، تعدادی اس ام ... باش امروز هرچقدر دلها را شاد کنی کسی به تو خورده نمیگیرد پس شادی بخش باش
برترین خودروهای معرفی شده در نمایشگاه CES 2016 - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/tabnak/news2016110702342048.html
۱۰ ساعت پیش - اما امسال خودروسازان بزرگ با حضور نمونه های پیشرفته خود ران و همچنین نمونه های .... 5 - آکاایران همه ماهه به کسانی که بیشترین نظرات مفید را به اشتراک گذاشته .... که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بی. .... از بازار میوه شب عید صادر شد · بایستی: اردوی اهواز کیفیت بالایی داشت ...
پادشاه ماهی تمام نشان دستش تورش ماهی بزرگ خواب بیدار
saamusic.ir/.../پادشاه+ماهی+تمام+نشان+دستش+تورش+ماهی+بزرگ+خواب+ب...
شرکت تولیدی تجاری فیشکو همانند سال های گذشته در نوروز 95 امسال نیز اقدام به توزیع و فروش عمده این نوع تنگ ماهي ق .... جملاتم جا نمیگیرد. .... از انواع تنگ ماهي قرمز عید که در فروش عیدانه محصولات سفره هفت سین از فروش و استقبال .... اگر بیند كه كسی او را در كیسه یا انبان یا در صره درم داد، آن كس با وی سخن به مشورت گوید و او رازش ...
پرداخت عیدی و سنوات به چه کسی تعلق میگیرد - اخبار رازنامه
raznameh-news.com/.../پرداخت+عیدی+و+سنوات+به+چه+کسی+تعلق+می...
پرداخت عیدی و سنوات به چه کسی تعلق میگیرد. ... شركت ميگويد به زير يكسال طبق قانون 1388 به قبل سنوات تعلق نميگيرد . ايا درست ميگويد ؟ در صورت تعلق حق ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
ما حق نداریم روی کسی دست بلند کنیم و یا چیزی را پرتاب کنیم. برای چه این نسبت‌ها را به ..... بازار خودرو در شب عید امسال چگونه خواهد بود؟ چه شکستی سعودی ها را ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو