loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 673 جمعه 06 فروردین 1395 نظرات (0)
باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر

روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله موفق هستند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله بسیار موفق هستند. این معامله شامل خرید و فروش سامانه موشکی اس 400 ( تری اومف) می‌شود. "ولادیمیر کوژین" دستیار رییس جمهور روسیه در امور همکاری‌های نظامی فنی اعلام کرد که مذاکرات برای اجرای این قرارداد به خوبی پیش می‌رود.

چین نخستین کشوری است که تسلیحات اس 400 از روسیه خریداری می‌کند و این امر نشانگر سطح راهبردی روابط روسیه و چین است
ولادیمیر پوتین در بهار سال گذشته رسما موافقت خود را با فروش سامانه اس 400 به چین اعلام کرد. در ماه جولای نیز "سرگئی ایوانوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه گفت که اولین سفارش دهنده خارجی این سیستم چین است. در آن زمان تعدادی از کارشناسان غربی این اقدام مسکو را پاسخ ژئوپولتیک به ایلات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا نامیدند.
با این حال، کسانی که این معامله را سیگنال جدیدی در راستای تقویت اعتماد بین روسیه و چین در فضای نظامی می‌بینند، به حقیقت نزدیک‌ترند. این معامله حلقه اصلی شراکت استراتژیک دو کشور در زنجیر روابط دوجانبه است.
سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر
چین از خریداران عمده تسلیحات روسی است و در دو دهه اخیر، میلیاردها دلار انواع تسلیحات از روسیه خریداری کرده است. چین عادت دارد تسلیحات گران قیمت را مهندسی معکوس کرده و پس از کپی‌سازی با قیمت پایین تر وارد بازار تسلیحاتی جهان کند.
چین از سال 2011 به سامانه ضدموشکی اس 400 توجه نشان داده بود. یک سال قبل نیز سازمان «روس آبارون اکسپورت» قرارداد فروش 15 گردان پدافند موشکی اس 300 به چین را به طور کامل اجرا کرد. 6 گردان پدافند موشکی اس 400 به چین فروخته می‌شود، هر گردان سامانه اس 400 شامل هشت پرتابگر موشک و مجموعه‌ای از سامانه‌های راداری است. موشک‌ها قادرند در هر شلیک ده‌ها هدف را در فاصله 400 کیلومتر منهدم کنند.
سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر
سال 2012 میلادی وقتی برای اولین بار احتمال انعقاد قرارداد با چین مطرح شد، صحبت از فروش یک گردان سامانه اس 400 در میان بود. برای همین احتمال می‌رود که مسکو اصرار به افزایش حجم خرید داشته باشد. کارشناسان معتقدند که افزایش حجم خرید، احتمال کپی کردن سیستم روسی را پایین می‌آورد. "کنستانتین سیوکوا " کارشناس نظامی روس می گوید: «در هر صورت چین سری صادراتی این سامانه را خریداری کرده است، و عملکرد آن از سری مورد استفاده در روسیه پایین‌تر خواهد بود.
برخی از تجهیزاتی که روی سیستم‌های روسی تعبیه شده، در سری صادراتی وجود ندارند. قطعا سامانه‌های صادراتی به چین مجهز به موشک‌های برد متوسط و کوتاه خواهند بود و نمی‌توانند اهداف را در سطح افق و برد بلند منهدم کنند. در هر صورت اگر سامانه سری اس 400 به نیروهای مسلح چین وارد شود، آمریکا دیگر حرفی برای گفتن نخواهد داشت؛ زیرا در صورت پرتاب موشک به سوی چین، بهای گزافی را خواهد داد. با این اوصاف، وجود پدافند موشکی سری اس 400 در چین احتمال تصمیم گیری‌های پر خطر آمریکا و انجام عملیات هوایی علیه چین را به شدت پایین می‌آورد».
سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر
سامانه ضد موشکی اس 400
مجموعه‌های پدافند موشکی اس 400 یا تریومف (در طبقه بندی ناتو اس.ای-21) پیشرفته‌ترین تسلیحات پدافند موشکی روسی است که قادر به هدف قرار دادن هواپیماها تا شعاع 400 کیلومتر و موشک های تاکتیکی تا شعاع 60 کیلومتری است.
روس‌ها اخیرا اعلام کردند موشک‌هایی برای اس 400 ساخته که دارای برد دو برابر موشک‌های قبلی آن است. این سیستم‌های موشکی دارای رادار قوی است که قادر به شناسایی هر نوع شی پرنده تا شعاع 600 کیلومتری می‌باشد.

سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر

"ولادیمیر یوسیف" سیاست‌مدار روس معتقد است که پدافند موشکی سری اس 400 در نقاط مختلف چین مستقر می‌شوند و تمام منطقه را تحت پوشش قرار خواهند داد. وی در ادامه توضیح می دهد: « سامانه سری اس 400 کل قلمروی کشور را از زمین و هوا تحت پوشش قرار می دهد. توانایی رهیابی موشک های بالستیک دارای کلاهک در این سامانه نسبتا پایین است، اما برای رهیابی اهداف هوایی از امکانات بالایی برخوردار می باشد. بنابراین چین می تواند با اطمینان بیشتری درباره پوشش مناطق صنعتی مهم خود در بخش شرقی سرزمینش صحبت کند. در حال حاضر ظرفیت هوایی چین در بخش موشکی — هسته ای محدود است. به همین خاطر، وجود سامانه موشکی سری اس 400 برتری امریکا را در بخش ناوگان هوایی جبران می کند».
اس400 وارد می‌شود
سامانه زمین به هوای اس 400 نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط «مرکز طراحی الماس» (Almaz Central Design) طراحی شده و به عنوان سیستم ژیشرفته‌تر از خانواده پدافند هوایی اس 300 به‌شمار می‌رود. اس 400 در سامانه نام‌گذاری در ناتو با نام (SA-21) شناخته می‌شود. این سیستم قبلاً با نام اس 300پ‌.ام‌.یو-۳ (S-300PMU-3) شناخته می‌شد. این سامانه زمین به هوا قابلیت‌های سیستم‌های دیگر از سری اس 300 را به چالش می‌کشد و برد آن حداقل دو بار بیشتر از برد ام‌.آی‌.ام-۱۰۴پاتریوت (MIM-104 Patriot) است.
سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر
به گفته منابع روسی و دیگر کشورها، اس 400 قادر به تشخیص 100 هدف به طور هم‌زمان و درگیر شدن با 12 هدف به طور هم‌زمان از محدوده 400 کیلومتری است. این هدف‌ها می‌توانند از جمله انواع هواگرد، هواپیما، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک باشند. اس 400 با داشتن قابلیت 3 موشک مختلف، بسیار دوربرد ۴۰ان۶ (40N6)، دوربرد ۴۸ان۶ (48N6)، و موشک‌های با برد متوسط ۹ام۹۶ (​​9M96) قادر به پوشش کل عملکرد مورد نیاز است. هر یک از این موشک‌ها دارای قابلیت‌های متفاوت است.
توسعه سیستم اس 400 در پایان سال 1990 میلادی آغاز شد. این سیستم به طور رسمی توسط نیروی هوایی روسیه در ژانویه 1999 میلادی معرفی شد. در تاریخ 12 فوریه 1999 میلادی، اولین آزمایش در یار کاپوستین در آستراخان که موفقیت‌آمیز گزارش شده بود؛ انجام شد. با این نتیجه، سیستم اس 400 برای به کار گرفته شدن بوسیلهٔ ارتش روسیه در سال ۲۰۰۱ میلادی آماده می‌شد.
سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر
در نهایت این پروژه در فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی اعلام شد. در ماه آوریل همین سال، یک موشک بالیستیک با موفقیت در یک آزمایش ره‌گیری و هدف قرار گرفت.

یک گردان معمولی اس 400 از دست‌کم هشت سکوی پرتاب با 32 موشک و یک پست فرماندهی سیار تشکیل شده‌است. در تاریخ 6 اوت 2007 میلادی، اولین هنگ مجهز به اس 400 به خدمت فعال ارتش در در نزدیکی مسکو در آمد.


حضور اس 400 در سوریه

پس از هدف قرار گرفتن جنگنده روسیه توسط ترکیه، ارتش روسیه عملیات و اقدامات خود در سوریه و در مقابله با تروریست‌ها و همچنین حامیانشان را تشدید کرد که استقرار سامانه اس 400 در پایگاه هوایی "حمیمیم" از جمله این اقدامات بود. "ولادیمیر کوژین" دستیار پوتین در امور همکاری در زمینه فناوری نظامی اعلام کرده است سامانه‌های اس 400 اعزامی، به سوریه فروخته نشده و پس از اجرای ماموریت‌ها به روسیه بازگردانده خواهند شد.
سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر

گزارش از حمیدرضا قربانی

انتهای پیام/
تقریباً ۱۶٬۱۰۰ نتیجه(۰٫۷۶ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

تصاویر برای سامانه موشکی اس400 در راه پکنگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
5 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
5 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
نتیجه تصویری برای سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر
5 ساعت قبل
تصاویر بیشتر برای سامانه موشکی اس400 در راه پکن

سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر - باشگاه ...

www.yjc.ir › سیاسی › دفاعی امنیتی
سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر. چین از خریداران عمده تسلیحات روسی است و در دو دهه اخیر، میلیاردها دلار انواع تسلیحات از روسیه خریداری کرده است. چین عادت ...

سامانه موشکی 'اس400 ' در راه 'پکن' تصاویر | News File

newsfile.ir/.../سامانه+موشکی+%26%23039%3Bاس400+%26%23039%3B...
سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" تصاویر روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله موفق هستند.... باشگاه خبرنگاران - 4 دقیقه پیش; آمریکا 8 شخص حقیقی و حقوقی ...

سیاسی:سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر | مجله ...

kahlek.ir/index.php/news837475
۴ ساعت پیش - روسیه چین حال کردن معامله هستند. گزارش دفاعی گروه باشگاه جوان؛ و در نهایی یک بسیار هستند. معامله خرید فروش موشکی 400 تری "ولادیمیر دستیار ...

سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر

newstatic.ir/news/content/165860248/سامانه-موشکی-
سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر. روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله موفق هستند. تاریخ انتشار : 1395/1/6 06:01:00. برای مشاهده متن خبر کلیک ...

سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" تصاویر - روتوس

www.rotos.ir/سامانه-موشکی-اس400-در-راه-پکن-تصاویر/
۶ ساعت پیش - سامانه موشکی 'اس۴۰۰ ' در راه 'پکن' تصاویر باشگاه خبرنگاران-۱ دقیقه پیش… خبرپو – ۴۶ ثانیه پیش; گپی دوستانه با "کوبیاک" ستاره ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن | پایگاه خبری تحلیلی مطلع ...

matlaelfajr.ir/news/101328/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... وی افزود:هر چند که پکن مبلغ پیش پرداخت را به روسیه پرداخت کرده است، این قرار داد درحال طی کردن مراحلی رسمی است ... کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه ...

www.parsnews.com/.../350339-سامانه-اس-روسیه-در-راه-پکن-پیشرفته-...
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - فان گاه

fungah.ir/news/93784
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. باشگاه ... بر اساس قرارداد تسلیحاتی روسیه و چین، مسکو شش مجموعه تسلیحات اس 400 به ارزش سه میلیارد دلار به پکن تحویل می دهد. ... تصاویر بازی نشان شجاعت3.

پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین

tgig.ir › بین‌الملل
سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین · 0 دیدگاه ... تحویل سامانه اس ۳۰۰ · درد و رنج پناهجویان در مرز مقدونیه – یونان+ تصاویر.

peetaah : سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - peetaah

peetaah.me › اخبار
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. باشگاه ... peetaah : سامانه اس 400 روسیه در راه پکن ... تصویر امنیتی را وارد کنید: ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=+%09%09سامانه+اس+400+روسیه+در+راه+پکن...
سامانه اس 400 روسیه در راه پکن ... مشاور رییس جمهوری روسيه گفت؛ روسيه سامانه دفاع موشکی اس 300 را به ایران .... تصاویر رونمایی از سامانه نمایش درخواستی (VOD).

سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر - ایرونی ironi ...

www.ironi.in/سامانه-موشکی-اس400-در-راه-پکن-تصاویر/
سامانه موشکی "اس۴۰۰ " در راه "پکن" + تصاویر. ۱۳۹۵-۰۱-۰۶. روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله موفق هستند. Source: yjc. روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باشگاه خبرنگاران جوان: چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی چمزوف -رییس شرکت ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - دانلود

irctr.ir/news/145770420100000
سامانه اس 400 روسیه در راه پکن اس 400،روسیه،پکن*** ... زنان نظامی در ارتش روسیه /تصاویر زنان سلاح به دست روسیه زنان,زنان نظامی در روسیه,تصاویر زنان نظامی .... باشگاه خبرنگاران جوان: چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

سامانه موشکی "اس۴۰۰ " در راه "پکن" + تصاویر - چیتوا

www.chitva.com/news/details/.../سامانه-موشکی-اس-در-راه-پکن-تصاویر
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله بسیار موفق هستند. این معامله شامل خرید و فروش سامانه ...

سامانه موشکی اس400 در راه پکن تصاویر - پارس تلکس

parstelex.ir/site/news/show/1432683
۴ ساعت پیش - جستجو گر هوشمند اخبار در سایتهای خبری,اخبار سیاسی,اخبار علمی,اخبار فرهنگی,اخبار اجتماعی,اخبار هنری,اخبار مذهبی,اخبار شیعه - روسیه و چین در ...

سامانه موشکی “اس400 ” در راه “پکن” + تصاویر | دانلود فیلم ...

neextfilm.ir/400-17/
سامانه موشکی “اس۴۰۰ ” در راهپکن” + تصاویر. روسیه و چین در حال نهایی کردن یک معامله موفق هستند. برچسب مخصوص برای فید ها ۱۳۹۵-۰۱-۰۶. info@yjc.ir ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن | اولین ها

news.avalinha.com/post/491224.html
چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... ابرخودروی الکتریکی مرسدس +تصاویر · 10 مرگی که در تاریخ سینما به یاد می ماند · دانلود آهنگ ... و چین، مسکو شش مجموعه تسلیحات اس 400 به ارزش سه میلیارد دلار به پکن تحویل می دهد.

خدمت - سامانه اس 400 روسیه در راه پکن

khedmat.ir/vdchzknk.23nvwdftt2.html
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

سامانه موشکی "اس۴۰۰ " در راه "پکن" + تصاویر - سایت خبری ...

nikgo.ir › سیاست › دفاعی امنیتی
۵ ساعت پیش - سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر. سال ۲۰۱۲ میلادی وقتی برای اولین بار احتمال انعقاد قرارداد با چین مطرح شد، صحبت از فروش یک گردان ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن

https://www.webgardha.com/470467/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامانه اس 400 روسیه در راه پکن چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - موبنا

www.mobna.com/240460/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن.html
سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن. ۱۴:۴۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲. چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. به گزارش خبرگزاری ایتارتاس، سرگئی چمزوف ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن | بیگ فان

bigfun.smu.ir › سرگرمی
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه / سرگرمی / سامانه اس 400 روسیه در راه پکن ... باشگاه خبرنگاران جوان: چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... تزیینات داخلی , تشریفات و موسسه پذیرایی , تصاویر دلخراش از انفجار در اسلامشهر (18+) ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه ...

yjc.webl0g.ir/2016/.../سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن-پیشرفته-تری/
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 ر. ... سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار ... آیا “حشد الشعبی” در عملیات “آزادسازی موصل” شرکت می‌کند/”کاخ سفید” در اندیشه “تجزیه عراق” + تصاویر از رایزنی ...

سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر - اسکریپت

script.designr.ir/2016/03/25/400-17/
۳ ساعت پیش - سامانه موشکی “اس۴۰۰ ” در راهپکن” + تصاویر ... مسجدالحرام و نخستین ایرانیِ داعشی تا سفر سردار سلیمانی به مسکو و رقص در مراسم قرآنی+تصاویر ...

سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر | آذر نیوز آنلاین

www.azarnewsonline.com › باشگاه خبرنگاران › سیاسی
۵ ساعت پیش - شما اینجا هستید: آذر نیوز آنلاین. » باشگاه خبرنگاران. » سیاسی. » سامانه موشکی اس400 در راه پکن + تصاویر · سامانه موشکی اس400 در راه پکن + ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن | جستجو | - - دانلود

ag1.ir/archive/سامانه+اس+400+روسیه+در+راه+پکن.html
آیا ایران سامانه موشکی "اس 400" می خرد؟ + تصاویر. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ چند ماهی است که گمانه زنی هایی درباره خرید ...

سامانه موشکی “اس400 ” در راه “پکن” + تصاویر | سایت ...

funkade.in/400-17/
۶ ساعت پیش - براي مشاهده توضيحات و تصاوير بيشتر اين محصول اينجا را کليک کنيد ... روش خريد: براي خريد ... سامانه موشکی “اس۴۰۰ ” در راهپکن” + تصاویر ...

پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین - فصلنامه ...

www.samarkandmagazine.ir/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن-پیشرفت...
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

سرویس سیاسی - سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - خبر بخون

khabarbekhon.ir/fa/news/27855/سامانه_اس_400_روسیه_در_راه_پکن
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. باشگاه خبرنگاران جوان: چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

جوان تایمز: خانه

javantimes.ir/
سامانه موشکیاس400 ” در راهپکن” + تصاویر. روسیه و چین در حال نهایی کردن یک .... تصاویری از دیدار نوروزی آیت الله هاشمی و روحانی در کیش. حجت‌الاسلام حسن روحانی ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه ...

news.agaah.ir/news/index/?id=95121
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... بعد از مرگ، درخت شوید/ تابوت ارگانیک +تصویر · راهنمای خرید کیف لپ تاپ. سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین.

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن | پگاه آنلاین - آخرین اخبار ...

politic.pegahonline.ir/news/.../سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن/
سامانه اس 400 روسیه در راه پکنچین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... تصاویری زیبا و حیرت انگیز از پرواز طاووسها. طاووسی که با داشتن ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن :: برترینها - پژواک

pajvak.com/main/article/view/594617/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن
سامانه اس 400 روسیه در راه پکن. ... عضویت در مجله اینترنتی صفحه اصلی سامانه پیامک 3000191935 کلیه حقوق این سایت برای موسسه پژواک محفوظ می باشد .

سامانه S400 روسیه

sahar.zibarou.site/سامانه+S400+روسیه/
اس-۴۰۰ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد اس-۳۰۰ (سامانه موشکی) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سامانه دفاعی S۴۰۰ ... ایران موشک‌های S300 و S400 را تحویل می‌گیرد سامانه اس 400 روسیه در راه پکن :: برترینها ... آمریکایی را به تصویر کشیده که ممکن است هدف این سامانه .

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - مهاجرپلاس

www.news.mohajerplus.com/.../383965_سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پک...
باشگاه خبرنگاران جوان: چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... سیاست در هفته گذشته به روایت تصویر/از هم نشینی آیات مصباح و جنتی و ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه ...

newsfootball.ir/.../سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن-پیشرفته-ترین-سا...
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین .... چمزوف خاطرنشان کرد: تحویل سامانه های پدافند هوایی اس-400 به چین از سه ماهه نخست سال 2017 آغاز می .... خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا +تصاویر.

دیوار نیوز - آرزوی بازیگر طنز برای سینما

www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=آرزوی-بازیگر-طنز-برای...nw...
سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر. دیروز به وقت تهران ... شیطان پشت پرده انیمیشن‌های والت دیزنی با کودکان‌مان چه می‌کند؟ +تصاویر. دیروز به وقت تهران ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - قیمت طلا

cofferoz.ir/posts/more/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن
سامانه اس 400 روسیه در راه پکن اس 400،روسیه،پکن. ... جنجال انتشار برهنگی ۱۰ کوهنورد /تصاویر .... چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

همراهی فرزند شجریان با پدرش +عکس

srchstar3.ir/news/1458839360urb8t
... شگفت‌انگیز گربه با جوجه‌ اردک‌+تصاویر · سامانه موشکی -اس400 - در راه -پکن- + ... به خیابان سی‌تیر نروید + تصاویر · غار -زینه‌گان-، آریزونای ایران +تصاویر ...

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه ...

vazeh.com/.../سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن-پیشرفته-ترین-سامانه-...
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین-به ... پوشش بازیگران مشهور زن در کاخ جشنواره فیلم فجر امسال+تصاویر ... چمزوف خاطرنشان کرد: تحویل سامانه های پدافند هوایی اس-400 به چین از سه ماهه ...

این پیرمرد 65 ساله رکورد جهانی را تغییر داد+عکس

topwb3.ir/news/1458850766dksox
... سنندج از فراز قله سرسبز آبیدر + تصاویر · سامانه موشکی -اس400 - در راه -پکن- + ... حسن استعاره و تصویر سازی(4) · دانلود آهنگ جدید حسین تهی بنام با مرام · آغاز با ...

عطا محمدنور: سکوت ما را ترس مپندارید - شما و خبر

www.shomaokhabar.com/.../عطا-محمدنور-سکوت-ما-را-ترس-مپندارید
... تظاهرات و گردهمایی‌ها نسبت به پائین کردن تصاویر جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری در بلخ و میمنه جریان داشته و ... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر.

سامانه اس 400 روسیه در راه پکن - باتوته

batoote.ir/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن/
چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن. چین سامانه دفاع موشکی اس ... + تصاویر · آجیل درمانی ، کدام مغز کدام درد؟

چالش های فراروی عبور از بحران یمن-باشگاه خبرنگاران|لاودان

lavdan.ir/l.php?u=چالش-های-فراروی-عبور-از-بحران-یمن...
یمن خیزش انقلابی کرد و عربستان هم خیزشی از جنس موشک به راه انداخت. به گزارش خبرنگار .... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر · رییس جمهور یازدهم ...

شيخ نمر در لحظات پاياني عمرش چه گفت

ansi.rozblog.com/post/238
برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک ... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" تصاویر - روتوس

سامانه های موشکی روسیه - ایران 2016

i2016.ir/سامانه-های-موشکی-روسیه/
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصمیم اخیر روسیه مبنی بر استقرار سامانه های موشکی اس 400 در نواحی غربی این کشور خبری. بیشتر. ... سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین به گزارش ... رادار در سمت راست تصویر قرار دارد. این مقاله به تلاش ایران برای خرید ۵ سامانه دفاع هوایی اس-۳۰۰ از روسیه می‌پردازد.

عکس یادگاری با موشک ایرانی که دنیا را لرزاند - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/picnews/1457604720423853
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرحته نهایی رزمایش موشکی سپاه انقلاب اسلامی با شلیک دو فروند موشک ... سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در ...

سامانه S400 روسیه

avayemelal.ir/سامانه+S400+روسیه
اس-۴۰۰ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد روسیه، سامانه S400 خود را از سوریه خارج نمی کند | … اس-۳۰۰ (سامانه موشکی) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد سامانه اس 400 روسیه در راه پکن ...

استقرار رزم‌ناو "مسکوا" و سامانه موشکی "اس 400" در سوریه

https://shariyan.com/article.asp?id=42099
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر/ آلودگی شدید هوا در پکن ... تلاقی حضور رزمناو "مسکوا" و سامانه موشکی "اس 400" در سوریه قابل تامل است. .... وی ادامه داد راه های دیگری نیز برای حفاظت از جت های خود داریم از جمله اسکورت جنگنده ها یا ابزارهای فنی نیز وجود دارد؛ علت ...

تولد بچه گوریل با موهای فرفری +تصاویر - صفحه اصلی

allworld3.ir/news/1458769126a2mhq
سامانه موشکی -اس400 - در راه -پکن- + تصاویر · مدل و هنر پیشه معروف فیلیپین با کدام ... رکورد جهانی را تغییر داد- دوستی شگفت‌انگیز گربه با جوجه‌ اردک‌+تصاویر ...

آرشیو - خبرگرام

khabargram.com/blog/archive
۵ ساعت پیش - تصاویری از جشن یک صدمین بازی سید جلال حسینی برای تیم ملی ..... را از سنگرش بیرون کشید · سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر ...

سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی ...

hizendegi.ir/سامانه-اس-400-روسیه-در-راه-پکن-پیشرفته-تری/
درد و رنج پناهجویان در مرز مقدونیه – یونان+ تصاویر ... سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین. مجموعه :اخبار ... چمزوف خاطرنشان کرد: تحویل سامانه های پدافند هوایی اس-۴۰۰ به چین از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ آغاز می شود. ... بین الملل, پدافند هوایی چین, چین, روسیه, سامانه اس 400, سرگئی چمزوف · ads ...

استقرار «رزم ناو مسکوا» و سامانه موشکی «اس 400» در سوریه + ...

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20151221416193174.html
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوریه،روسیه،اس400،جنگنده روسی،سامانه موشکی,[categoriy] .... وی ادامه داد راه های دیگری نیز برای حفاظت از جت های خود داریم از جمله .... خلق چین در پکن و در نشستی با حضور فرماندهان ارشد کمیسیون مرکزی نظامی چین .... گالری تصاویر.

روسیه: اس-400 و تجهیزات پیشرفته در سوریه می‌ماند - رسانه ی ...

rasanetv.ir/page-802647.html
دفاع موشکی اس 400 در سوریه در سوریه می ماند روسیه در راه پکن/ پیشرفته اس-400 و ... اولین تصاویر ویدئویی از استقرار سامانه موشکی اس 400 روسیه در استان لاذقیه ...

ایرنا - روسیه سامانه دفاع موشکی اس-400 به چین می فروشد

www.irna.ir/fa/.../روسیه_سامانه_دفاع_موشکی_اس-400_به_چین_می_فرو...
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روسیه سامانه دفاع موشکی اس-400 به چین می فروشد ... توجه به معادلات جهانی و روابط راهبردی میان مسکو و پکن چاره ای جز سکوت در این زمینه ندارند. ... گالری تصاویر ... آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور /بارش برف در 10 استان ...

ادعای عجیب دیلی‌میل: آیا معشوقه پوتین می‌تواند ناجی ورزش ...

yjcphotos.ir/.../ادعای-عجیب-دیلی‌میل-آیا-معشوقه-پوتین-می‌تواند-ناجی-ور...
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - + تصاویر ... مسکو: آزمایش موشکی تهران ارتباطی با برجام ندارد · سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین.

نیوزام | جستجوگر هوشمند خبر

www.newsum.ir/
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت شمالغرب و غرب کشور از روز شنبه خبر .... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر .

چالش‌های فراروی عبور از بحران یمن

barmannews.ir/?p=178027
یمن خیزش انقلابی کرد و عربستان هم خیزشی از جنس موشک به راه انداخت. به گزارش خبرنگار .... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر · رییس جمهور یازدهم ...

Bourse News

www.boursenews.ir/
برترین تصاویر جهان .... برف و باران در راه شمال ایران .... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر · عملکرد قابل قبول دولت یازدهم در تحقق سیاست های اقتصاد ...

اخبار و تحلیل - توسعه سرمایه دنیا

tsd-broker.com/news
دمای هوا تا فردا ۷ درجه افزایش می‌یابد/ ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه. سازمان هواشناسی برای ... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر. ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ ۱۰:۴۲.

برچسب ها - اس 400 - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/tag/1/اس%20400
این کشور از سوریه سامانه موشکی اس 400 همچنان در... سرگئی ایوانوف" ... همه چیز درباره دو پایگاه مهم روسها در سوریه+تصاویر. سامانه های .... برای پکن است زیرا با این خرید نیروی هوایی چین... چین است .... عکس/ بنر خلاقانه پلیس راه با حضور نقی معمولی.

تحویل سامانه اس-۴۰۰ روسیه به چین در کمتر از دو سال

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940826001638
۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رسانه‌ها از امکان دریافت سامانه اس-۴۰۰ روسیه از سوی ارتش چین ظرف مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده خبر می‌دهند. ... به نوشته مجله خبری «دیپلمات» ژاپن، سامانه پدافند موشکی «اس-400 ... ارزش این قرارداد میان مسکو و پکن حدود 3 میلیارد دلار برآورد شده است. ... بین الملل; فرهنگی; دیدگاه; حماسه و مقاومت; فضای مجازی; صوت و تصویر.

توان قدرت نظامی ایران چقدر است ؟ (+عکس) - تالاب

www.talab.ir/news/different/what-is-military-power-picture.html
رسانه‌های ایرانی با انتشار این خبر، تصاویری از موشک‌های ویژه سامانه باور را نشان ... جنگ برای رقابت نفوذ است و پکن می‌داند که این درگیری نمی‌تواند به حمله و اشغال چین ... تنها راه استفاده از تجهیزات در این شرایط استفاده از سامانه‌های لیزری یا دوربینی .... و 2 بود که سامانه دوم بیشتر شبیه به رادار نیبو روسیه بود که در سامانه‌های اس 400 ...

RFI - خرید موشک اس-300 : ایران نه مایل و نه قادر به شکایت از ...

www1.rfi.fr/actufa/articles/119/article_9603.asp
۴ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - موشکهای نوع اس-300 سامانه ای است برای دفاع هوایی و متعلق به دهه هفتاد میلادی. ... روسها این گزارش را که خرید موشک اس- 400 از جانب عربستان بمنظور جبران زیان .... تر خواهد ساخت "، لزوما نشانه ادامه ایستادگی پکن در راه تصویب قطعنامه تازه تنبیهی ... بیانیه موسوی، با عبور از مسائل مربوط به انتخابات ماه خرداد، تصویر ...

جام نیوز :: JamNews - نخستین کشوری که از روسیه اس‌400 ...

www.jamnews.ir/detail/News/645050
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر/ نیروهای تازه نفس در راه حلب ... چمزوف خاطرنشان کرد: تحویل سامانه های پدافند هوایی اس-400 به چین از سه ماهه نخست سال ... بر اساس قرارداد تسلیحاتی روسیه و چین، مسکو شش مجموعه تسلیحات اس 400 به ارزش سه میلیارد دلار به پکن تحویل می دهد. مجموعه های پدافند موشکی اس 400 یا تریومف (در طبقه بندی ناتو اس.

تلاش هند برای به‌دست آوردن نسل جدید سیستم موشک‌های اس-۴۰۰ ...

www.tasnimnews.com/.../تلاش-هند-برای-به-دست-آوردن-نسل-جدید-سیس...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پروژه خریداری سیستم موشک‌های ضد هوایی روسیه توسط هند در حال حاضر در مراحل ... پنجمین تمرین مشترک نظامی هند و چین در پکن برگزار می‌شود.

نظم نوین جهانی به روسیه و چین وابسته است، نه امریکا

ir.sputniknews.com/opinion/20151227/1066562.html
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایالات متحده امریکا همکاری های مسکو و پکن را از نظر امنیتی به عنوان ... برخی از سامانه هایی که روسیه به چین می دهد برای تکمیل سیستم محدود ... قرارداد فروش سامانه های موشکی برد بلند اس-400 به مرحله نهایی برسانند. .... وزارت خارجه آمریکا: بر سر راه کار بانک های خارجی با ایران قرار نمی گیریم ... وارد کردن کد از تصویر.

جنگنده ای که آرزوی دیرینه چین را محقق می سازد+عکس - جنوب ...

www.jonoubnews.ir/viewnews.aspx?id=175763
پکن همچنین با ژاپن و تایوان بر سر جزایری که در دریای شرقی قرار گرفته مناقشه دارد. ... معکوس» و «کپی سازی» این تسهیلات می دانند که پس از موفقیت در این راه، آنها را ... سامانه موشکی پیشرفته اس - 400 را بر اساس قرارداد امضا شده، به چین تحویل دهد.

چین قرارداد خرید موشک اس 400 از روسیه را نهایی کرد

dari.irib.ir/.../109181-چین-قرارداد-خرید-موشک-اس-400-از-روسیه-را-نهایی...
... این کشور قرارداد خرید سامانه پیشرفته موشکی اس 400 با روسیه را نهایی کردند. ... در این زمینه افزایش یابد و فن آوری های نوین موشکی در اختیار پکن قرار گیرد.

صحبت از سپر دفاع موشکی معنا ندارد آقایان - دیپلماسی ایرانی

www.irdiplomacy.ir/.../+صحبت+از+سپر+دفاع+موشکی+معنا+ندارد+آقایا...
۱۶ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این در حالی است که امریکا پایگاه سامانه های موشکی خود را در چارچوب شبکه ... آوریل میان روسیه و ایالات متحده آغاز شده اما تا کنون راه به جایی نبرده است. ... این همه در حالی است که وزارت دفاع روسیه موشک های اس – 400 را نیز تحویل گرفته است. ... و از منازعات موجود میان پکن و توکیو از یک سو و پکن و واشنگتن از سوی دیگر ...

آغاز عملیات طراحی و اجرای پارک جامع هرندی - اخبار - قالب وبلاگ

www.khabar.pichak.net/.../آغاز_عملیات_طراحی_و_اجرای_پارک_جامع_هرند...
موانع تحویل موشک اس -300 به ایران · سامانه اس 400 روسیه در راه پکن · چرا"سرمربی پرسپولیس" بیش از حد خوشحال بود؟ تا خبر خوش آقای سرپرست برای شاگردان ...

چین سومین صادرکننده تسلیحات نظامی - میلیتاری نیوز

www.militarynews.ir/post/.../چین-سومین-صادرکننده-تسلیحات-نظامی.ht...
پکن همچنین مهم ترین تامین کننده تسلیحات نظامی ۱۸ کشور آفریقایی است. ... بهترین ماشین های ضد گلوله+تصویر ... 5 تهدید راه بردی ایران برای عربستان · معرفی جنگده ی سوئدی Saab35 Draken · حقوق بشر یا حقوق لجن ... «اس‌ــ۳۰۰» ایرانی تا پایان امسال آزمایش می‌شود · چین و هند مقصد بعدی سامانه دفاع موشکی اس 400 · جنگنده های ...

روسیه سامانه دفاع موشکی اس-400 به چین می فروشد | پایگاه ...

news.bonyad.org › سایر اخبار
۱۱ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - صفحه اصلی سایر اخبار روسیه سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ به چین می .... تصاویری از اقامتگاه قدیمی مائو تسه دونگ رهبر پیشین چین ... پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فن یون -8 چین · راه اندازی سرکنسولگری چین در اربیل عراق · تصاویری از اقامتگاه ... شی جین پینگ · انتشار حقوق متوسط پکن، کمی بالاتر از حقوق متوسط ...

ایران خبر - چرا خرید سوخو-35 برای چین اینقدر ضروری است؟

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/.../چرا-خرید-سوخو-35-چین-اینقدر-ضرور...
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راه های جلوگیری از چاقی کودکان در نوروز را بدانید ... خرید 24 جنگنده نوین سوخو-35 روسی از سوی چین یک امر ضروری برای پکن است. ... حدود یک سال پیش بود که یک قرارداد برای خرید 4 گردان سامانه دفاع موشکی اس-400 به ارزش 1.9 میلیارد دلار بین طرفین امضا شد. ... تصاویر/ نگاهی بر حال و هوای این روزها در میدان تجریش.

نسل جدید سامانه موشکی - wedlock

wedlock.hostik.ir/نسل-جدید-سامانه-موشکی.html
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نسل جدید سامانه موشکی,دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس 400 روسیه, ... سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در ...

سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن - بروزها

www.berozha.com › اخبار لحظه به لحظه
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه > اخبار لحظه به لحظه > سامانه اس ۴۰۰ روسیه در راه پکن ... چین سامانه دفاع موشکی اس ۴۰۰ را از روسیه تحویل خواهد گرفت. ... تصویر امنیتی *.

چاپارک , جامع ترین خبرخوان فارسی

chaparak.ir/
... سامانه موشکی "اس400 " در راه "پکن" + تصاویر باشگاه خبرنگاران · سوگند به قلم! ... 16 تیم راه یافته به جام ملت های آسیا/ کدام 4 تیم با جام جهانی خداحافظی می کنند؟

پکن: اجازه جدایی تایوان از چین را نمی‌دهیم | پایگاه اطلاع رسانی ...

www.rajanews.com/news/.../پکن-اجازه-جدایی-تایوان-از-چین-را-نمی‌دهیم
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس جمهور چین تاکید کرد، هرگز اجازه تکرار تراژدی پیشین برای جدایی تایوان از چین را نمی‌دهد.

آيا ايران واقعاً توان ايستادگي مقابل حملات نطامي آمريکا را دارد ...

irartesh.ir/Forum/Post/3548
۸ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رسانه‌هاي ايراني با انتشار اين خبر، تصاويري از موشک‌هاي ويژه سامانه باور را ... البته خشن در درياي جنوب را دارد، اما اين جنگ براي رقابت نفوذ است و پکن مي‌داند که اين ... تنها راه استفاده از تجهيزات در اين شرايط استفاده از سامانه‌هاي ليزري يا .... بود که سامانه دوم بيشتر شبيه به رادار نيبو روسيه بود که در سامانه‌هاي اس 400 ...

بسته خبري چهارشنبه 18 آذر94 >>> از استقرار سامانه موشکی ...

www.boursenegar.ir/.../بسته-خبري-چهارشنبه-18-آذر94-از-استقرار-ساما...
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از استقرار سامانه موشکی «اس 400» در قطب شمال تا رونمایی از جدیدترین و ... اقدامی که چالشی نظامی هم برای واشنگتن و هم پکن محسوب می‌شود. .... میان پرواز A320 را در منطقه تیانجین در شمال شرقی چین راه اندازی کرد، اما مسئولان این ...

اخبار پارسیک - میزبانی آسیاچلنج در سالن 12 هزارنفری آزادی

news.parseek.com/Url/?id=12168444
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقایق عجیب درباره فرمانروایان تاریخ+تصاویر ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ ۰۸:۲۰; برای ... سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در ...

پیچک نیوز اخبار روز خبرگزاری

search.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5raGFiYXIucGljaGFrLm5ldC8=...
عربستان، «ایران» و «حزب الله» را متهم کرد راه آهن به تیمی باخت که به همه باخته ... درباره آزمایش موشکی ایران حرف آخر روسیه در مورد تحویل سامانه اس-300 تظاهرات ... + عکس یک تست شخصیت شناسی بسیار ساده و جالب ترافیک روان در جاده های کشور تصویر ... سامانه اس 400 روسیه در راه پکن تگرگ، گلهای نوشکفته نارنگی سیاهو را پرپر ...

ناشناخته‌ترین یگان موشکی جهان را بهتر بشناسید - دانلود ...

iranwararmy.mihanblog.com/post/2115
۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سامانه تاد سامانه بوک ام1 سام 2و3 توپ اورلیکن سامانه راپیر ... تصاویر نظامی (154) ... مرکز فرماندهی سپاه دوم توپخانه در شمال شهر پکن قرار دارد. ... چیدمان کلی یگان های موشکی چین که با علامتهای قرمز مشخص شده است ... منابع مختلف اطلاعاتی معتقد هستند که چین از راه های مختلف توانسته است چندین فروند موشک کروز ...

هند درصدد خرید سامانه پدافند موشکی اس-400 | ایران نیدز ...

www.iranneeds.com/.../هند-درصدد-خرید-سامانه-پدافند-موشکی-اس-400-.a...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طراحی و راه اندازی سالن شهربازی ... از فروش تسلیحات پدافند موشکی روسی اس-400 به چین خبر داد و گفت: پکن چندین مجموعه سلاح‌های پدافند موشکی اس-400 از روسیه خریداری کرد. ... مجموعه‌های پدافند موشکی اس-400 یا تریومف (در طبقه بندی ناتو اس.ای-21) ... لطفا عبارت درج شده در تصویر بالا را در کادر زیر بنویسید.

نخستین کشوری که از روسیه اس‌400 می‌خرد | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/40498
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوامل اصلی مرگ در راه‌ها در سال 95 · نخستین زلزله‌های سال 95 در ایران · کشف آدم فضایی های مرده+تصاویر ... چین نخستین کشوری است که مجموعه‌های پدافند موشکی پیشرفته ... مجموعه تسلیحات اس ۴۰۰ به ارزش سه میلیارد دلار به پکن تحویل می‌دهد. ... کرده که موشک‌هایی برای سامانه اس ۴۰۰ ساخته که دو برابر موشک‌های قبلی آن ...

استقرار «رزم‌ناو مسکوا» سامانه موشکی «اس 400» در سوریه عکس

inagroup.ir/.../استقرار+«رزم‌ناو+مسکوا»+و+سامانه+موشکی+«اس+400»+د...
استقرار «رزم‌ناو مسکوا» و سامانه موشکی «اس 400» در سوریه +عکس ... است از: سیستم شكار مین كنترل از راه دور AN/WD-1 ، مجموعه دستگاه سونار ردیابی مین از نوع ..... اخیرا در گزارشی نوشت: با تصمیم پکن در زمینه توسعه موشک‌های موسوم به «قاتل ناوهای ...

سامانه ثبت نام تک کارت فرهنگیان

timnews.in/search/?...سامانه%20ثبت%20نام%20تک%20کارت%20فرهن...
مشاور رییس جمهوری روسیه اعلام کرد روسیه سامانه دفاع موشکی اس 300 را به ایران تحویل خواهد داد. ... مذاکرات رسمی با کره جنوبی را در خصوص راه اندازی این سامانه های دفاع موشکی آغاز ... کرد که یگان پدافند موشکی مجهز به سامانه‌های موشکی مدرن "اس 400" ماموریت رزمی خود را در .... هشدار پکن در مورد استقرار سامانه موشکی آمریکا در شبه جزیره کره.

راه روسیه - مراسمات

traditional.funon.ir/راه-روسیه.html
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصوير زير سبزه از بذر گندم مي باشد. روش کاشت ... سامانه اس 400 روسیه در راه پکن ... چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت.

آبان ۱۳۹۴ - گاهنامه هنر و مبارزه/گزارشات نظامی

gahnezami.blogfa.com/1394/08
اس 400 تریومف (کد ناتو : SA-21 Growler) سامانۀ موشک زمین هوای دوربرد و میان برد است که .... مسکو و پکن برای تحویل شکاری های روسی سوخو 35 قرارداد امضا کردند. ... بمب توسط شکاری F-15E پرتاب شد و سیستم هدایت از راه دور به شکل عادی عمل کرد. ... هنوز اطلاعات بیشتری دربارۀ این تانک منتشر نشده، ولی از تصاویر می توانیم حدس ...

سامانه اس 400 روسها درسوریه باقی می ماند

www.shahrahnews.ir/اخبار-روز/487460
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامانه اس 400 روسها درسوریه باقی می ماند. روسیه اعلام کرد که با وجود خروج بخشی از نیروهای این کشور از سوریه، سامانه موشکی اس 400 همچنان در آن ...

اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین | بیست و هفت خبر و مقاله در ...

irbccn.com/بیست-و-هفت-خبر-و-مقاله-در-مورد-چین-در-جرا-9/
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چین مبلغ پیش پرداخت قرارداد اس-400 را به روسیه پرداخت کرد .... بخش راه آهن این کشور روز پنجشنبه در حاشیه دوازدهمین اجلاس کنگره در پکن به خبرنگاران اعلام کرد. ..... وزیر خارجه چین گفت استقرار سامانه دفاع موشکی آمریکا در کره جنوبی در ..... کارگروه ها و زیرگروه ها · مجموعه تصاویر · معرفی ارگان‌های اقتصادی چین ...

صدها چینی در راه پیوستن به داعش - العالم

fa.alalam.ir/news/1668618
۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی تاکید کرد که کوالالامپور و پکن به طور جدی متعهد به مهار این تهدید امنیتی به شیوه ای جامع هستند. ... پوتین: اس 400 در سوریه می‌ماند ... روسیه سامانه "کور" کنندۀ موشک را به مصر می‌دهد ... تصاویر؛ ساحـل شیـشه‌ای شگفت‌انگیـز.

زلزله ' مورموری' در استان ایلام را لرزاند

sadkhabar.ir/fa/news/24474/زلزله-مورموری-در-استان-ایلام-را-لرزاند
موج سرما در راه است/کاهش دما و بارش برف و باران در کشور ... استقرار رزم‌ناو "مسکوا" و سامانه موشکی "اس 400" در سوریه + تصاویر و مشخصات ... نفس پکن بند آمد .

پکن - پرتال تفریحی سرگرمی شادناک

shadnak.com/tags/1145/پکن
سامانه اس 400 روسیه در راه پکن. چین سامانه دفاع موشکی اس 400 را از روسیه تحویل خواهد گرفت. حوادث. خودکشی جوان 30 ساله در پاساژ +عکس · مرگ دردناک کارگر افغان در ...

الف - آیا روسیه اقدام اخیر ترکیه را تلافی خواهد کرد؟

alef.ir/vdcdnx0sxyt0fn6.2a2y.html?312992
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... جهان اسلام در مبارزه با تروریسم، راه همراهی و خدمت به منافع غرب را برگزیده و یا حتی عربستان که حکام سرسپرده، قدرت‌طلب و ..... شرق جدید یعنی مسکو همراه با ظهور و حضور چهرۀ جدیدی بنام ایران و سپس با همراهی بعدی پکن ؛ ... 7- اسقرار سامانه موشکی اس 400 در نزدیکی مرز ترکیه .... تصاویر/ سفر تاریخی اوباما به کوبا ...

خبر نورآباد-پایگاه خبری ممسنی و رستم noorabad.com ...

noorabad.com/fa/rssreader/news?sec_id=45&id=1757718
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یو اس ای تودی: اعتراض به آزمایش موشکی ایران بی مورد است. کد خبر: ۵۵۳۳۸۳۰ ... از توطئه تهران برای از بین بردن سد نیویورک تا وعده‌های سرخرمن مسکو برای تحویل سامانه اس 300 ... درد و رنج پناهجویان در مرز مقدونیه – یونان+ تصاویر ... سامانه اس 400 روسیه در راه پکن/ پیشرفته ترین سامانه موشکی جهان در اختیار چین.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو