loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 640 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!

با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت فرصت محسوب می شوند یا تهدید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خیابان های شهر مدت هاست که میزبان خودروهای داخلی و برندهای معروف جهان است البته درکنار این تولیدات، نو رسیده هایی هم دیده می شود که توانسته‌اند بخش قابل توجهی از بازار خودرو کشور را به دست بگیرند و با عرضه محصولاتی مشتری پسند ، متقاضیان داخلی را به سمت خود جذب کنند.

گسترده شدن حضور خودروهای چینی در بازار کشور و عرضه محصولات نسبتا ارزان موجب شده تا تولید کنندگان داخلی که پیش از این رقیبی برای خود و محصولاتشان در بازار به واسطه دیوارهای تعرفه ای نمی دیدند کمی دچار تامل شوند.

چشم بادامی ها که برای بازار مصرف ایران از زمان تحریم ها همه جوره نقشه کشیده بودند حاضر نیستند از درآمد هنگفت این بازار چشم بپوشند و در این مسیر هم دست به هر اقدامی می زنند.

اما خودروسازان چینی برای داخلی ها حکم رقیب را داشته یا صنعت خودروسازی به واسطه حمایت های دریافتی برای خودش رقیبی در جهان نی بیند؟

ساسان قربانی عضو شورای سیاست گذاری خودرو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مقطعی که محدودیت های بین المللی وجود داشت چاره ای جز این نبود که همکاری های صنعت خودروسازی در بازار چین متمرکز شود و چینی ها فرصت حضور در بازار ایران را پیدا کردند ولی به طور قطع با رفع این محدودیت ها شرکت های بین المللی صاحب تکنولوژی وارد این بازار می شوند و یک شرایط رقابتی ایجاد می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با ورود قدرت های صنعت خودروسازی خودروسازان چینی به این نتیجه می رسند که با محصولات بی کیفیت نمی توانند در این بازار ادامه حضور داشته باشند و این به نفع مصرف کننده نهایی خواهد بود و این شرکت ها دقت بیشتری در ارائه خدمات و خودروهای جدید به کار می برند.

قربانی در تشریح ورود صنایع خودرو سازی بین المللی برای سرمایه گذاری به کشور اذعان داشت: خودروسازان چینی سعی می کنند رقابتی تر وارد بازار شوند و فضای کسب و کار صنعت خودرورا  نسبت به گذشته منطقی تر کنند.

این عضو شورای سیاست گذاری خودرو تصریح کرد: در حال حاضر حق انتخاب با صنعت خودرو کشوراست و میزان چانه زنی صنعت خودرو افزایش پیدا کرده است و شرکت های سرمایه گذار تلاششان برآن است که محصولاتشان بر اساس خواسته ایرانیان تولید شود.

وی عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در همین خصوص  رسما اعلام کرده که بازار ایران صرفامحلی برای فروش خودرو  نخواهد بود و با این اعلام رسمی ،صنعت خودرو پیام شفافی را برای شرکا آینده صنعت خود فرستاده است.

**رقابت با تولید با کیفیت و قیمت مناسب معنا می یابد

بهرام شهریاری، عضو سابق انجمن سازندگان قطعات در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور خودروسازان چینی در بازار ایران گفت:  رقابت خودروسازان داخلی با خودروسازان خارجی فرصت قدرت نمایی را ازداخلی ها گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سطح کیفیت محصولات داخلی چندان مطلوب نیست و همین امر رقابت پذیری را بی معنا جلوه می دهد، افزود: چه خودرو چینی بی کیفیت و چه خودرو اروپایی و آمریکایی با کیفیت عرصه را برای خودرو سازان داخلی تنگ می کند.

شهریاری اظهار داشت: رقابت زمانی شکل می گیرد که بتوانیم تولید با کیفیت و با قیمت پایین داشته باشیم، این شرایط زمانی اتفاق می افتد که با خودرو ساز خارجی مشارکت داشته باشیم و این شراکت عاملی برای ارتقای تولیدات خودروهای داخلی باشد و محرک صادرات شود.

وی همچنین تصریح کرد: خودروهای چینی اکنون هیچ مزیتی برای کشورنداشته است بنابراین رقیب قدری محسوب نمی شود.

**کشور چین هم از تولیدات خودرو خود استفاده نمی کند

ابراهیم احمدی رئیس انجمن قطعه سازان اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان نیز  اظهار داشت: بسیاری از برندهای خودرو چینی که با سر و صدای زیادی وارد بازار خودرو کشور شدند عملکرد مطلوبی نداشته و خیلی زود از هم پاشیده شدند و جالب اینجاست که در کشور چین نیز این خودروها خریداری ندارد.

وی ادامه داد:برندهای چینی رقیب قدری برای تولیدات داخلی ما محسوب نمی شوند وتاثیر محسوسی در بازار ایران نداشته اند که این امر از کیفیت پایین این خودروها نشات گرفته است.

خودروهای چینی شاید به زعم بسیاری از کارشناسان رقیب برای محصولات داخلی محسوب نشود اما تمایل مصرف کننده داخلی به خودرویی غیر ایرانی هرچند چینی می تواند زنگ خطری برای این صنعت باشد.

انتهای پیام/

تقریباً ۷۶٬۵۰۰ نتیجه(۰٫۹۵ ثانیه) 
۲ ساعت پیش - با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت فرصت محسوب می شوند یا تهدید.

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! - بازار خبر

www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=125128
۲ ساعت پیش - با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت فرصت محسوب می شوند یا تهدید.

خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! | با توجه

www.ghatreh.com/.../خودروهای-کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-داخلی-اند
۶ ساعت پیش - با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت فرصت محسوب می شوند یا.

تصاویر برای خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!
نتیجه تصویری برای خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!
نتیجه تصویری برای خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!
نتیجه تصویری برای خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!
تصاویر بیشتر برای خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! - Nividar ...

www.nividar.com/news/56f21789870024e2c91c0ed4
۵ ساعت پیش - با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت فرصت محسوب می شوند یا تهدید.

خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!

newstatic.ir/.../خودروهای-بی-کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-داخلی-اند؟!
۵ ساعت پیش - با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت فرصت محسوب می شوند یا تهدید.

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! - چیتوا

www.chitva.com/.../خودروهای-بی-کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-داخلی-ا...
خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! مشاهده متن اصلی خبر در سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان · درباره ما; |; تماس با ما. تمامی اخبار توسط نرم افزار ...

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟!

news24h.ir/2016/03/23/خودروهای-بی‌کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-د/
۵ ساعت پیش - وضعیت آب و هوای استان های کشور + جدول · پر کردن باک خودروهای داخلی با ... با مشارکت بخش خصوصی/ حمایت از تولید داخلی همسو با انتقال فناوری در ...

خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند

monitor.shafaqna.com/FA/IR/1785134
خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند. ... اینکه خودروهای چینی از لحاظ قیمتی یک رقیب برای خودروهای داخلی شده اند، گفت: در آینده نزدیک قیمت خودروهای ...

بلاغ مازندران - خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات ...

www.bloghnews.com/.../خودروهای-بی-کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-داخ...
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نایب‌رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه خودروهای چینی از لحاظ قیمتی یک رقیب برای خودروهای داخلی شده‌اند، گفت: در آینده نزدیک قیمت ...

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند ...

ayaronline.ir/1394/06/142818.html
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند. نایب‌رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه خودروهای چینی از لحاظ قیمتی یک رقیب ...

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! - پارس ...

www.parstelex.ir/site/news/show/1429434
۴ ساعت پیش - خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای ...

خودروهای چینی

www.khouznews.ir/fa/tag/1/%20خودروهای%20چینی
بوده است خسروتاج افزود در این میان خودروهای چینی از. ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی ... از لحاظ قیمتی یک رقیب برای خودروهای داخلی شده اند.

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند - پایگاه ...

www.asr8.ir/.../خودروهای-بی‌کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-داخلی-شدند.htm...
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کوروش مرشد سلوک گفت که دولت تأکید کرده که سیاستی برای کاهش قیمت ارز ندارد پس در نتیجه قیمت خودروهای وارداتی کاهش نخواهد یافت بلکه به ...

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند | کارنت ...

carnet.ir › آخرین اخبار
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه / آخرین اخبار / خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند ... اون کسایی که در این چند سال سودهای کلان از واردات خودرو کرده اند هم بد ...

برچسب ها - خودروهای چینی - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/خودروهای%20چینی
با خودروسازان خارجی برای تولید مشترک خودروهای سنگین جدید در... نیوز مصطفی ... از خودروهای وارداتی بازار رقیب جدی برای این خودرو محسوب... می شود از ... بر اینکه هدف این طرح جلوگیری از واردات خودروهای بی... کیفیت چینی به داخل کشور است افزود در همین راستا... صفر می ... به سوءاستفاده از کمپین نخریدن خودروهای داخلی کرده اند عضو.

باکیفیت‌ترین و بی کیفیت‌ترین خودروهای داخلی - فرارو

fararu.com/fa/news/.../باکیفیت‌ترین-و-بی-کیفیت‌ترین-خودروهای-داخ...
در ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل در اسفند ۹۳، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲ و ام‌وی‌ام ۱۱۰ همچنان در جایگاه خودروهای بی‌کیفیت جا خوش کردند. ... تا 100 و بالای 100 میلیون تومان نیز خودروهای کیا و سوزوکی گرند ویتارا بدون رقیب جا خوش کرده و ..... کیفیت خودرومون بره بالاودیگه خودروهای حدقل چینی رقابت باخودروهای داخلی مارانداشته باشن به ...

خودروی جک S5 چقدر ارزش خرید دارد ؟ - اخبار خودرو

www.donyayekhodro.com/118926/خودروی-جک-s5-چقدر-ارزش-خرید-دارد-؟/
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار خودرو -زمستان سال 92 بود که برای آزمایش جک JAC یا جی ای سی J5 ... که خودروهای چینی را عموما بی‌کیفیت میخوانند و رقیب تولیدات داخلی ...

ایسنا - خودروی بی‌کیفیت چینی نخرید

isna.ir/fa/news/94031608328/خودروی-بی-کیفیت-چینی-نخرید
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فعلا ک کيفيت خودرو هاي چيني بهتره تا توليدات داخل .... خودروهاي داخلي بدون رقيب تبديل به بلاي جان مردم شده اند ان شاءالله روزي برسد با واردات ...

خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند

www.mojpress.ir/khabar/.../خودروهای-بی‌کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-د/
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند. کوروش مرشد سلوک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رکود خرید ...

صنعت خودروی کشور نیازمند بازنگری و تغییر است - ابتکار

www.ebtekarnews.com/news.php?id=18683
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صنعت خودروسازی ایران از جمله صنایعی است که به انحصاری دولتی بودن محکوم ... یدکی بی‌کیفیت چینی از عمده دلایل تداوم تولید خودروهای نامرغوب داخلی است. ... از خودروهای چینی به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب خودروسازان داخلی یاد می‌شود.

فرار مالیاتی دشمن توسعه اقتصاد/ دو برابر بودجه نفت فرار ...

www.yjc.ir › اقتصادی › اقتصاد و انرژی
در ادامه امرالله امینی کارشناس اقتصادی دراین باره افزود: در اقتصاد رکود زده، افزایش مالیات به ضرر تولید است. ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟

محدودیت‌های ترافیكی چهارم فروردین/ بارش برف سنگین ، 4 ...

www.yjc.ir › اقتصادی › راه و شهرسازی
جابجایی محمولات ترافیكی كه از قبل پروانه عبور اخذ كرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 14:00 تا ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟

محدودیت‌های ترافیكی چهارم فروردین/ مدت زمان سفر کرج چالوس ...

www.yjc.ir › اقتصادی › راه و شهرسازی
جابجایی محمولات ترافیكی كه از قبل پروانه عبور اخذ كرده اند در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت 14:00 تا ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟

خودروهای داخلی کیفیت بالاتری دارند اما مردم از خودروی چینی ...

www.khabaronline.ir/detail/366858/Economy/industry
۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خودروهای داخلی کیفیت بالاتری دارند اما مردم از خودروی چینی بی‌کفیت، راضی‌تر اند ... وی ادامه می‌دهد: به عنوان مثال کیفیت خودروهای شاسی بلند چینی مونتاژی در ... وقتی پراید جنس بی کیفیت چینی وارد می کند و به اسم تولید ایرانی جا می .... اینها می ترسند همین رقیب نه چندان قدرتمند بازار بی رقیب اینها را تخته کند، ...

خبرگزاری خانه ملت :: چینی ها باید از بازار خودرو بروند/چگونه ...

www.icana.ir/Fa/News/276100
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چینی ها باید از بازار خودرو بروند/چگونه از افزایش قیمت خودروهای داخلی دفاع کرد؟ سرویس اقتصادی. از زمانی که تحریم ها گسترش پیدا کرد و تولید کنندگان خودرو با چالش ... به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،خودروهای چینی که مردم آن را بی کیفیت می دانند ... کرد افزود:زمانی صنعت خودرو رشد می کند که رقیب جدی داشته باشد.

بهبود کیفیت خودرو در گرو رقابتی شدن بازار - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/306459/Economy/commercial
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از خودروهاي چيني به‌عنوان اصلي‌ترين رقيب خودروسازان داخلي ياد مي‌شود. ... آرا به سمت خودروهاي چيني به‌عنوان رقيب خودروي توليد داخل حركت كرده است. ... خودروسازان فشار آورد تا به استفاده از قطعات بي‌كيفيت در توليداتشان پايان بدهند، ...

تلاش چین برای بقا در بازار خودرو - سانروف ؛ پایگاه خبری ...

www.sunroof.ir/تلاش-چین-برای-بقا-در-بازار-خودرو/
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راه برای ورود رقیب بسته بود و ایرانی‌هایی که تمکن مالی داشتند، برای داشتن یک ... تولیدکننده خودروهای سواری در کشور، خودروهای سواری چینی را تولید کرده اند. ... این شرکت در ۱۰ ماهه اول امسال ۳۵ هزار و ۱۹۱ دستگاه خودروی چینی تولید کرده که در ... در میانه این ارقام نزولی تولیدات داخلی، مدیران خودرو به منظور جذب مشتری، ...

برلیانس H320 می آید، رقیب چینی پژو 206 | دنده 6 - مجله ...

dande6.com/22212/برلیانس-h320-می-آید،-رقیب-چینی-پژو-206.html
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه رضا تقی زاده معاون بازار یابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا با ... در مورد خودروهای جدیدی که وارد سبد محصولات گروه سایپا شده اند و ایجاد ارتباط با ..... های بی کیفیت همون چین تولید میشه و تازه قطعه درجه یک چین هم نیست.

خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند - نکسروب

nexrob.in/pnex798022_خودروهای-بی-کیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-داخ...
خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند - نکسروب در این باره ... خودروهای چینی همیشه بحث برانگیز بوده اند از کپی کاری های جنجالی گرفته تا طراحی.

نجات زن گردشگر چینی در ارتفاعات طاق بستان در سه ساعت

f30t.ir/news/108848
۱۱ دقیقه پیش - نجات زن گردشگر چینی در ارتفاعات طاق بستان در سه ساعت. 50 ثانیه پیش اخبار ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! نجات حادثه‎ ...

بی کیفیت ترین خودرو در ایران کدام است؟ / خودروهای بی ...

www.parsine.com/.../بی-کیفیت-ترین-خودرو-در-ایران-کدام-است-خودروه...
۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - استانبول رقیب لندن و پاریس در جذب جهانگرد شد ... خودروهای بی کیفیت با ظاهر شیک و آپشن‌های عالی ... در ماه‌های اخیر در حالی تولید خودروهای داخلی کاهش پیدا کرد که خودروهای بی‌کیفیت چینی همچون ویروسی به جان بازار خودرو ... در ابتدا کار خودروسازان چینی با تولید خودروهای کوچک و کم مصرف و البته ارزان شروع شد.

خودروهای بیکیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند - لینک های داغ

addit.ir/u/خودروهای-بیکیفیت-چینی-رقیب-تولیدات-داخلی-اند
< ویژه برای : خودروهای بیکیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند>>. تبادل لینک,سایت اشتراک لینک,خودروهای بیکیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند,شبکه اجتماعی ...

واکاوی دلایل تخفیف های چند میلیونی خودروهای چینی - سایت ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › اقتصادي
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واردات خودروی بی کیفیت چینی توسط دلالان و با سودهای کلان در هشت سال ... نگاهی به بازار خودرو در این روزهای رکود به خوبی نشان می دهد که این تنها خودروسازان داخلی و تولیدات ... خودروهای بی کیفیت داخلی چه سود کلانی از مردم دریافت کرده اند که ..... مردم جنگ و تحریم همین عزیزان هرطور خواستند تاختند و بازار بدون رقیب ...

رقیب خودروهای داخلی چه خودروهایی هستند-تراز نیوز|لاودان

lavdan.ir/l.php?u=رقیب-خودروهای-داخلی-چه-خودروهایی-هستند...
۴ ساعت پیش - رقیب خودروهای داخلی چه خودروهایی هستند-تراز نیوز|لاودان, مرجع اخبار و نيازهای ... بودجه وزارت علوم در سال 95 رشد پیدا می کند / دانشگاه ها در مسیر تامین درآمد موفق بوده اند .... خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت ... را بی معنا جلوه می دهد، افزود: چه خودرو چینی بی کیفیت و چه خودرو اروپایی و ...

Jac S5 » فروش اقساطي خودرو

kermanmotor.net/tags/Jac+S5/
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خودروی جک S5 کرمان خودرو ارزش خرید دارد؟ ... می گویم کسانی که خودروهای چینی را عموما بی‌کیفیت میخوانند و رقیب تولیدات داخلی نمیدانند ... تومان ایران همه محصولات رنگ و بویی یکسان به خود گرفته اند ؛ پیشرانه های ضعیف و امکانات ...

خودروی چینی ، زیبایی یا کیفیت ؟ - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/shownews/10479/خودروی-چینی-،-زیبایی-یا-کیفیت-؟/
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چین در سال 2014 همچنان صدرنشینی بلامنازع خود را در تولید خودرو جهان ادامه داد. .... در نتیجه این افزایش قیمت‌ها، نه‌تنها نرخ خودروهای داخلی به یک‌باره چندین ... چرا که تا محصولی بدون رقیب باشد و تحت هر شرایطی فروش بالایی .... از گوشی‌های آیفون که بالاترین سطح کیفیت را دارند، تا اجناس بی‌کیفیت و چند بار مصرفی ...

اخبار اقتصادي:عراق صادرات میعانات گازی را آغاز کرد | مجله ...

kahlek.ir/index.php/news822071
۴ ساعت پیش - عراق روز یکشنبه (یکم فروردین ماه ٩٥) نخستین محموله تولیدی میعانات گازی خود را ... اقتصادی:خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟

انجمن خودرو سازان - تولیدبجُنبدتا تحریم‌ها را برنداشتند ...

ivma.ir/detail/News/111
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حضور اجناس بی‌کیفیت چینی و هزینه بالای محصولات توان رقابت را از ... کیفیت بالا تولید کردند که امروز توان رقابت با اجناس مشابه خارجی را .... بیشتر تولیدکنندگان قطعات خودرو با یکدیگر رقیب تجاری هستند نه رقیب کیفی.

ائتلاف چین و مالزی برای تصاحب بازار پوشاک/ تولیدات ...

mashhad.irib.ir/-/ايتلاف-چین-و-مالزی-برای-تصاحب-بازار-پوشاک-تولی...
سالهاست که کشورهای چین و مالزی برای تصاحب بازار پوشاک خراسان رضوی ائتلاف کرده اند و ... در حال حاظر تولید کنندگان داخلی پوشاک رقیب اصلی را چینی ها می دانند و این امر ... و بي‌كيفيت و ارزان چینی و تصاحب بازار محصولات داخلي توسط آنان باعث شده ... رانندگان خودروهای ترانزیتی در ورود پوشاک قاچاق از افغانستان به خراسان رضوی ...

توپ قیمت کارخانه در چین - gongkai.asia

www.gongkai.asia/crusher-bosi/838-توپ-قیمت-کارخانه-در-چین.html
به گزارش مشرق، قیمت انواع خودرو داخلی در کارخانه و بازار به شرح زیر است: جدول/ قیمت . خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند. جزئیات بیشتر.

آینده بازار خودرو قطعا دست چینی ها خواهد بود/ خودروهای چینی ...

qudsonline.ir/detail/News/346169
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش خبری قدس انلاین از سرنوشت خودروهای چینی درکشور ... فاصله است و دراین مدت باید دید سایر خودرسازانی که اکنون وارد کشور شده اند چه خواهند کرد. ... مطرح دنیا با توجه به قیمتها بالا بتوانند بر این رقیب ارزان فروش چیره شوند. .... خودروسازان داخلی دیگر بهانه‌ای برای ادامه تولید خودروهای قدیمی و بی‌کیفیت ندارند، ...

قیمت خودروهای مدل 94 کاهش می‌یابد

www.akhbarjo.ir/1480636/قیمت-خودروهای-مدل-94-کاهش-می‌یابد.html
۵ ساعت پیش - خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟ ... به گفته فعالان بازار خودرو، در سال جدید قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی با مدل 94 کاهش به طور ...

الف - ماهیگیری چینی‌ها از آب گل‌آلود بازار‌ خودرو

alef.ir/vdceoe8wxjh8o7i.b9bj.html?294093
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ما باید یاد بگیریم در فضای کسب و کار اگر رقیب توان بیشتری برای جذب بازار ... چون بسیار به تولید و صنعت و مملکت ما آسیب زده اند ..... اگر خودروی چینی را بی کیفیت میدانید خودروی داخلی را باید در دسته گاری و فرقون قرار دهید ...

آیا خودروهای چینی از بازار خارج می شوند؟ - خودرو بانک

khodrobank.ir/reviews/1587/آیا-خودروهای-چینی-از-بازار-خارج-می-شوند؟
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعضی بر این عقیده اند که محصولات چینی دیگر در ایران جایی ندارند و با ورود ... از گزینه های کسل کننده و تکراری (و در بعضی اوقات بی کیفیت) داخلی بهتر است و ... مثلا بنز در ایران تولید کند فکر می کنید قیمت اون چقدر پایین میاد، شما ... از کشورهای آفریقایی) مطمئن باشید رقیب بسیاری قدری برای خودروهای ارزان ...

رشد اقتصادی درکار نبود

www.shahrahnews.ir/اخبار-روز/490235
... از خانه تروریست بروکسل+تصاویر · مصرف بنزین کشور سر به فلک کشید · واکنش روحانی به حملات بروکسل · خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟

کمپینِ «نخریدن خودروهای داخلی» گناه و خلاف است؛ هر کس این را ...

www.entekhab.ir/fa/news/223549
۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر صنعت بار دیگر راه اندازی و حمایت از کمپین نخریدن خودرو را ... تاثیرگذار باشد اما تولید خودروهای داخلی تابع مسایل داخلی و تورم است و به ...... نداشتن رقیب جدی و نظارت کافی و طبیعتا"قیمت غیرمعقول و کیفیت پایین گناه و خلاف نیست؟ .... داخلی را ارزان کنید البته جای سوال دارد که خودروهای بی کیفیت چینی ...

BYD S6؛ کپی چینی لکسوس RX در ایران قیمت خورد - دیجیاتو

digiato.com/.../01/.../byd-s6؛-کپی-چینی-لکسوس-rx-در-ایران-قیمت-خور...
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جالب آنکه در فضای داخلی نیز شباهت این مدل به لکسوس RX ادامه دارد که برای ... و آپشن های ایمنی و رفاهی کاملی نسبت به سایر خودروهای هم رده و رقیب است. ... برچسب‌ها:BYDBYD S6حمل و نقلخودروخودرو چینیکارمانیاکرمان موتورمعرفی خودرو ... بهر حال خودرو ها و اصلا تماس تولیدات چینی هم با کیفیت و هم بی کیفیت داره من ...

خودروی جک S5 چقدر ارزش خرید دارد ؟ - سایت خبری یزدفردا

www.yazdfarda.com/news/1394/12/108087.html
۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار خودرو -زمستان سال ۹۲ بود که برای آزمایش جک JAC یا جی ای سی J5 ... که خودروهای چینی را عموما بی‌کیفیت میخوانند و رقیب تولیدات داخلی ...

ایرنا - خودروی چینی دیگری در راه ایران است

www.irna.ir/fa/News/81386486/
۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی همچنین اظهار داشت: 'متاسفانه خودروهای بی کیفیت چینی که هم اکنون در ... امروزه در شهر پکن و دیگر شهرهای این کشور به ندرت خودروی تولید داخلی ...

جدیدترین رده بندی کیفیت خودرو های داخلی 93 + جدول - به

www.miyanali.com/majedab/46
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در جدیدترین رده بندی کیفی خودروهای داخلی خودرو سوزوکی گرند ویتارا ... این ماه هم رقیب ایران خودرویی تندر در جدول رده بندی غایب است. انواع پژو 206 و رانا نیز که تاکنون غیبت معنی دار و مشکوکی داشتند به جدول رده بندی بازگشته اند. ... بی کیفیت ترین خودروی تولید داخل را به این خودروی کوچک چینی واگذار کنند.

جریمه برای تولید خودرو بی کیفیت - جوان خودرو

www.javankhodro.ir/8372/جریمه-برای-تولید-خودرو-بی-کیفیت/
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از کارهای انجام شده حذف قطعه‌سازان بی‌کیفیت خودرو است که تولید ... پایان هفته جاری پرونده برنامه اجرایی کیفی‌سازی خودروهای داخلی بسته خواهد ...

خودروهای بی کیفیت در سبد خرید مردم/ چرا بی کیفیت ها ...

www.shafaf.ir/.../خودروهای-بی-کیفیت-در-سبد-خرید-مردم-چرا-بی-کیف...
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی کیفیتی خودروهای تولید ایران، مدت ها است که بلای جان مردم است و این در حالی ... از اجرایی شدن آن خبری نیست تا ارتقایی در کیفیت خودروهای داخلی حاصل شود. ... میلیون تومان نیز خودروهای کیا و سوزوکی گرند ویتارا بدون رقیب جا خوش کرده و ... علت استقبال از خودروهای چینی شرایط فروش قسطی آن با نرخ سود پایین ...

روزنامه همدلی | آغاز رقابت درجاده مخصوص

hamdelidaily.ir/print:page,1,4672-آغاز-رقابت-درجاده-مخصوص.html
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این میان بسیاری از کارشناسان ریشه کیفیت پایین خودروهای داخلی و ضعف خدمات ... و مدل کامپکت 301 تحت قرارداد جدید ایران‌خودرو و پژو به تولید خواهد رسید. ... رقابت نمی‌شود بلکه همچنان بازار خودرو محل جولان خودروهای بی‌کیفیت خواهد بود. ... اما در این بازه قیمتی خودروهای چینی و برخی از خودروهای وارداتی، رقیب جدی ...

قیمت و مشخصات هایما اس ۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو + عکس

saten.ir › آخرین اخبار
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هایما اس ۷ محصول مشترک FAW و هایما و کمک فنی مزدا ژاپن تولید در چین و با ... خطوط تولید محصول جدید با بهره گیری از ظرفیت پیمان کاران داخلی، در مدت ۱۱ ماه .... میکنه ما باید خودرو بی کیفیت چینی بیاریم به جای مزدا بفروشیم وسر مردم رو ... مرگ نمیگذارند رقیبی داشته باشندوتنهاراه چاره نخریدن خودرو میباشدچرایه ...

خودرو انباری شد :: وان کار - 1Car

1car.ir/ns-8557
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اين در حالي است كه خودروسازان ايراني قادر به كاركردن در زمينه توليد و عرضه ... اينكه خودروي چيني بي‌كيفيت و نامرغوب است را نيز بايد در چارچوب ...

با کیفیت ترین خودروهای داخلی در آذرماه اعلام شدند ...

danakhabar.com/.../با-کیفیت-ترین-خودروهای-داخلی-در-آذرماه-اعلام-شدند...
۲۳ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با کیفیت ترین خودروهای داخلی در آذرماه اعلام شدند / قرارگرفتن تندرها بدون رقیب در صدر ... به گزارش گروه فناوری داناخبر، تازه‌ترین گزارش کیفی خودروهای داخلی در ... نیز ادامه یافت و گفته می‌شود ایران‌خودرویی‌ها با کمک قطعات چینی تولید این محصول را ادامه داده‌اند. .... پراید 132 بی کیفیت ترین خودرو داخلی در آذرماه

شما و خبر - جدیدترین و آخرین اخبار ايران و جهان

www.shomaokhabar.com/
خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! با توجه به حضور گسترده خودروهای چینی در بازار خودروی کشور باید دید این تولیدات برای صنعت فرصت محسوب ...

درباره كمپين «تحريم خريد خودروي داخلي» | نظر

www.nazarnews.com/59423
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مخصوصا که رقیب خودروهای داخلی از نقطه نظر کار‌شناسی، خودروهای چینی است نه همه ... اما در مورد خودروی داخلی مساله بی‌کیفیتی یک معضل مزمن است که باید در یک بازه .... شما هم جیره خوار تولید کنندگان خودرو های داخلی هستید شکی نیست.

Car.ir: بانک اطلاعات خودرو, قیمت خودرو ,اطلاعات فنی خودرو

www.car.ir/
اتومبیل, بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل, مقایسه و انتخاب ماشین ,خودرو, نرخ خودرو، خرید خودرو، فروش خودرو، ماشین دست دوم، خودرو دست دوم ...

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

asrazerbaycan.com/Pages/Detail.aspx?NewsId=9
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وي ادامه داد: شرکت‌هاي خودروسازي با توليد و عرضه خودروهاي بي‌کيفيت و در عين حال گران، به ... داخل به جاي استفاده از قطعات بي‌کيفيت چيني مي‌توانند قيمت خودرو توليدي را تا ? ... وي بر لزوم فرهنگ‌سازي درزمينه استفاده از اين توليدات داخلي تأکيد کرد و افزود: ... درصد سهم مخابرات بلوک‌بندي و بدون رقيب واگذار مي‌شود.

خودروی چینی جدید در راه ایران +عکس

www.fardanews.com/fa/news/.../خودروی-چینی-جدید-در-راه-ایران-عکس
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... صدا یک چینی دیگر را نیز به تولید رسانده اند تا از رقیب شان (سایپا) عقب نمانند. ... هرچند ایران خودرویی ها رسما نام محصول چینی جدید خود را اعلام نکرده اند، اما ... جالبه ماشین چینی گیربکس ژاپنی موتور 206 همش تولیدات میکس شده ... پس بايد در کمپين نخريدن خودرو بي کيفيت و گران داخلي وچيني ثابت قدم باشيم.

رقیب چینی تندر نود جیلی GC6 می آید + تصاویر - خودرو

خودرو.net/...خودرو/رقیب%20چینی-تندر%20نود-جیلی%20GC6-می%20آ...
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رقیب چینی تندر نود | جیلی GC6 | خودرو جدید جیلی | جیلی جدید ... + تصاویر فروش خودرو، روند جدیدی که خودروسازان داخلی در پیش گرفته اند بسیار جالب و ... که خودروسازان داخلی نیز روبه تولید و واردات این محصولات بی کیفیت رفته ...

خرید ۹ هزار میلیارد تومان خودروی خارجی در سال گذشته - اقتصاد ...

eghtesadeiranonline.com/vdcao0nua49ney1.k5k4.html
مردم خودروسازان ایرانی را تحریم کردند/ خرید ۹ هزار میلیارد تومان خودروی خارجی در سال ... شده اند، اضافه کرد: البته در این میان تا حد زیادی خودروهای بی کیفیت چینی هم وارد ... واردات خودروهای بالای 2500 سی سی اکثر خودروهای وارداتی رقیب تولید داخل بوده و ...

پیش‌بینی آینده خودروهای چینی در بازار ایران

www.dana.ir/News/637333.html
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-پیش‌بینی آینده خودروهای چینی در بازار ایران : با اجرایی شدن برجام ... است که شرکت رنوی فرانسه تولید کرده و قرار است به بازار ایران وارد شود. ... در عرصه واردات خودروهای خارجی به ایران یکه‌تاز بود، از ورود رقیب استقبال نمی‌کند، ... ايا با محصول بي كيفيت مي توان صادر كننده طراز اول دنيا بود.

تحریم خودروی ایرانی به نفع واردکنندگان است نه مردم - Eranico

www.eranico.com/fa/content/41980
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طوری می فرمایند کسی خودروی داخلی نخرد به نفع خودروی چینی و کره ای است که انگاری ... در همان کشورهای جهان اول هم محصولات و خودروهای چینی با کیفیت رقیب بازارشون هست و .... مهم اینه به ضرر تولید کننده خودرو های بی کیفیت داخلیه .

خودروهای بی کیفیت چینی - نکستروب

nuza.nextrob.in/tnext1600650_خودروهای-بی-کیفیت-چینی
خودروهای چینی همیشه بحث برانگیز بوده اند از کپی کاری های جنجالی گرفته تا طراحی. .... خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند نایب رییس انجمن ...

عصر خودرو - بازار خودرو کشش پژوهای جدید را دارد؟

www.asrekhodro.com/News/.../بازار-خودرو-کشش-پژوهای-جدید-را-دارد
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حال حاضر برخی خودروهای چینی موجود در بازار که با قیمت‌های اعلام شده ... خود به دانش تولید خودروهایی که بتواند رقیب خودروهای چینی شوند، دست یابد که در ... بابایی با اشاره به تعیین قیمت برخی از خودروهای تولیدی با شریک خارجی اظهار کرد: ممکن است در زمان تولید روش های ... کاهش قیمت خودروهای بی‌کیفیت در سال ۹۵ ...

بررسی خودرو آسا FAW Besturn B50F - صفحه اصلی

www.irancar24.com/blog/view/id:10/a:آسا
از آمار های تصادفات کشور و نقش خودروهای بی کیفیت داخلی در این آمار پاسخ مشخص است. ... مزدا، آئودی و جنرال موتورز همکاری داشته و محصولات مشترکی را تولید می کند. .... طی بررسی ها این خودرو از خودروهای چینی دیگر سر تر و میتواند رقیب جدی برای ...

واردات گندم بر خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

serviens.in/2016/03/18/واردات-گندم-بر-خلاف-سیاست‌های-اقتصاد/
۵ ساعت پیش - ... لازم را در تولید گندم مورد نیاز کشور با حمایت از تولیدات داخلی داریم. ... هادی نوروزی درگذشت · خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟

بررسی کامل خودروهای چینی و ایرانی

www.khodro-mohammad-fe.blogfa.com/
بررسی کامل خودروهای چینی و ایرانی - مقایسه و بررسی جزء به جزء خودروهای ... شاهکار‌ در‌ تولیدات‌ داخلی‌ به‌ حساب‌ آورد‌ که‌ از‌ کیفیت‌ مونتاژ‌ و‌ ساخت‌ بسیار‌ خوبی‌ نیز‌ بهره‌ می‌برد . .... اما باید یادآور شوم که آنقدرها هم بی کیفیت نیست و انتظارات را برآورده میکند. .... به تولید خودروهای چینی کرد خودروهایی که تاکنون خیلی در بازار موفق نبوده اند.

خامکانی: قیمت و کیفیت تولیدات در بازار داخلی و صادراتی ...

newsfile.ir/.../خامکانی%3A+قیمت+و+کیفیت+تولیدات+در+بازار+داخلی...
خامکانی: قیمت و کیفیت تولیدات در بازار داخلی و صادراتی، رمز و راز اقتصاد مقاومتی است ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! باشگاه خبرنگاران-2 ...

آمار واردات خودرو - آرش محبی نژاد - پرشین بلاگ

mohebbinejad.persianblog.ir/post/11/
۵ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما باید بگویم ارقام واردات قطعه بسیار وخیم تر از واردات خودرو به کشور است. ... تا حد زیادی خودروهای بی کیفیت چینی هم وارد کشور شده است به نحوی که۷۶ درصد ... ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی اکثر خودروهای وارداتی رقیب تولید ... تومان بابت خرید خودروهای خارجی ریال پرداخت کرده اند که متأسفانه رقم مذکور ...

پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت - صنعت خودرو در اضطراب / لزوم ...

www.jomhouriat.ir/.../صنعت-خودرو-در-اضطراب--لزوم-خروج-صنعت-خودر...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این کمپین به منظور اعتراض به قیمت‌ بالا خودروهای داخلی درعین کیفیت ... صعنت خودروی ایران است، با توجه به کمبود تولید کننده در بازار خودروی ایران و ... نیز متضرر می‌شود، در این حالت و به خاطر نبود رقیب بهایی به کیفیت محصول داده ... نعمت زاده با تاکید براینکه در گذشته واردات قطعات بی کیفیت چینی و یا ...

پیشخوان خبری | رابین هوشمند سیستم

rabinsofts.ir/پیشخوان-خبری/
نمایشگاه خودروی نیویورک 2016؛ پوشش گسترده‌ زومیت از رویداد مهم خودرویی ایالات متحده. زومیت-1 ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! فروردین ۴ ...

همشهری حقوق شهروندی | خودروهای بی‌کیفیت چینی جیب ما را ...

hoghoogh.hamshahrilinks.org/.../خودروهای-بی‌کیفیت-چینی-جیب-ما-را-ز...
۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 10 سالی می‌شود که خودرو‌های چینی وارد بازار کشور شده‌اند و الحق هم که به ... هم‌اکنون نزديك به 10 شركت فعال و نيمه‌فعال خودروساز چيني در ايران حضور دارند و محصولات توليدي ... کرد که در چین فقط یک‌چهارم خریداران، خودروهای داخلی یعنی ساخت کشور ... این نمرات به معنی سه برابر بودن کیفیت «تندر 90» نسبت به رقیب ...

جهان نيوز - واردات خودرو به مرز هشدار رسید

jahannews.com/fa/doc/news/422918/واردات-خودرو-مرز-هشدار-رسید
از ورود خودروهای سواری چینی به ایران بیش از یک دهه نمی‌گذرد. ... بازار از جمله خودروهای کره‌ای زمینه را برای هجوم گسترده سواری‌های بی‌کیفیت چینی به خیابان‌های ایران فراهم کرد. ... و بدون حاشیه خاص و هزینه‌های سربار می‌توانند رقیب تولیدکنندگان داخلی باشند. ... تمام شده خود را به حدی پایین آورده‌اند که عرصه بر تولیدات داخلی تنگ شده است.

اقتصاد نیوز | حسین احمدی‌کیا، همنشینی دولت با خودروسازان،

www.eghtesadnews.com/Live/Stories/.../همنشینی_دولت_با_خودروسازان?...
شرکت سایپا نیز راه رقیب خود را پیش گرفت و تولید پراید را در سال ۲۰۰۱ در دستور کار ... این دو شرکت بزرگ داخلی خودروهای دیگری با شرکای فرانسوی، چینی و ژاپن به .... خودروسازان به بی‌کیفیتی خودروهای خود نیز اشراف دارند، اما آن‌ها دولت، بانک‌ها و ...

CARIRAN » « BYD F3» دومين گزينه براي جايگزيني پيكان

www.cariran.ir/content/509
۱۱ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - ... ايران بالا دانستند و معتقد بودند اين خودرو مي تواند رقيب مناسبي براي پرايد باشد. ... مانند هر خودرو دیگر چینی ، F3 نیز از طراحی کاملا مشابه خودرو های مطرح جهان بهره می برد ... جای سرمایه گذاری برای تولید محصولات بی کیفیت چینی ، بهتر است ... بينيم كه از اين حرف هاي زيبا خيلي زياد خودورو ساز هاي داخلي گفته اند ...

قیمت ماشینهای چینی موجود در ایران 2016 - عکسهای زیبا|عکس روز

www.gallery.groupnew.in › مدل ماشین
چرخهای خودروهای بی کیفیت چینی روی گردن صنعت خودروسازی ایران! ... قیمت ترین خودروی وارداتی با تولید ماشین های چینی توسط خودروسازان داخلی، رقابت نسبی در ... عصر خودرو خودروسازان چینی رقیب جدید شرکت‌های اروپایی در بازار ایران که در سال ...

خودرو - رقیب های سرسخت شاسی بلند

sinaoto.blogfa.com/post/1
خودرو - رقیب های سرسخت شاسی بلند - خودروی محبوب/عمومی. ... ورم کرده و قطعات کرومی هرچند بی کیفیت، تاثیر بسزایی روی ظاهر X60 داشته اند. با قدم گذاشتن به داخل کابین،ماهیت چینی خودرو بیشتر نمایان می شود. ... رقبای داخلی و خارجی ... پیشرانه ۱۷۰ اسب بخاری ویتارا ۲۲۷نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، که در کنار مصرف ...

کار پرس - تخت گاز خودروهای چینی

www.carpress.ir › یاد داشت › اقتباسی
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این روزها کمپین تحریم خودروی صفر کیلومتر داخلی در شبکه های ... صدای خودروهای تولیدی چینی هاست که در سایه کمپین های تحریم خودروی داخلی، در بازار ویراژ می دهند. ... چینی ها که بر اقتصاد دنیا چنبره زده اند، این روزها به خوبی دریافته اند که ... خودرو منحصر به تولیدات داخلی نیست و هر خودرویی که لقب بی کیفیت را ...

رقیب جدید ۲۰۶ از چین(+عکس) - خانواده ایرانی

khanevadeirani.ir/fa/news/8244/رقیب-جدید-۲۰۶-از-چینعکس
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیلی جالب برای حمایت از تولید داخلی واردات خودروی 2500 سی سی به بالا ... خودروهای چینی درسته بی کیفیت هستند و نباید جایگزین خودروهای با ...

آيا خودروهاي چینی از ایرانی ها بهترند؟ - انجمنهای دان آلفا

forum.downallfa.com › خودرو › شاخ به شاخ
۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
نکته ای که این روزها محصولات چینی خلاف آن را ثابت کرده اند. ... بی کیفیت تر بنشیند؛ آن هم شاید فقط به این دلیل که خودروی چینی خارج از مرزهای ایران تولید شده است. ... که این یعنی سدان رنو تا سه برابر از رقیب چینی خود کیفیت بالاتری ... به دست می شود که کیفیت آن به مراتب کمتر از اکثر تولیدات داخلی است.

کاهش قیمت در خودروهای چینی - اریا - خانه

ari.ariakerio.asia/t47896_کاهش-قیمت-در-خودروهای-چینی
کاهش 100 هزار تا 6 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی افت قیمت تازه واردها. نگاهی به جدیدتری .... خودروهای بی کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی شدند. اینکه خودروهای ...

مشکلات صنعت لاستیک

yric.com/fa/tiresp.aspx
لزوم کیفی سازی تولیدات داخلی و مبارزه با دامپینگ در صنعت لاستیک ... دامپینگ و جلوگیری از ورود بی رویه لاستیک های بی کیفیت چینی به بازار تاکید کردند. ... کشاورزی 20 درصد و لاستیک خودروها و ماشین آلات جنگلداری 20 درصد تعریف شده که .... آن را تا 120دلار کاهش دادند تا بتوانند این تایر را در بازار بدون رقیب عرضه کنند.

خودرو ملی بخرید؛ خودرو ملی نخرید - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/بخش.../313717-خودرو-ملی-بخرید-خودرو-ملی-نخرید
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازار خودرو داخلی به علت نبود رقابت جدی و نبود رقیب خارجی معمولا تنها گزینه ... نکرده اند و فکری به حال امنیت خودروهای تولیدی داخل نکرده اند از خرید خودروهای .... داخلی منتفع می شوند؛ مانند واردکننده های خودروهای بی کیفیت چینی.

آخرین اخبار ایران و جهان

news.ir/
ایران به برنامه توقف تولید نفت خواهد پیوست ... نوسازی ۱۱۸۲ دستگاه خودرو ناوگان عمومی مسافری در سال ۹۴ ... خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟

آیا خودروهای چینی از ایرانی ها بهترند؟

www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=48261
۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نکته ای که این روزها محصولات چینی خلاف آن را ثابت کرده اند. ... جدول رده بندی، کیفیت پایین تری را نسبت به خودروهای داخلی نشان می دهند ... بی کیفیت تر بنشیند؛ آن هم شاید فقط به این دلیل که خودروی چینی خارج از مرزهای ایران تولید شده است. ... که این یعنی سدان رنو تا سه برابر از رقیب چینی خود کیفیت بالاتری ...

ایران خبر - مقایسه دو خودروی چانگان Z300 و لیفان 620

www.irankhabar.ir/fa/doc/.../مقایسه-دو-خودروی-چانگان-z300-لیفان-620
۱۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به پا کرده و می توان آن را رقیب مستقیم دنا خطاب کرد، سایپا Z300 یا همان آریو است. ... چراکه در این قسمت هم قطعات پلاستیکی خشک و بی‌کیفیت به چشم می‌خورند، هم ... داخلی چند سالی است که به تولید خودروهای چینی در ایران روی آورده است. ... این خودرو در چین با نام لیفان سولانو شناخته می‌شود و به غیر از چند کشور ...

اقتصاد آنلاین - آیا «سایپا» چینی می‌شود؟

www.eghtesadonline.com/fa/content/98271/آیا-«سایپا»-چینی-می‌شود؟
۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیران سایپا اعلام کرده اند به تدریج همکاری خود را با شرکت ها چینی افزایش می دهند. ... جالب تر آنکه شرکت سایپا در ابتدا تولید خودرو های چینی شرکت چانگان را به ... به عنوان نمونه تولید تندر 90 با داخلی سازی 50 درصدی در سایپا شروع شده بود. .... این خودرو در کلاس خودروی سی قرار می گیرد و رقیب اصلی این خودرو در ...

پرشین خودرو | در کرمان کارگر چینی نداریم

www.persiankhodro.com/show_news/.../در-کرمان-کارگر-چینی-نداریم
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرشین خودرو: قیمت خودروهای ما از 44 میلیون تومان به بالاست این در ... با بیان اینکه کلیه محصولات کرمان خودرو تولید داخل است و چینی نیست، اظهار ... حال حاضر کلیه قطعات پژو 206 چینی است اما به عنوان خودروی داخلی شناخته می شود. ... ما محصولات چینی نمیخریم هم شما هم ایران خودرو و هم سایپا همگی بی کیفیت هستید.

لزوم کیفی سازی تولیدات داخلی و مبارزه با دامپینگ در صنعت ...

www.sedayeeghtesad.ir/News/20047.html
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های موجود تولیدی داخلی، خاطرنشان ... درصد و لاستیک خودروها و ماشین آلات جنگلداری 20 درصد تعریف شده که البته 9 .... لزوم جلوگیری از ورود بی رویه لاستیک های بی کیفیت چینی به کشور ... آن را تا 120دلار کاهش دادند تا بتوانند این تایر را در بازار بدون رقیب عرضه کنند.

بررسي_خودرو_آسا_FAW_Besturn_B50F - پرديس خودرو

pardiskhodro.com/blog/view/id:10/a:آسا
از آمار هاي تصادفات كشور و نقش خودروهاي بي كيفيت داخلي در اين آمار پاسخ مشخص است. ... واگن، مزدا، آئودي و جنرال موتورز همكاري داشته و محصولات مشتركي را توليد مي كند. .... طي بررسي ها اين خودرو از خودروهاي چيني ديگر سر تر و ميتواند رقيب جدي براي ...

لزوم اختصاص 4 هزار میلیارد تومان به صنعت خودرو کشور - ...

khabarkhodro.com/detail.asp?id=329593
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبر خودرو، رئیس انجمن همگن و مجموعه قطعات خودرو کشور ... خودرو افزود : متاسفانه بسیاری از واحدهای قطعه سازی به دلیل افت تولید و ... به دلیل ارزان بودن ، لاستیک های بی کیفیت چینی را در خودروهای داخلی .... گروه بین الملل: ب ام و توانست در دو ماهی که گذشت فروشی بهتر از رقیب هم وطن خود، دایملر، داشته باشد.

رتبه‌بندی کیفیت خودروهای داخلی در شهریور ماه 94 - چرخان

charkhan.com › خبر
۱۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعدی همکاری BMW و لکسوس برای تولید یک سوپر خودرو! ... بی کیفیت ترین خودروهای داخلی را بشناسید! .... پرینتر سه‌بعدی جان یک کودک چینی را نجات داد! ... معين در کانسپت جدید هیوندای جنسیس، رقیب آینده BMW سری ۳; ناشناس ...

اخبار روز ایران و جهان

news.zooya.ir/new.php
... تیم ملی فوتبال بلژیک را لغو کرد (0) · کربی از ارائه توضیح درباره بازداشت رضا ضراب خود داری کرد (0) · خودروهای بی‌کیفیت چینی رقیب تولیدات داخلی اند؟! (0).

نظر سنجی:کمپین تحریم کنندگان خرید خودروهای صفر ...

www.tuningtalk.com › ... › کلوپهای عمومی › بحث آزاد پیرامون خودرو
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا رسما یک ریال از خودروهای تولید داخل کم شد؟ ... آیا بهترنبود کمپین نخریدن خودروی بی کیفیت داخلی و خارجی مطرح شود تا کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی؟ .... بخصوص بخصوص محصولات چینی که به علت قیمت پایین رقیب اصلی ...

نخریدن خودرو | کمپین “نخریدن خودرو” صفر ایران خودرو و سایپا

namnak.com/19201-تاثیر-نخریدن-خودرو-صفر.html
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نخریدن خودرو و کمپین نخریدن خودرو و نخریدن خودرو صفر و کاهش قیمت خودرو را در ... داخلی تغییری نمی کند و تنها می تواند تهدیدی برای ورود خودروهای چینی به داخل محسوب شود. ... اجحاف در حق خریدارانی است که منتظر تسهیلات و خرید شرایطی بوده اند. .... نه تنها خودرو بی کیفیت بلکه هر تولید و خدمات گران را هم باید تحریم ...

تخفیف خودرها به ۱۷میلیون تومان رسید!/ شکست برخی ...

pedalnews.ir/.../تخفیف-خودرها-به-۱۷میلیون-تومان-رسید-شکست-برخی...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو