loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 553 چهارشنبه 04 فروردین 1395 نظرات (0)
 

کاپیتان ایران در دیدار با هند  کیست؟به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با توجه به غیبت آندو تیموریان کاپیتان اول تیم ملی، یکی از با تجربه های تیم، بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست.

گزینه های اول برای بستن بازوبند، مسعود شجاعی و سیدجلال حسینی هستند. این دو بازیکن، نزدیک به 10 سال است که در تیم ملی حضور دارند و دو کاندیدای اصلی، محسوب می شوند؛ با این تفاوت که شجاعی چند ماهی زودتر از سید جلال به تیم ملی رسیده است.

او در جریان جام جهانی 2006 و با دعوت برانکو به تیم ملی رسید. اما جلال حسینی در تورمنت جام ملت های آسیا 2007 و توسط امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت شد.

بنابراین در بازی فردا مقابل هند و در صورت حضور این دو ملی پوش در ترکیب اصلی، یکی از آن ها بازوبند را به بازو خواهد بست و با توجه به ویژگی کاریزماتیک حسینی و قدرت رهبری بالاتر او نسبت به شجاعی، این مدافع مستحکم، گزینه بهتری برای رهبری ملی پوشان در داخل زمین خواهد بود.

در صورت نبود آن ها هم، احسان حاجی صفی گزینه سوم کاپیتانی ایران است.

کاپیتان ایران در دیدار با هند کیست؟ - خبرگزاری میزان

www.mizanonline.ir/fa/news/.../کاپیتان-ایران-در-دیدار-با-هند-کیست
۱۶ دقیقه پیش - تیم ملی ایران، در دیدار فردا مقابل هند، با کاپیتانی جدید پای به میدان می گذارد.

ایسنا - تيم ملي فوتبال ايران

www.isna.ir/fa/tag/.../تيم%20ملي%20فوتبال%20ايران
فوتبال ایران از صدرنشینی در رنکینگ فیفا تا دیدار با یاران زلاتان ... شهباززاده: تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد ... بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم مقابل عمان و هند به پیروزی برسد. ... سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اردوی جدید فرصت مناسبی برای ارزیابی و بررسی بازیکنان جوان تیم ...

اخبار استقلال

asas2012.blogfa.com/
کاپیتان سابق استقلال از فردا در کلاس های مربیگری در اسپانیا شرکت می کند. ... در این باره گفته می شود کاپیتان محبوب استقلالی ها چهارشنبه شب دیدار تیم ... بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم مقابل عمان و هند به پیروزی برسد ... در سوی مقابل رضا مهاجری هم با این هدف شاگردانش را به میدان فرستاد که مثل بازی ...

باند برانکو نگذاشت به تیم‌ ملی بیایم - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../باند-برانکو-نگذاشت-به-تیم‌-ملی-بیای...
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از رسیدنش به پیراهن تیم ملی و مشکلات و مصائب ایران در راه رسیدن به جام جهانی روایت ... وقتی پای صحبت‌های او بنشینید زمان به سرعت می گذرد. ... +دایی حق داشت اعتراض کند اما من بهترین بازیکن دیدار با استرالیا شدم. .... آن موقع محمود یاوری سرمربی بود و برای اردو به هند رفتیم و به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شدم.

تیم ملی ایران :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/33/تیم-ملی-ایران
تیم ملی در بازی با هند تغییر روش می دهد و با تاکتیک تهاجمی تری به میدان خواهد آمد تا هم زیباتر بازی ... سرمربی تیم ‌ملی هند می‌گوید برای موفقیت برابر تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران ... تیم فوتبال آلکمار با حضور علیرضا جهانبخش مقابل توئنته، برتری خارج از خانه را در ... کی روش در پیامی سال جدید را به تمام مردم ایران تبریک گفته است.

سرویس ورزشی - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و ...

www.tabnak.ir/fa/sport
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید:ما مجبور هستیم به این سفر برویم چون باشگاه قراردادی ... قبل از یورو 2016 در دیداری دوستانه برار تیم ملی ایران به میدان خواهند رفت. ... مدل و هنر پیشه معروف فیلیپین سر انجام خبر ازدواج خود با فوتبالیست ایرانی را تایید کرد. ... ٢٤ بازیکن برای دیدار برابر هند و عمان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

جدیدترین اخبار فوتبال (آنلاین)

mhd1785.mihanblog.com/post/1
هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تقابل با تیم هایی مقابل هند که در زمین ... کریمی و فیگو در دیدار ستارگان ایران و جهان برابر هم به میدان رفتند و در پایان پیراهن ... 4 برادر دایی پای سفره هفت سین+ عکس --آریا -- 1 ساعت پیش ... آغاز دور جدید تمرینات اصفهانی ها طلایی پوشان امروز پا به توپ می شوند سبزپوشان فردا --فارس ...

اخبار و اطلاعات جهان فوتبال و اخبار لحظه به لحظه خبرگذاری ها

manofootball.ir/
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد سال 94 برای تیمش سال ... باشگاه استقلال فردا کاروان خود را با تمام بازیکنان راهی سوئد می کند. ... دروازه‌بان تیم ملی امیدوار است با پیروزی برابر هند عیدی خوبی به .... پیشنهاد جدید به سرخپوشان .... از یورو 2016 در دیداری دوستانه برار تیم ملی ایران به میدان خواهند رفت.

[PDF]چشمی آخرین چشم خورده نود - روزنامه وطن امروز

www.vatanemrooz.ir/Newspaper/PagePDF/22654
باش گاه را ترک کند به استقبال وی می آیند. ... م ی رود او در پای ان این مدت به لندن برود تا ... یوونتوس یک ق دم دیگر به میدان نبردی که ... تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار با هند و عمان ... جوانان به او احترام می گذارند. ... نمونه ه ای پرتعدادی بودند که پس از حضور مقابل .... کاپیتان استقالل امس ال از قدرت بسیار زیادی هم.

تیم ملی ایران توانست با گل های دژاگه - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=تیم+ملی+ایران+توانست+با+گل+های+دژاگه
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اشکان دژاگه که امروز کاپیتان تيم ملي ايران .... تيم ملي فوتبال ايران با دريافت دومين کارت زرد مسابقه بعدي ايران مقابل هند را ... قطر با حضور هافبک ملي‌پوش کشورمان فردا(سه‌شنبه) در آخرين ديدار دوستانه خود .... دژاگه معمولا در ترکیب اصلی العربی به میدان می رود و بازیهاي درخشانی را به نمایش می گذارد.

سایت رسمی روزنامه خبرورزشی: صفحه نخست

www.khabarsport.com/
از سرماخوردگی تا درگیری با برانکو و غیبت به خاطر دایی .... تیموریان بازی هند و عمان را از دست داد؟ ..... فوتبال ایران ... دیدار پرسپولیس مقابل صبا در قم مثل سایر بازی‌های پرسپولیس خالی از اتفاقات ... اولین فصل حضورش در استقلال را پشت سر می‌گذارد. او به خوبی می‌داند پای در تیمی گذاشته است که پیش از آن بزرگانی همچون اکبر ...

دختران گوام - نازنین ها

www.nazaninha.ir/search/?q=دختران%20گوام&page=60
آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی هم که برای حل مشکل ویزا راهی قطر شده بود، با ... بازیکنان تیم ملی گوام پس از دیدار برابر هند به صورت مستقیم به کره جنوبی سفر ... به‌ گزارش ‌ایسنا‌، کریم انصاری‌فرد پیش از تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران با ..... می‌گذارد، متفاوت است، گفت: با تمرکز بالا و احترام کامل برابر گوام به میدان می‌رویم.

مهر ۱۳۹۳ - بهنام رجبی

behnamvolleyball.blogfa.com/1393/07
کودک با کف پای صاف به دنیا می آید یا هنگام تولد برای آن مستعد است. ... میر سعید معروف و سید محمد موسوی دو ستاره ی ارزشمند تیم ملی والیبال ایران در جمع ... امسال، نام سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال کشورمان و همچنین سید ..... هم می روند و در دومین دیدار نیز تیم ملی چین مقابل ایتالیا میزبان مسابقات به میدان خواهد رفت.

بهمن ۱۳۹۲ - اخبار روز فوتبال - blogfa.com

sohiel71footballnews.blogfa.com/1392/11
باشگاه آلماني پيش از اين از دعوت داوري به اردوي تيم ملي ايران براي بازي با کويت ... دنی آلوز به نظر می رسید با خطای هند بازیکن حریف در محوطه جریمه همراه شده باشد. ... را با دو گل شکست دهند تا با روحيه خوبي پاي به ديدار حساس سه شنبه شب گذارند. .... سه شنبه شب تیمش مقابل منچسترسیتی کفشهای جدید و رنگارنگی را به پا می کند.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا - 3

www.fansvolley.ir/cat/3/volleyballasia.html/page/3
تيم هاي ملي واليبال ايران و لبنان از ساعت 14 (13:30) در سالن حمدان بن محمد بن راشد شهر .... پاسور تیم ملی ایران درباره دیدار با کره جنوبی گفت: برای پیروزی به میدان می ... مقابل تیم های ضعیف نمی شود خوب بازی کنیم اما از فردا با دیدار با کره جنوبی کار .... شهرام محمودی، سعید معروف (کاپیتان)، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، ...

عکس زنهای گوام - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=عکس%20زنهای%20گوام&page=3
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته تیم ملی گوام مقابل تیم ایران با ... به‌ گزارش خبرنگار ‌ایسنا‌، کا‌ر‌لوس کی‌روش در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ملی ... بازیکنان تیم ملی گوام هم که پنج شنبه به مصاف هند رفته بودند در پرواز سئول. ... نمایش می‌گذارد، متفاوت است، گفت: با تمرکز بالا و احترام کامل برابر گوام به میدان می‌رویم.

فوتبال - اخبار ورزشی افغانستان و جهان - blogfa.com

afghansportnews.blogfa.com/category/2/فوتبال
۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تیم فوتبال رم با برتری مقابل ناپولی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام .... منصور فقیریار، دروازه بان تیم ملی فوتبال افغانستان به عنوان بهترین ... تاخیر تاثیر منفی بر روی روند آماده سازی در هتل‌ها، فرودگاه‌ها و جاده‌ها می‌گذارد. ..... امیدی به صعود نداشت و صرفاً برای کسب افتخار و آبرو پای به میدان گذاشت.

@@ اخبار تیم ملی فوتبال ایران @@ - صفحه 118 - انجمن های ...

www.arteshesorkh.com › ... › فوتبال داخلی › فوتبال ملی
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10پست - ‏3 نویسنده
پیروزی پرگل کی روش و «پسرانش» مقابل گوام/ درخشش طارمی و آزمون در روز 6 ... تیم ملی ایران در پایان توانست با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یابد و ... حاج صفی با یک شوت پای راست از پشت محوطه جریمه دروازه گوام را به شدت تهدید کرد. ..... این مدافع – هافبک تاکنون در 8 بازی ملی به میدان رفته است که حاصل آن 1 ...

بررسی فنی نفر به نفر بازیکنان تراکتورسازی در هفته اول ...

www.tarafdari.com/.../بررسی-فنی-نفر-به-نفر-بازیکنان-تراکتورس...
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ترکیب اولیه تراکتورسازی مقابل نفت نام شش بازیکن جدید به چشم می خورد و ... به سال گذشته تغییر داده اند و با تیمی متفاوت از سال قبل پای به لیگ پانزدهم گذاشته اند. ... های ابتدایی تاثیر می گذارد و همان گونه که در بازی هفته اول این تیم مقابل .... وقتی کاپیتان تراکتور ایران پوریان باشه با 2-3 سال سابقه زیاد ...

منجیل نیوزآرشیو وبلاگهای ایران

manjilnews.wikifeed.ir/
روانچی اظهار داشت: امید است فردا همه اقشار ملت ایران با حضور در پای صندوق های ... Continue reading دودختر نونهال شیرازی به تیم ملی فوتبال دعوت شدند at منجیل نیوز. ...... منبع : منجیل نیوزمحاسبات جدید از جهش هزینه خانوار/ مخارج از ۳ میلیون در ماه گذشت ...... برخوردار بوده و در هر مسابقه فقط برای گرفتن سه امتیاز پا به میدان می گذارند.

مصطفی عرب - جام تخت جمشید

takhtejamshidcup.com/index.php?option=com_content&view...
۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مصطفی عرب بیوگرافی و گالری تصاویر کاپیتان پر افتخار تیم ملی و باشگاه عقاب. ... از کسب عنوان دومی ایران در یک دیدار دوستانه نیز برابر هندوستان که در ... او در 6 دیدار ایران در مسابقات به میدان میرود و اولین بار موفق به گلزنی در تیم ملی .... آن مصطفی عرب با عنوان کاپیتانی نماینده ایران پای بمیدان میگذارد که ...

صعود و سقوط چشم بادامی‌ها در گروه B / عربستان و ازبکستان ...

www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
۲۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او نگرانیهایی در مورد بازی دوم مقابل ازبکستان داشته و از تغییر ناگهانی .... 69 حمله عربستان و ضربه محکم که به پای بازیکن کره شمالی می خورد و ... دیدار تیمهای ملی عربستان و کره شمالی با نتیجه 4 بر یک به سود ..... شروع به یافتن گزینه های جدید و مستعد کردیم که آینده تیم ملی ایران را بتوانند به خوبی رقم بزنند.

واکنش مهدی طارمی به شکست تیم امید ایران مقابل قطر + ...

aramesh.rozblog.com/.../واکنش-مهدی-طارمی-به-شکست-تیممید-ایران-مق...
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این باخت در مقابل قطر با واکنش ها و صحبت های زیادی همراه بود که در ادامه واکنش مهدی ... مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس پس از شکست تیم ملی امید ایران در برابر . .... دوشنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم اميد استرالیا به میدان رفت و در این .... اینکه تیم ملی خارج از کشور اردو می گذارد به این خاطر است که زمین های داخل .

تیم استقلال با چه شرایطی وارد سال 95 خواهد شد | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../تیم-استقلال-با-چه-شرایطی-وارد-سال-95-خواه/
۷ روز پیش - استقلال در شرایطی پا به سال 1395 می گذارد که برخی هوادارانش از آن ... حدس زد که ملی پوشان استقلالی درگیر با مسابقات تیم ملی برابر هند و عمان .... دور جدید کلاس های مربیگری از فردا در شهر بارسلون اسپانیا آغاز خواهد شد و مجیدی به همراه … .... هفته بیستم لیگ برتر ایران روز یکشنبه با برگزاری دیدار دو تیم نفت …

گسترش آنلاین - پیروزی قاطع والیبال ایران در اولین گام

www.gostareshonline.com/.../1357607-پیروزی-قاطع-والیبال-ایران-در-ا...
۲۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درپی شکست سنگین دیروز پاکستانی‌ها مقابل تیم ملی والیبال ایران در سالن ۱۲هزار نفری آزادی، حسن مظهر کاپیتان پاکستان که از ... دیروز گفت: تیم ماهان برای قهرمانی در قاره پای به این میدان می‌گذارد و با همه تیم‌ها با قدرت روبه‌رو خواهد شد. ... کاظمی دیشب گفت حضورش در مسابقات فصل جدید لیگ برتر ایران او را برای ...

پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورتجدید ترین مطلب

javanestan.me-music.ir/
دیدار ملی پوشان والیبال ساحلی گلستان با مدیر کل ورزش و جوانان ... ترکمن اسپورت:رسول آقچه‌لی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: امروز بازی ... تیم والیبال نوجوانان ایران از فردا با بازی مقابل لهستان کار خود را در رقابت های جهانی آغاز می کند. .... به میدان رفت اما از سوی دیگر سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی روستوف در ...

صفحه رسمی خبرگزاری یونگ نیوز (@young.new.news ...

www.online-instagram.com/user/young.new.news/1941803051
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری یونگ نیو نیوز ، تیم ملی بسکتبال ایران ... ایران در دو دیدار قبلی خود یک شکست مقابل چین و یک برد مقابل ایتالیا را تجربه کرده بود. ... در روز پنجشنبه فردا ساعت 18 استقلال تهران با سیاه جامگان مشهد انجام می شود. ... وابسته به ائتلاف موسوم به جیش الفتح از جمله جبهه النصره را از پای درآوردند.

ستادانتخاباتی بهادری - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/search/?q=ستادانتخاباتی+بهادری
خواننده کشورمان که برای بازی در فیلم «سلام بمبئی» در هند به سر می برد، روضه ماهانه اش در .... قدرت بهادري بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از مستقر شدن تیم در تاشکند در ... او اضافه کرد: ان‌شاءالله با یک پیروزی خوب و پرگل مقابل اردن به مصاف تیم‌های .... به نتایجی که در بازی‌های اخیر کسب کرده‌ایم می‌خواهیم در بازی فردا پیروز میدان ...

تیم ملی فوتبال ایران در بازی با هند سفید می‌پوشد - فان سیتی

f30t.ir/search/?q=تیم+ملی+فوتبال+ایران+در+بازی+با+هند...می‌پوشد
مخالفت کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ایران/ تیم ملی امید به یاد احدی مشکی‌ می‌پوشد ... و معتقدند تيم اصفهانی بهترین فوتبال را میان تيم های ايرانی به اجرا می گذارد. شاگردان یحیی این هفته مقابل پرسپولیسی به میدان می روند که شیوه بازي آنها .... احدی بازيکن و کاپیتان سابق استقلالی ها بازيکنان تيم ملي در پیامی مشترک ...

علی دایی اسیر زرنگی علی کریمی شد؟ - فرارو

fararu.com/fa/news/244119/علی-دایی-اسیر-زرنگی-علی-کریمی-شد
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی دایی از بازی در تیم ستاره ها انصراف داد تا علی کریمی نشان دهد یک بار ... بازی کاملا خیرخواهانه ای که یک رخداد جدید در فوتبال ایران است اما علی دایی به خاطر اختلاف با علی ... دو دل شده و روی علاقه اش پا می گذارد تا شاید با علی کریمی روبرو نشود. ... کاپیتان تاریخ ملی ایران نخواهد داشت اما این دایی است که حالا دارد به ...

ParsFootball | پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران ...

www.parsfootball.com/author/Meysam/2012/11/
تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران فردا راهی ویتنام می‌شود ... جادوگر پا در جای پای خود می‌گذارد؟ ... بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: با برگزاری دیدارهای دوستانه مقابل ... تیم ملی فوتبال دختران نوجوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل هند به .... شروع مجدد لیگ برتر فوتسال در سایه سنگین ناکامی | رئیس جدید می‌آید؟

رکوردهای دست‌ نیافتنی تیم‌ ملی ایران در آسیا - سلطان قلبها

ma-soltan.persianblog.ir/post/4589/
۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ایران روز یکشنبه با بحرین بازی دارد، در حالی که به جز رکوردهای ..... تیم ملی ایران در حالی برای سیزدهمین بار به جام ملت های آسیا قدم می گذارد که عنوان ... کاپیتان: جواد نکونام .... بلافاصله پس از پایان این دیدار تیم‌های ایران و ژاپن برابر هم به میدان .... روی دروازه ایران با اشتباه علی دایی در محوطه جریمه تیم‌ملی مقابل پاهای ...

[PDF]بانک سرمايه قهرمان لیگ برتر والیبال شد پيکان به احترام ...

iran-newspaper.com/Newspaper/PagePDF/24876
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارلوس کي روش، ســرمربي تيم ملي فوتبال پيش از آغاز اردوي جديد ... درباره مسابقه تيم ملي با هند و عمان گفت: وقتي مي گوييم در مقدماتي جام .... ديدارهاي رو در روي تيم هاي ايراني با عربستاني در ليگ فوتبال قهرمانان ... قهرمان و تيم پيکان به عنوان نايب قهرمان ليگ برتر واليبال ايران در .... مقابــل پاختاكور خواهد بــود.

خرداد ۱۳۹۲ - استقلال منهای این منهای آن...

www.eiliayeabi.blogfa.com/1392/03
علی فتح الله زاده درباره وضعیت نهایی مهدی رحمتی با استقلال و اینکه گفته می شود او ... کودکان موسسه محک با ارسال نامه‌ای به کاپیتان تیم ملی فوتبال احساسات خود را ..... دیدار حساس تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در هفته پایانی دور انتخابی جام جهانی .... تیم در حالی که به اوت می‌رفت به پای منتظری خورد و مقابل مهاجم کره جنوبی افتاد اما ...

ایجاد مزرعه خورشیدی 8 برابر زمین فوتبال | جستجو | نت تری

www.net3.ir/list/ایجاد+مزرعه+خورشیدی+8+برابر+زمین+فوتبال.html
Farmdale با نسخه مود جدید یک بازی فوق العاده زیبا و جالب در سبک شبیه سازی ... در آمد شما با کار کردن در مزرعه و کشاورزی یا با فروش محصولات به دست می آید که .... خوزستان اسپورت- هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال خوزستان فردا برگزار خواهد شد. ... بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: حالا بحث رنگ مطرح نیست و مطمئن است ...

آغاز تمرینات تیم ملی در غیاب ۲ بازیکناصرار کروش روی ...

ag1.ir/.../آغاز+تمرینات+تیم+ملی+در+غیاب+۲+بازیکناصرار+کروش+رو...
اولین تمرین تيم ملي فوتبال کشورمان در اردوی جدید این تيم پیش از دیدار مقابل هند ... تمرينات تيم ملي برای بازی مقابل هند و عمان از امروز آغاز شده است/ ... ادامه مطلب کروش یک گلر 19 ساله را به تیم ملی ایران دعوت کرد ... ادامه مطلب عکس | آغاز تمرینات کاپیتان تیم ملی فوتسال .... حدود دو هفته از آغاز تمرينات با بازیکنان تيم «ب » می گذ .

نکونام: هر کس به خاطر مخالفت با کروش چوب لای چرخ تیم ملی ...

esteghlalrss.com/?DA&paged=6
۶ روز پیش - رکورددار بازی ملی در تیم ملی فوتبال ایران، هم‌اکنون در لیگ قطر و برای ... به عنوان کاپیتان تیم می‌توانستم به جوان‌ترها کمک کنم و حداقل در ... شروع سال با دو بازی خوب مقابل شیلی و سوئد شروع شد. ... حال اگر کسی در این شرایط برای مخالفت با کروش به دلیل منافع شخصی‌اش چوب لای چرخ تیم ملی می‌گذارد، خیانت می‌کند ...

تیتر خبرهای ورزشی | بانوکا پلاس

banoka.ir/plus/?page_id=921
رسانه های کرواسی از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی این کشور با ایران در آینده ... بازی دوستانه با هاماربی سوئد ساعت ٥ صبح فردا به سمت سوئد پرواز می کند. ... کمدین انزلی چی سینما و تلویزیون امروز در اولین تمرین ملوانان در سال جدید حاضر شد. ... کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد سال 94 برای تیمش سال خوبی نبوده است.

همه آنچه در برنامه 90 گذشت / قسم جلاله فردوسی پور ... - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
۱۵ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهمترین قسمت برنامه نود دوشنبه شب مصاحبه مهدی رحمتی با عادل فردوسی ... رحمتی در مورد تیم ملی صحبت نکرد و فقط به فردوسی پور در مورد هواداران ...

رسمی لیونل مسی مقابل مکزیک بازی خواهد کرد | جستجو | دانلود ...

www.agrolab.biz/.../رسمی++لیونل+مسی+مقابل+مکزیک+بازی+خواهد+کر...
کاپیتان تیم فوتبال مکزيک، سابقه بازي مقابل تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 ... رونالدو فردا مقابل ایبار بازي خواهد کرد تا در غیاب بیل مصدوم مشکلی برای رئال ایجاد نشود. ... ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی با عمان، هند، گوام و ترکمنستان همگروه است. ... به میدان برود که جملگی ترکمن هستند و در تیم ملی ترکمنستان بازي می کنند.

pars_leg's Instagram Pictures - Instagify.com

instagify.com/user/pars_leg/1121520004
تیم اف اس وی فرانکفورت با یک گل مقابل دویزبورگ به برتری رسید. در این دیدار احسان حاج صفی 66 دقیقه برای تیمش به میدان رفت. ... آزمون همراه با سعید عزت اللهی فردا به ایران می آیند تا به اردوی تیم ملی برای انجام دو بازی مقابل گوام و هند ملحق شوند. ... و از علاقه وافر صدرنشین بوندس لیگای دو به چپ پای ملی پوش سپاهان نوشته اند.

ورزشی – پایگاه خبری تحلیلی سنگرما

www.sangarema.com/category/c84-2012-10-07-13-58-40/.../feed/
به نظر می رسد برانکو قصد داشته باشد تیمش را برای فصل آینده آسیایی جمع و جور کند. ... سرمربی برکنار شده تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به اینکه بله‌قربان گفتن را .... به گزارش سرویس ورزشی “سنگرما” کارلوس کی‌روش پیش از آغاز اردوی جدید تیم ..... لیست نهایی تیم ملی برای انجام دو دیدار برابر هند و عمان روز ۲۹ اسفند اعلام خواهد شد.

کـ ـــا فه والیــــ ـــبال

kafevolleyball.blogfa.com/
ملی پوشان والیبال ایران که در چهار دیدار قبلی خود تیم های قطر، مالدیو، هند و هنگ کنگ ... تیم ملی والیبال کره جنوبی در ابتدای ست نخست کمی میدان را در دست داشت اما ... سرمربی تیم ملی والیبال گفت: حریفان ایران برای مسابقه با ما انگیزه دو برابر پیدا می ... دیدار تیم ملی والیبال ایران و کره جنوبی ساعت 11 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) به ...

← کریم انصاریفرد → - خبر

karim-ansarifard.blogfa.com/cat-3.aspx
محمد قاضی(73 غلامرضا رضایی) و میلاد میداودی(46 حسینماهینی) را به میدان فرستاد. ... به گزارش خبرگزاري فارس، اولين ديدار تيم ملي فوتبال ايران در مرحله مقدماتي جام جهاني .... دور جدید مذاکرات استقلال تهران با کریم انصاری فر فردا در ساختمان باشگاه .... پشت سر می گذارد، در جام 2004 مقابل عمان گلزنی کرد و بازی را در دقایق تلف شده ...

با حضور - جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap
وی به همین منظور دیداری با آیت‌الله حسن رمضانی داشت تا درباره اسلام بیشتر بداند. ... و مجموعه دریافت‌های یک نویسنده را به نمایش می‌گذارد، پس با این اوصاف کتاب حاوی و .... muslim http://www.masaf.ir/images/رسانه‌های عربی درصدد کشاندن پای ایران به ... از شیعه شدن فیلیپ سندروس، مدافع تیم ملی سوئیس-shia muslim-239.png روایت ...

من و استقلال ( هوادار مهران مدیری)

fooutbaaleaabi.blogfa.com/
وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال با برتری شاگردان مظلومی ... مگویان چهارمین پنالتی استقلال را گل کرد و سپس حمید بوحمدان توپ را به پای مهدی ... در لیگ برتر به صدرنشینی ادامه می دهد و با برد در بازی فردا می تواند در هر دو جام خود .... وی در مورد بازگشت کی‌روش به ایران گفت: سرمربی تیم ملی برای ۵۴ روز در ...

اسامی 32 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی ...

kalleh-volleyball.blogfa.com/author-kalleh-volleyball.aspx?p=2
۷ روز پیش - فصل جدید مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 14 تیم و در یک ... در ست اول اين ديدار تيم ايران با تركيب حسيني پويا، سال افزون، فياضي، ... از دست دادن نداشتند با تمام وجود به ميدان آمدند تا از حداقل شانس و حداكثر توان خود .... این رقابت ها و مقابل برنده دیدار تیم های برزیل و اسپانیا برگزار می کند.

مرداد ۱۳۹۴ - کلوپ هواداران والیبال و سعید معروف - blogfa.com

vollyball-saeid.blogfa.com/1394/05
تیم ملی والیبال ایران که با 14 بازیکن ساعت 5 بامداد روز چهارشنبه 28 مردادماه .... تیم ملی می گوید:قرار بود موسوی از مچ پای خود اسکن بگیرد و تا زمانی که اسکن پای وی ... کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به جام واگنر و رقابت‌های جام جهانی، ... بايد مقابل همه حريفانمان پرقدرت و بدون استرس به ميدان برويم و تمام توان خود را به ...

عکس ها و اخباری از والیبال - بیوگرافی و مصاحبه

www.iranvolleyball78.blogfa.com/category/3
۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باید پای درد و دل دکمه های کنترل تلویزیونی بنشینید تا دلیل این کار را بهتر .... کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ایتالیا با پیروزی در دو مسابقه ... قول می دهم تیم ملی ایران با تمام توان خود وارد میدان شود و در بازی فردا مقابل .... چند وقت قبل با سعید معروف صحبت می‌کردم و حرف به مربی جدید تیم ملی کشید، خودم ...

هفت ووشوکار تیم ملی فردا به میدان جهانی می روند - موزیکس

musicss.jusfun.in/pmsi1977467_هفت-ووشوکار-تیم-ملی-فردا-به-میدان-ج...
چرا کورک از والیبال ایران می ترسد و و والیبال با این روند به المپیک. خرم اباد نیوز. ... فردا پنجشنبه 11 شد مقابل هم به میدان می روند قهرمانی اسیا به دیدار تیم ملی. مربیانی که ... در ماراتن هفت. چانگ می روند برگزار می شود که تیم ملی پای به اوردگاه جهانی می. ... مرحله جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کاندیدا برای هفت اردوغان به میدان می.

فروردین ۱۳۹۰ - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..

omranss.blogfa.com/9001.aspx
ناصر حجازی دروازه بان پیشین استقلال و تیم ملی فوتبال ایران که سابقه هدایت آبی ... كاپيتان استقلال خاطرنشان كرد: به هواداران قول مي‌دهيم در بازي فردا مقابل پاختاكور سرافراز از ميدان بيرون بياييم. .... اين روي كيفيت بازي استقلال تاثير مي‌گذارد. ..... كاپيتان تيم استقلال با اشاره به اتفاقات رخ داده در ديدار با تراكتورسازي و خطاب ...

روزنامه خبر ورزشی

www.varzeshi.net/
البته او به خوبی می‌داند از دست دادن این امتیازات خانگی حسرت بزرگی را ... روزبه چشمی، ستاره جوان استقلال در بازی با پدیده در یک صحنه ساده، مصدوم شد. او همان صدایی را در زانویش شنید که بعضی از ستاره‌های فوتبال ایران شنیده ..... تیم ملی مقابل تیم ملی! ... دیدار پرسپولیس مقابل صبا در قم مثل سایر بازی‌های پرسپولیس خالی از ...

عجیب | ورزش 11 - پایگاه تخصصی فوتبال

www.varzesh11.com/fa/user/search/عجیب?postpage=4
دیدار ترکمنستان تبدیل به اولین بازی شد که اشکان دژاگه در آن بازوبند کاپیتانی ... اشکان برای تبدیل شدن به کاپیتان اول تیم ملی ایران احتمالا باید تا جام جهانی ۲۰۱۸ و زمان ... بازیکنان منچستریونایتد لقب جدیدی را برای لوئیز فن خال انتخاب کردند. ... فردا بکش بکش می‌ شود من همین الان با آقای جلالی صحبت کردم و او هم با من هم عقیده ...

فوتبال در ایران و جهان - ورزش در ایران

www.jamejahani.blogfa.com/cat-124.aspx
۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در آن دیدار همایون بهزادی در دقایق 50، 86، 90 و ایرج سلیمانی در دقایق 45، 56 ... امرور مسابقه حماسی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل تاج در سال 1352: ... اما پرسپولیس با این ترکیب پا به میدان می گذارد: بهرام مودت ، مسیح ..... کاپیتان تیم ملی ایران شد،حبیب خبیری جز بازیکنان اعزامی تیم ملی‌ ..... فردا رفتم نخست‌وزيري.

بهمن ۱۳۹۱ - اخبار ورزشی افغانستان و جهان

ariyanasport.blogfa.com/1391/11
یوسف مشرقی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشور، به باشگاه بووانیپار کشور هند پیوست. مشرقی چهارمین بازیکن افغان است که طی دو سال گذشته به باشگاه های هندی می رود. ... وی تا حال 12 مرتبه برای افغانستان به میدان رفته است. ... بازی بین تیم‌های بارسلونا و گرانادا دیروز شنبه ۱۶ فوریه، با نتیجه ۲-۱ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

بازگشت تیموریان به تیم ملی بررسی نقاط ضعف هند | News ...

newsfile.ir/news/بازگشت+تیموریان+به+تیم+ملی++بررسی+نقاط+ضع...
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به برنامه آماده‌سازی خود پیش از دیدار برابر هند ادامه ... را پشت سر می‌گذارد، عصر دیروز با حضور در محل اقامت تیم ملی زیر نظر پزشکان ... آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان هم که به‌دلیل مصدومیت به این اردو ... 95 تیم ملی مقابل هند از مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نمی‌تواند به میدان برود.

پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت - آلپ گروه

javanestan.alpgroup.ir/
ترکمن اسپورت: تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که قرار است به زودی در ... تیم والیبال نوجوانان ایران از فردا با بازی مقابل لهستان کار خود را در رقابت های جهانی آغاز می کند. ... حالا از فردا نوجوانان ایرانی یک بار دیگر به مسابقات جهانی پا می گذارند تا یک بار ..... ترکمن اسپورت:کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مدال برنز ...

حاشیه دیدار پرسپولیس - ذوب آهن / هواداران کمیته ... - ورزش مدیا

sp.shafaqna.com/FA/IR/103950
امیدوارم سال 95، سال خوبی برای همه باشد/ آرزو می‌کنم در سال جدید به تیم ملی برسم. - شهر خبر ... دیدار کریستیانو رونالدو و بازیکنان رئال با یک کودک فلسطینی + عکس. - ورزش 11 .... فدراسیون فوتبال عربستان: تیم‌های ملی ما هم در ایران به میدان نخواهند رفت. - شهر خبر ... شهباززاده: تیم ملی تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد.

هفته دوم شهریور 1391 - هواداران متعصب استقلال ایران. - blogfa ...

www.taabadabi.blogfa.com/1391/06/2
تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در دیداری دوستانه در مشهد مقابل ابومسلم به ... دیداری سبک را برگزار کند و از همین رو این تیم مقابل هنرمندان به میدان خواهد رفت. .... اکبرپور که در حال حاضر مراحل درمانی مصدومیتش را پشت سر می گذارد،همراه با استقلال به اردوی مشهد نرفت. ..... وی دروازه بان سابق تیم های استقلال (تاج) و تیم ملی ایران بود.

پیشکسوتان - مازندلیگ - اخبار ورزشی مازندران

www.mazandlig.com/tag.aspx?t=پیشکسوتان
این مدیر ملی ورزش با بازگشت به مبحث انتخاب رئیس هیدت کشتی مازندران به عنوان ... مازندلیگ/سیاوش زمانزاده: مراسم معارفه رئیس جدید هیات کشتی رامسر برگزار شد. به ..... تشییع پیکر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ساعت 8 و 30 ... نقش ارزشمند دو بازیکن مازندرانی در برتری ایران مقابل هند در دومین دیدار ...

88/08/01 - 88/08/30 - SPORTS DIGEST - blogfa.com

www.sportsdigest.blogfa.com/8808.aspx
۲۹ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - تيم ملي فوتبال ازبكستان با پيروزي در سومين ديدار خود مقابل مالزي 9 ... پنج گروه برگزار مي شود و دو تيم برتر هر گروه به مرحله نهايي صعود مي كنند. ... جواد نكونام در دقيقه 72 با ضربه سر تك گل ايران را به ثمر رساند تا ايران يك بر صفر پيروز شود. ... با ميدان دادن به جوانان ساير بازيكنان جوان نيز با انگيزه مي‌شوند.

سلول بنیادی انسان - Powered by Web RSS

www.webrss.com/get_mysite.php?mysiteId=38596
باراک اوباما گفت هرچند مدتی طول می کشد تا مردم ایران اثرات توافق هسته‌ای را در ... فان‌خال تا پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ با باشگاه قرارداد دارد، اما این مربی هلندی به دنبال ... ویدیچ گفت: "ما معتقد بودیم که مربی جدید به زمان نیاز دارد، اما بعد از یک ماه ..... تیم ملی فوتبال ایران ٢٤ بازیکن را برای دیدار برابر هند و عمان به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی بوکس در نخستین مبارزه ...

ufcs.ir/cat/3/13
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود مقتدرانه به مرحله پلی‌آف صعود کرد. .... روز گذشته مقابل عمان شکست خورد و فردا باید در ادامه مقابل عربستان به میدان برود. ... وی امروز و فردا دو مرحله فیزیوتراپی تخصصی را پشت سر می گذارد تا فردا بتواند .... پس از اینکه کارلوس کی‌روش قراردادش را با تیم ملی ایران تمدید کرد، در دوره جدید کاری ...

اصفهانی ها در انتظار عیدی ذوبی ها هستند -روزنامه اصفهان زیبا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201631610353263660.html
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شاگردان یحیی گل محمدی در حالی پای در این دیدار می گذارند که هفته قبل ... از این رو در بازی برابر بنیادکار با تمام قوا به میدان خواهد رفت تا با پیروزی در این دیدار شانس خود را ... کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازی بنیادکار در زمین خود .... ملی پوشان ایران در لیگ جهانی مقابل تیم های قدرتمندی نظیر آمریکا، ...

ایران در راه جام جهانی 2014 Brazil - صفحه 24 - انجمن استقلالی ...

www.esteghlali.com › انجمن استقلالی › فوتبال داخلی › تیم ملی
۱۴ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده
تیم ملی فوتبال ایران با برتری مقابل قطر در خاک این کشور به صعود به جام جهانی امیدوار شد. به گزارش ایسنا، ملیپوشان ایران در پنجمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ... حساسیت بازی ایجاب می کرد که دو تیم احتیاط را بیشتر در دستور کار قرار دهند. ... در دقیقه 59 تکل خشن بلال بر روی پای جباری باعث مصدومیت او شد.

عشق است والیبال

www.volleyballplus.blogfa.com/
علی رضا نادی، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات لیگ برتر ... که 2سال است با ترکیب تیم کاله آمل در رقابت های لیگ برتر والیبال شرکت می کند، ... ملی والیبال کشورمان که امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شد دور جدید .... تیم اصلی ایران در دیدارهای تداركاتی با روسیه و تورنمنت واگنر لهستان به میدان ...

بازی استقلال ترکتور | فیسبوک ایران - صفحه اصلی

naim1382.fbiran.ir/list/بازی+استقلال+ترکتور.html
خبر جدید بزرگترین خبرخوان فارسی که در سال 1394 افتتاح شد. ... با این شرایط استقلال در بازي با فولاد به دنبال پنجمین برد خارج از خانه خود می گردد. ... زمانی به دنیا آمده است که سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در حال بازي در تیم های پایه بوده است! .... به این ترتیب حاج محمدی می تواند استقلال را در دیدار فردا مقابل سایپا همراهی کند.

ایرانجوان دوراهک

iranjavandorahak.com/tag/ایرانجوان
چهلمین درگذشت کاپیتان با اخلاق شهر عزیزمان را به همه مردم شهرمان و خانواده عزیزش ... به گزارش "ایرانجوان دوراهک"، بیش از یک سال از سونامی کارت های پایان خدمت می گذرد، ... ذهنش با این موضوع درگیر خواهد بود و ممکن است با آن کیفیت همیشگی به میدان نرود. ... به گزارش ایرانجوان دوراهک :سومین دیدار تیم ملی جوانان ایران مقابل کویت امشب از ...

پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورت - تیک تاک بلاگ

javanestan-rzb.tiktakblog.ir/
به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی .... ترکمن اسپورت:سردار در مورد بازی مقابل گوام به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« ... ایران با پیروزی در این دیدار 4 امتیازی شد و برای مسابقه با هند به این کشور سفر خواهد کرد. .... کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهارداشت: مهم نیست فردا با ...

قرمزترین پسر دنیا

redboys.blogfa.com/
34-آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ زمانی رخ داد که او 34 ساله و کاپیتان تیم فوتبال ... 35-زیباترین گل سال 2001 آسیا را به تیم ملی امارات زد، در این بازی ایران ... ایران با تعابیر جدید در دورانی بود که تلویزیون تدریجا خانه ایرانی ها را فتح می کرد و ... او در دیدارهای مقدماتی دروازه هند در کلکته طی پیروزی 3-1 دو گل زد که گل تساوی ...

پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورتآرشیو وبلاگهای ایران

javanestan.parsi-ads.ir/
به گزارش ترکمن اسپورت و به نقل ازروابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی .... ترکمن اسپورت:سردار در مورد بازی مقابل گوام به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« ... ایران با پیروزی در این دیدار 4 امتیازی شد و برای مسابقه با هند به این کشور سفر خواهد کرد. .... کاپیتان گنبدی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهارداشت: مهم نیست فردا با ...

آیا دست سعید معروف کاپیتان تیم والیبال قطع شده واقعیت دارد؟

pixmodel.ir/آیا-دست-سعید-معروف-کاپیتان-تیم-والیبال/
۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کواچ دست از پافشاری در حمایت از کادر فنی برمی دارد یا از ایران می رود؟ ... به گزارش مشرق ، سعيد معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار پستی در فضای .... الغدیر اورمیه حامد رضایی اول از همه به عنوان کاپیتان وارد میدان مسابقه با … ... کنند بازی از سوی ناظر دیدار قطع شده و تیم میزبان بازنده اعلام خواهد شد.

مهر ۱۳۸۹ - فوتبال من - blogfa.com

tourajateef.blogfa.com/8907.aspx
پيروزي دو گانه ذوب آهن در مقابل تيم الهلال عربستان هديه بزرگي به فوتبال غرق در توجيه ... يكي از نقاط ضعف تيم ملي ايران در بازيهاي به رهبري قطبي اين است كه يك دفاع .... بودنها گذارند و فردا خرابه هارا بسازند سالهاي طولاني با توهمات بيشماري رو به رو ..... نور محمدي دقيقا تعويض سوخته سرخها بود چون او بايد از اول بازي به ميدان مي آمد و ...

علی دایی نگین ورزش آسیا - اخبار علی دایی

10alidaei.blogfa.com/cat-3.aspx
۲۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این فهرست که بهانه انتشار آن ایکر کاسیاس کاپیتان تیم ملی .... مردم می‌دانند كه علی دایی با تمام وجود خود برای تیم ملی و فوتبال ایران ... در ایران ما هر طور که دلمان می خواهد رانندگی می کنم اما در آلمان اصلا این طور نیست و همه به قانون احترام می گذارند. ... دایی: از تساوی مقابل ملوان راضی نیستم / مهدوی‌کیا جزو بهترین‌هاست.

بحث بازیهای آسیایی گوانگژو 2010 [آرشیو] - سایت علمی ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-104570.html
۲۱ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 100+پست - ‏15 نویسنده
در چهاردهمین دوره بازیهای آسیایی، کاروان ورزشی ایران با 150 ورزشکار حضور ... یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو و دارنده مدال طلای بازیهای ... بر روی روحیه کشتی گیری که فردا بازی دارد تاثیر منفی می گذارد به همین ..... 5- هند (2 مدال نقره) ... پس از بازي ايران مقابل بحرين و پيروزي بازيكنان تيم اميد در دو ديدار اول ...

پایان روز دوم بازی‌های آسیایی+عکس پایگاه خبری تحلیلی ...

eghtedaremalard.ir/پایان-روز-دوم-بازی‌های-آسیاییعکس/
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مسابقات ژیمناستیک بازیهای آسیایی اینچئون از دقایقی پیش با انجام ... رئیس فدراسین شنای کشورمان به کاپیتان تیم ملی شنا در بازی‌های آسیایی ۳۰۰ دلار پاداش داد. ... که در دولت ایران شکل گرفته، دریچه های جدیدی به سوی افزایش مناسبات .... وی در دومین و سومین دیدار خود به ترتیب مقابل توکو نان کنتا از ژاپن و ...

پایگاه دانشجویی مطالبه گر

motalebegar.com/
اجازه نمی‌دهیم نام یزد از حسینیه ایران به پایگاه اصلاحات تغییر یابد/ ... آمریکا خیال خودش را راحت کرد/ با حکم قاضی آمریکایی یک چیزی هم به آمریکا ... آیا تیم اقتصادی دولت دوباره به روحانی نامه خواهد نوشت؟ .... چرا دولت چوب لای چرخ صداوسیما می گذارد؟ ..... از خفت و ذلت در مقابل غرب تا خط و نشان برای شورای نگهبان/ اثری از روحیه خط و ...

ایرج مظفری - جدید ترین اخبار ایران و جهان ممتاز نيوز

www.momtaznews.com/ایرج-مظفری؛-از-دشواری-های-سفر-تا-ساختن-ت/
ایرج مظفری؛ از دشواری های سفر تا ساختن تیم والیبال نوجوانان ... این کار در زندگی ورزشی این بازیکنان تاثیر زیادی می گذارد. ... اما هدف من قهرمانی در آسیا نیست، من می خواهم بازیکنانی بسازم که در آینده به تیم ملی کمک کنند. ... و حساس ترین دیدار از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را فردا مقابل تیم تایلند برگزار خواهد نمود ایرج مظفری، .

حق کاتا کاران محجبه ایران خورده شد- بی‌توجهی به اعتراض ایران!

guilanhayashi82.blogfa.com/author-guilanhayashi82.aspx?p=10
کومیته تیمی زنان ایران با برتری مقابل حریفان خود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا ... پگاه زنگنه کاپیتان تیم زنان ایران سومین و آخرین نماینده کشورمان بود که با بهره ... تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در امارات در رده سنی نوجوانان ..... به میدان می رود که در اولین گام با قرعه استراحت رو به رو است و سپس مقابل نماینده ...

مرداد 1390 - اخبار باشگاه بارسلونای کبیر - blogfa.com

fcbarcelonanews.blogfa.com/9005.aspx
این ملی پوش شیلیایی در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال در ... به این ترتیب او دیدار مقابل ناپولی در جام خوان گامپر که روز دوشنبه برگزار می ... 2-1 : پاس پشت پای پیکه به مسی در محوطه جریمه رئال مادرید ، بازیکن آرژانتینی را با ایکر تک .... باشگاه بارسلونا به طور رسمی اعلام کرد که سسک فابرگاس، کاپیتان ارسنال را ...

اخبار ایران و جهان|سامانه اطلاع رسانی تهران|اخبار تهران|اخبار ...

tehranpress.com/fa/news.../من-از-استقلالی-نشدنم-پشیمان-نیستم/
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از نرفتن به استقلال و ... در این روزها می درخشد و برای تیمش بازی های خوبی را به نمایش می گذارد. ... در دو بازی اول مقابل لخویا که یکی از بهترین تیم های این رقابت هاست ... من طی هفت سال مدام به اردوهای تیم ملی دعوت می شدم اما به بازی گرفته نمی .... عکس: بازار اهواز در آستانه سال جدید.

دمادم | جدیدترین اخبار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز

damadam.ir/ایسکانیوز-iscanews/جدیدترین-اخبار-ورزشی
در صورتی که تیم های ایرانی از بازی با تیم های عربستانی در یک کشور بیطرف ... بلند بالایی درسرداشته و قصد دارند پای فیلیکس ماگات آلمانی را به ایران بکشانند! ... ٢٤ بازیکن برای دیدار برابر هند و عمان از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی ... ایران پا به سن می گذارند و یا از دور خارج می شوند معمولا مجبور به حضور در تیم های نه ...

اف سی بارسلونا دات آی آر | خبرگزاری

www.fcabianari.ir/index/modules/evennews/
به یاد داشته باشید که برای دنبال کردن حواشی نقل و انتقالاتی پیرامون تیم و بحث پیرامون آنها ... نقطه نظرات خود را در ارتباط با تیم محبوبتان، با سایر اعضای سایت در میان بگذارید. ... اعلام جدیدترین لیست تیم ملی برزیل؛ بازگشت کاکا و کوتینیو اعلام ...... گوتسه: با یورگن کلوپ در ارتباطم؛ تفکرات مربی جدید برایم مهم خواهد بود ...

بیوگرافی غلامرضا محمدی مربی تیم ملی کشتی ازاد - کشتی ...

koshti90.persianblog.ir/post/58
۶ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - گفتگو با بدشانس ترین کشتی گیر ایران(غلامرضا محمدی) .... کاپیتان تیم بودم که به همین دلیل با تمام ضعف بدنی وبیماری به میدان رفتم ... و دیدار مقابل حریف اکراینی که در صورت پیروزی راهی دیدار فینال می شدم را به راحتی واگذار کردم. .... هیچ سرویس دهی به تیم ملی دریغ نکرد و برای اولین بار بود که خودش هم پای ...

مهر 1390 - قلمرو هواداران پرسپولیس و منچستریونایتد - ...

nazanin13sahar.blogfa.com/1390/07
۲۹ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دیدار با فجرسپاسی استعفا ... این مهاجم 20 ساله رقابت های فصل جدید را بسیار خوب آغاز کرد و در 5 دیداری که از ابتدا به میدان رفت، 5 ... قرارداد فعلی ولبک با منچستریونایتد 18 ماه دیگر به پایان می رسد و ... باخت اخير اين تيم مقابل مس كرمان که چهارمین باخت فصل پس از ...

پايان روز دوم بازي‌هاي آسيايي/باز هم ايران بدون مدال ماند

pireghar.ir/news/118943/
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مسابقات ژيمناستيک بازيهاي آسيايي اينچئون از دقايقي پيش با انجام حرکات ... رئيس فدراسين شناي کشورمان به کاپيتان تيم ملي شنا در بازي‌هاي آسيايي ۳۰۰ دلار پاداش داد. .... بروت ماچک پس از اين ديدار که با نتيجه 41 بر 10به سود ايران به پايان ... شدند بعد از ظهر امروز اولين مرحله تمرين خود را پشت سر مي گذارند.

اسفند 1392 - سپاهان اصفهان - blogfa.com

www.sepahan002.blogfa.com/1392/12
دقیقه ۹۵-ضربه سر شجاع خلیل زاده در مقابل دروازه از مقابل پای فن دایک رد شد. ... محرم نویدکیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و الاهلی امارات اظهار ... است رخ بدهد در هر صورت فردا بازی سنگینی داریم اما ما برای پیروزی به میدان می‌رویم. .... این مربی کروات که صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 را تا حدود زیادی مدیون ...

اتومبیل مازراتی گرانقیمت لیونل مسی (عکس) - گلادیاتورهای ...

motaass.blogfa.com/9106.aspx
قرآن کریم جناب موسی را کلیم الله می داند و حضرت عیسی را روح الله و مادر او را صدیقه و مریم ... تیم فوتبال هفت نفره ایران در دیدار رده‌بندی رقابت‌های پارالمپیک لندن با ... سرمربي استقلال درباره ترکيب جديد هيات مديره استقلال و اظهار نظر اعضاي جديد مبني .... به ميدان رفتند و کاپيتان مسي دوباره ستاره تيمش بود تا تيم ملي کشورش در ...

شهریور ۱۳۹۲ - عشـــــ سیدمحمد ـــــق

eshghseyedmohammad.blogfa.com/1392/06
امروزم با چنتا عکس درهم که خیلی هم جدید نیستن آپم ( شرمنده ). اول یه خبر ... روز ششم مهرماه نيز تيم ملي در نخستين بازي خود به مصاف قزاقستان مي رود. وي در باره مدت ...

اخبار فوتبال - مجله اینترنتی برترین ها

app.bartarinha.ir/fa/list/23/108
مهاجم قرمزها می گوید می گوید اولین آرزویش در سال جدید قهرمانی پرسپولیس است. ... دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران به جمع سایر بازیکنان حاضر در اردو اضافه شد. ... فردا دیداری سرنوشت‌ساز را مقابل المرخیه در لیگ دسته دوم دارد زیرا پیروز میدان به لیگ .... کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است با تشویق های مکرر هواداران تیمش تاخت و بازی ...

نظرات کارشناسان برجسته داوری و فوتبال از حذف تلخ ايران از ...

www.zamannews.ir/.../6287-نظرات-کارشناسان-برجسته-داوری-فوتبال-ا...
۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمود فکري کاپيتان سابق استقلال و تيم‌ملي شکست مقابل عراق را دردآور توصيف مي‌ کند. ... بازيکنان ايران با تمام توانشان بازي کردند و توانستند نتيجه به عقب افتاده را ... ميناوند در پايان راجع به داوري بازي ايران و عراق افزود: فقط مي‌ توانم ... او در ادامه گفت: از طرفي يک پاي قضيه‌، هفتاد ميليون مخاطب بودند که به ...

فوتبال داخلي - روزنامه گل - سرفصل

goaldaily.ir/goaldaily/Article.aspx?AID=15823
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - كاپيتان استقلال در پايان مصاحبه‌اش با عادل، از اسپانسر آبي‌ها كه يك ... مي‌دانيم و مي‌دانيد كه فوتبال ايران به شدت از مشكلات اقتصادي رنج مي‌برد. ... جالب اينجاست كه عادل هر هفته جلد روزنامه‌هاي ورزشي چاپ فردا صبح را هم در برنامه‌اش به نمايش مي‌گذارد، اما .... چيزي براي تيم ملي ندارد، بايد عوض شود و يك مربي جديد بياوريد.

نقشه وب سایت - اخبار بهبهان |

www.behbahan-news.ir/sitemap.php
دایی شهید فتحی: به شهید افتخار می کنم. ... جلد روزنامه های ورزشی سه شنبه؛دوست رئیس جمهور در تیم ملی/ فاش شدن ملی پوشان استقلال و ... جزئیات منتشر نشده از رابطه مالکان سامسونگ در ایران با تخریب میراث فرهنگی · توافق هسته ای دست ... و ذوب آهن · تلاش برای چینش پازل فتنه جدید/ مجلس، هدف جدید اصلاح طلبان برای طرح ادعاهای واهی ...

خرداد ۱۳۹۱ - آفتاب شرق

www.aftabzarand.blogfa.com/1391/03
می خوانی با همه خستگی های فردا ... سرمربي اسبق تيم ملي ايران تا به حال چيزي در اين باره نگفته اما او که سال ها با ... اخبار جدید ورزشی ... قرمز پوشان اسپانيا در نيمه دوم تيم برتر ميدان بودند و 60 درصد مالکيت توپ را ... ژاپن امروز یکشنبه با پیروزی تیم ملی ایران مقابل ژاپن در دیدار پایانی به کار خود خاتمه داد. ..... 100 گرم انبه هندی :60

پایگاه اطلاع رسانی ترکمن اسپورتآرشیو وبلاگهای ایران

javanestan-rzb.almaz.ir/
چاقوی لیزری آیرو نایف محصول جدیدی است که به علت طراحی بی نظیرش (الهام ... ترکمن اسپورت:سردار در مورد بازی مقابل گوام به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« ... ایران با پیروزی در این دیدار 4 امتیازی شد و برای مسابقه با هند به این کشور سفر خواهد کرد. ... ترکمن اسپورت:رسول آقچه لي کاپيتان گنبدي تيم ملي واليبال نوجوانان ايران در ...

ورزش وســــــــــــــــــــــــلامـــــــــــتی - kargar's JimdoPage!

kagar.jimdo.com/صـــــــــــفـــــــــــــحــــــــــــــه.../ورزش-وســــــــــــــــــــــــلامـــــــــــت...
این نوشته واقعیتهای عینی ایجاد فرهنگ اسکی را در افغانستان به نمایش میگذارد. ... او گفت: "آقای کی روش از فوتبال ایران و عملکرد تیم ملی در دیدار مقابل روسیه ابراز ... با انتقال على كريمى به شالكه ۰۴ آلمان ايران از فردا شب و بعد از سال ها دوباره يك ... در روز ۹ فروردین، دیدار برگشت پرسپولیس و استقلال در تاریخ جدید انجام خواهد شد.

سایت هواداران استقلال - فصلنامه سمرقند

www.samarkandmagazine.ir/category/esteghlali/
به گزارش خبرنگار کاپ، پروپیچ، مهاجم کروات استقلال که چند ماهی است با آبی ... و برای اولین بار در روزهای پایانی سال شمسی در ایران به سر می برد، عکسی از خود در حال ... کمپانی و اوتامندی دو بازیکن کلیدی عمق دفاع سیتی به دلیل مصدومیت میدان را ترک کردند. ... مگر می توان مقابل این تیم ها بدون اینکه فوتبال بازی کنیم گل بزنیم؟

7 - زندگی و والیبال

zendegiandvolleyball.freegoodmovie.org/page/7
سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان، شرایط تیم ملی در اردوی روسیه .... تدارکاتی خود در مسکو طی سه دیدار دوستانه مقابل هلند و روسیه به میدان می رود. ... پیش از این قرار بود ایران ابتدا با روسیه و سپس با هلند مسابقه دهد که بر اساس برنامه جدید، ملی ... البته دست و پای بچه‌ام هم به والیبالیست‌ها می‌خورد و شهرام از حالا با او دفاع كار ...

ورزشي و قلمرو ورزش - روزنامه آفرینش - سرفصل

afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=3726
۵ شهریور ۱۳۸۶ ه‍.ش. - تيم کوميته تيمي ايران با پيروزي 3 بر 2 مقابل قزاقستان ، 4 بر ... همدان به ميدان رفتند که در فينال دانشگاه آزاد اسلامي تهران (منطقه 8) با ... دروازه بان ملي پوش پرسپوليس درباره عملکرد افشين قطبي نيز گفت: ... کاروان تيم فوتبال پرسپوليس فردا تهران را به مقصد مشهد ترک مي کند تا خود را براي برگزاري ديدار ...

اخبار فوتبال ایران و جهان - صفحه 335 - www.Kocholo.org

kocholo.org/forum/اخبار/58-اخبار-فوتبال-ایران-و-جهان-335.html

۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من اطمینان دارم بازیکنان فردا می توانند با یک بازی خوب کره را شکست دهند و به ... جدید ایران، در اولین اظهارنظر فوتبالی اش، برای تیم ملی ایران در دیدار فردا ... تیم ملی فوتبال ایران با شكست كره جنوبی مقتدرانه به جام جهانی 2014 صعود كرد. .... محوطه جریمه به قوچان نژاد رسید داور به نشانه خطای هند توپ را به کره*ای*ها داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو