loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
تبلیغات

تبلیغات



برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

ati بازدید : 732 دوشنبه 28 دی 1394 نظرات (0)

خبر بد برای فوتبال ایران

رضا احدی درگذشت


رضا احدی، ستاره سابق استقلال در دهه 60 تاب درد عظیم سرطان را نیاورد و او دقایقی پیش درگذشت.


 

به گزارش "ورزش سه"، احدی که روزهای تلخی را در بیمارستان پشت سر می گذاشت در نهایت طاقت نیاورد و دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

احدی از محبوب ترین بازیکنان استقلال در دهه 60 محسوب می شود، وی که تنها 53 سال داشت از بازیکنان بی حاشیه و خوش اخلاق فوتبال ایران بود و مرگ وی خبر بدی برای فوتبال ایران محسوب می شود.

مرحوم رضا احدی از سال های 1359 تا 1365 در جمع استقلالی ها حاضر بود، سپس به مدت دو سال در آلمان و در باشگاه روت وایس هسن این کشور توپ زد، وی سپس به جمع آبی پوشان بازگشت و تا سال 1370 در این تیم حضور داشت، وی پس از آن چند سال نیز در جمع پرسپولیسی ها و سپس ذوب آهن بازی کرد.

وی که در تیم ملی نیز یکی از بازیکنان حاضر در جام ملت های آسیا 1984 بود که در سنگاپور برگزار شد، بدون شک یکی از بااخلاق ترین و بی حاشیه ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محسوب می شد.
مرحوم احدی در دوران مربیگری خود نیز روی نیمکت تیم های استقلال اهواز، ابومسلم خراسان، شهرداری زنجان، کوثر لرستان، پیکان و کوثر لرستان نشسته بود و همچنین در مدت کوتاهی که مسئول تیم جوانان استقلال بود فوتبالیست‌هایی مانند وحید طالب لو، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی ، آندرانیک تیموریان  و ... را به فوتبال ایران معرفی کرد.

مجموعه "ورزش سه"، این مصیبت را به جامعه ورزشی ایران تسلیت می گوید و برای خانواده وی صبر جمیل آرزو می نماید.

  • رضا احدیرضا احدی درگذشت :: ورزش 3 www.varzesh3.com/news/1295880/رضا-احدی-درگذشت ۵ ساعت پیش - رضا احدی، ستاره سابق استقلال در دهه 60 تاب درد عظیم سرطان را نیاورد و او دقایقی پیش درگذشت. پیام تسلیت پدیده برای درگذشت رضا احدی :: ورزش 3 www.varzesh3.com/news/.../پیام-تسلیت-پدیده-برای-درگذشت-رضا-احد... ۲ ساعت پیش - باشگاه پدیده خراسان با انتشار پیامی در گذشت رضا احدی، پیشکسوت باشگاه استقلال را تسلیت گفت. رضا احدی درگذشت - عصر ایران www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی ۴ ساعت پیش - به گزارش ایسنا، رضا احدی، بازیکن دهه‌های 50 و 60 استقلال به دلیل شدت ... که ناشی از عفونت‌ داخلی و عارضه کبد بود، در بیمارستان ایران مهر درگذشت. ایسنا - رضا احدی درگذشت www.isna.ir/fa/news/94102816448/رضا-احدی-درگذشت ۵ ساعت پیش - پیشکسوت باشگاه استقلال تهران که به دلیل عارضه کبد در بیمارستان بستری بود، درگذشت. تصاویر برای رضا احدی درگذشتگزارش تصاویر      نتیجه تصویری برای رضا احدی درگذشت     6 روز پیش     نتیجه تصویری برای رضا احدی درگذشت     4 ساعت قبل     نتیجه تصویری برای رضا احدی درگذشت     1 ساعت قبل     نتیجه تصویری برای رضا احدی درگذشت     نتیجه تصویری برای رضا احدی درگذشت  تصاویر بیشتر برای رضا احدی درگذشت رضا احدی درگذشت - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و ... https://www.tabnak.ir/fa/news/561628/رضا-احدی-درگذشت ۵ ساعت پیش - به گزارش تابناک ورزشی، رضا احدی که سابقه بازی در تیم های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن را دارد و در تیم های پایه استقلال نیز به عنوان مربی کار ... الف - رضا احدی درگذشت alef.ir/vdcjiietxuqe8tz.fsfu.html?325354 ۴ ساعت پیش - رضا احدی، ستاره سابق استقلال در دهه ۶۰ تاب درد عظیم سرطان را نیاورد و او دقایقی پیش درگذشت. احدی که ... خبرگزاری تسنیم - رضا احدی درگذشت www.tasnimnews.com/fa/news/1394/10/28/974284/رضا-احدی-درگذشت ۵ ساعت پیش - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درگذشت. ... به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا احدی که مدتی بود به دلیل بیماری در بیمارستان ... رضا احدی درگذشت - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/377611/رضا-احدی-درگذشت ۵ ساعت پیش - پیکر رضا احدی، ستاره سابق استقلال در دهه 60 تاب درد عظیم سرطان را نیاورد و او دقایقی پیش درگذشت. اخبار فوتبال » رضا احدی درگذشت - سایت هواداران فوتبال www.esteghlali.com/public/dignews/display_article/id_167728/--/ ۴ ساعت پیش - پیکر رضا احدی، ستاره سابق استقلال در دهه 60 تاب درد عظیم سرطان را نیاورد و او دقایقی پیش درگذشت. به گزارش.
برچسب ها رضا احدی درگذشت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو